Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Grand Vitara 5 usi vs. Pathfinder
Last Updated: Jan 26 2015 21:37, Started by
mufasa
, Jan 25 2015 23:02
·
0
#1
Posted 25 January 2015 - 23:02
Salut tuturor,
Cam astea au ramas in finala (din multiple motive) an 2008+. Ma intereseaza in primul rand de la cei care au avut de-a face cu cele 2 masini, opinii despre : 1. Fiabilitate, intretinere (din ce am citit pe net Path-ul pare cam stricacios, o fi adevarat ?). 2. Valente offroad (mai precis sleauri noroioase). Nu-mi recomandati aici va rog un offroader veritabil (stiu ca astea 2 sunt mai mult SUV-uri) pentru ca masina va rula preponderent pe sosea cu iesiri rare in teren. Multumesc. |
#3
Posted 26 January 2015 - 00:39
Eu nu o vad pe GV facand asta :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BipyuF0EpXs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by lestef, 26 January 2015 - 00:40. |
#4
Posted 26 January 2015 - 01:39
Pathfinder e mult peste GV din toate punctele de vedere: capacitate off road, confort on road, antifonare, tabla, etc, etc.
|
#6
Posted 26 January 2015 - 08:09
Quantum, on 26 ianuarie 2015 - 05:47, said:
Ce motoare si preturi au respectivele? P are 2,5 V 1,9, ambele diesel. In 10-12K cat am bugetul iau o GV din 2010/11 sau un P din 2009. Singurul motiv pentru care ma gandesc la GV (asa cum ziceau si cei de mai sus P este peste la toate capitolele), este ca am citit de rau pe net de fiabilitatea P si daca tin cont ca scade la pret in timp mai mult decat orice SUV/offroad....o fi ceva adevarat. De asta vreau opinii de la posesori/cunoscatori. |
#7
Posted 26 January 2015 - 09:18
Din pacate , alegerea unei masini nu este asa usoara ! Conteaza mult necesitatile tale de :
- spatiu de bagaje - ce inseamna "sleauri noroioase" - drum cu probleme sau off road ? - cate persoane merg cu masina in mod constant - masina va merge mai mult in oras sau intre localitati ? - consumul conteaza? Nu poti compara GV cu P ! GV e in categoria Tucson,RAV 4 , etc . ! P e un "tractor" ! |
#8
Posted 26 January 2015 - 10:22
Aici trebuie vazut si spatiul si volumul ambelor. Pathfinder-ul e clar net superior
|
#9
Posted 26 January 2015 - 11:56
lestef, on 26 ianuarie 2015 - 00:39, said:
Eu nu o vad pe GV facand asta : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BipyuF0EpXs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tot ce face Pathfinderul ala in filmuletface si orice alt SUV, chiar si fara reductor. GV si Pathfinder au amandoua reductor, ala e piesa de baza la ce vrea initatorul topicului. Daca GV are garda mai joasa (asta se poate remedia cu anvelope mai mari/kit inaltare), Pathfinderul este penalizat de ampatamentul mai mare, ceea ce inseamna ca la trecerea peste obstacole e mult mai probabil sa dai cu burta de pamant sau chiar sa o pui pe burta. Plus consolele mai lungi, deci pantele pe care le vei putea aborda sunt mult mai putin inclinate. Plus greutatea mai mare, ceea ce inseamna ca ramai intepenit mai usor. Dar are spatiu mai mult in interior. Depinde ce cauta initiatorul, s-a mai tot discutat pe aici. O parte extrem de importanta o joaca anvelopele, e o diferenta uriasa intre aceeasi masina incaltata cu anvelope de strada sau incaltata cu MT-uri, in teren. Daca vreti filmulete, desi nu sunt prea edificatoare, cautati pe la rusi, ca aia omoara orice tip de masina: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KMIdpgiwk6g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by abunea, 26 January 2015 - 11:58. |
#10
Posted 26 January 2015 - 12:14
LE: Iar daca testul e facut de o revista auto.... Majoritatea "jurnalistilor auto" sunt niste tontomani in ale off-road-ului. Acum cateva luni am vazut un test comparativ intre G si noul RR. Tontomanul a blocat toate 3 diferentialele la G si dupa se mira ca raza de intoarcere e foarte mare.....
Edited by abunea, 26 January 2015 - 12:15. |
|
#11
Posted 26 January 2015 - 16:58
mufasa, on 26 ianuarie 2015 - 08:09, said:
este ca am citit de rau pe net de fiabilitatea P si daca tin cont ca scade la pret in timp mai mult decat orice SUV/offroad.... Devalorizarea nu mai exista de acum incolo, ce a fost s-a dus deja. Nu mai are unde sa se devalorizeze. |
#12
Posted 26 January 2015 - 20:49
Si GV a avut pb cu dieselul. In principal cu filtrul de particule. Ma refer la probleme mai dese decat alte masini cu filtru.
Kit de inaltare la GV, mai greu si nici cauciucuri prea mari nu merg. |
#13
Posted 26 January 2015 - 21:37
Stiu GV care a avut probleme la cutia e viteze, a fost dusa la service la Constanta unde problema a fost partial rezolvata si a reaparut, apoi iar la serice la Constanta unde nu s-a mai putut rezolva nimic asa ca a fost adusa la Bucuresti, asteptat piese o luna si in final s-a rezolvat...Nu stiu exact ce era la cutie, dar in mers se auzea un uruit urat. Motorul este 1,9 de Renault 130 cp. Masina a fost luata de noua, iar alte probleme nu au mai fost, decat un mic incident din care s-a ales cu farul spart si iar a durat aproape o luna sa vina.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users