Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Grand Vitara 5 usi vs. Pathfinder

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Salut tuturor,
Cam astea au ramas in finala (din multiple motive) an 2008+.
Ma intereseaza in primul rand de la cei care au avut de-a face cu cele 2 masini, opinii despre :
1. Fiabilitate, intretinere (din ce am citit pe net Path-ul pare cam stricacios, o fi adevarat ?).
2. Valente offroad (mai precis sleauri noroioase). Nu-mi recomandati aici va rog un offroader veritabil (stiu ca astea 2 sunt mai mult SUV-uri) pentru ca masina va rula preponderent pe sosea cu iesiri rare in teren.
Multumesc.

#2
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Pathfinder.

GV are garda prea mica.

#3
lestef

lestef

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,089
  • Înscris: 12.02.2014
Eu nu o vad pe GV facand asta :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BipyuF0EpXs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by lestef, 26 January 2015 - 00:40.


#4
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Pathfinder e mult peste GV din toate punctele de vedere: capacitate off road, confort on road, antifonare, tabla, etc, etc.

#5
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Ce motoare si preturi au respectivele?

#6
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 Quantum, on 26 ianuarie 2015 - 05:47, said:

Ce motoare si preturi au respectivele?

P are 2,5 V 1,9, ambele diesel.
In 10-12K cat am bugetul iau o GV din 2010/11 sau un P din 2009. Singurul motiv pentru care ma gandesc la GV (asa cum ziceau si cei de mai sus P este peste la toate capitolele), este ca am citit de rau pe net de fiabilitatea P si daca tin cont ca scade la pret in timp mai mult decat orice SUV/offroad....o fi ceva adevarat. De asta vreau opinii de la posesori/cunoscatori.

#7
FAP

FAP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 07.09.2009
Din pacate , alegerea unei masini nu este asa usoara ! Conteaza mult necesitatile tale de :
- spatiu de bagaje
- ce inseamna "sleauri noroioase" - drum cu probleme sau off road ?
- cate persoane merg cu masina in mod constant
- masina va merge mai mult in oras sau intre localitati ?
- consumul conteaza?
Nu poti compara GV cu P ! GV e in categoria Tucson,RAV 4 , etc . ! P e un "tractor"  !

#8
catasebi

catasebi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 26.01.2011
Aici trebuie vazut si spatiul si volumul ambelor. Pathfinder-ul e clar net superior

#9
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007

 lestef, on 26 ianuarie 2015 - 00:39, said:

Eu nu o vad pe GV facand asta :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BipyuF0EpXs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Tot ce face Pathfinderul ala in filmuletface si orice alt SUV, chiar si fara reductor.

GV si Pathfinder au amandoua reductor, ala e piesa de baza la ce vrea initatorul topicului. Daca GV are garda mai joasa (asta se poate remedia cu anvelope mai mari/kit inaltare), Pathfinderul este penalizat de ampatamentul mai mare, ceea ce inseamna ca la trecerea peste obstacole e mult mai probabil sa dai cu burta de pamant sau chiar sa o pui pe burta. Plus consolele mai lungi, deci pantele pe care le vei putea aborda sunt mult mai putin inclinate. Plus greutatea mai mare, ceea ce inseamna ca ramai intepenit mai usor. Dar are spatiu mai mult in interior.

Depinde ce cauta initiatorul, s-a mai tot discutat pe aici. O parte extrem de importanta o joaca anvelopele, e o diferenta uriasa intre aceeasi masina incaltata cu anvelope de strada sau incaltata cu MT-uri, in teren.

Daca vreti filmulete, desi nu sunt prea edificatoare, cautati pe la rusi, ca aia omoara orice tip de masina:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KMIdpgiwk6g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by abunea, 26 January 2015 - 11:58.


#10
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007
LE: Iar daca testul e facut de o revista auto.... Majoritatea "jurnalistilor auto" sunt niste tontomani in ale off-road-ului. Acum cateva luni am vazut un test comparativ intre G si noul RR. Tontomanul a blocat toate 3 diferentialele la G si dupa se mira ca raza de intoarcere e foarte mare..... Posted Image

Edited by abunea, 26 January 2015 - 12:15.


#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 mufasa, on 26 ianuarie 2015 - 08:09, said:

este ca am citit de rau pe net de fiabilitatea P si daca tin cont ca scade la pret in timp mai mult decat orice SUV/offroad....
Asta pentru ca GV sunt mult prea putine pe piata fata de P care e la tot pasul.
Devalorizarea nu mai exista de acum incolo, ce a fost s-a dus deja. Nu mai are unde sa se devalorizeze.

#12
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Si GV a avut pb cu dieselul. In principal cu filtrul de particule. Ma refer la probleme mai dese decat alte masini cu filtru.
Kit de inaltare la GV, mai greu si nici cauciucuri prea mari nu merg.

#13
lestef

lestef

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,089
  • Înscris: 12.02.2014
Stiu  GV care a avut probleme la cutia e viteze, a fost dusa la service la Constanta unde problema a fost partial rezolvata si a reaparut, apoi iar la serice la Constanta unde nu s-a mai putut rezolva nimic asa ca a fost adusa la Bucuresti, asteptat piese o luna si in final s-a rezolvat...Nu stiu exact ce era la cutie, dar in mers se auzea un uruit urat. Motorul este 1,9 de Renault 130 cp. Masina a fost luata de noua, iar alte probleme nu au mai fost, decat un mic incident din care s-a ales cu farul spart si iar a durat aproape o luna sa vina.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate