Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Generator-alternator pentru scuter electric
Last Updated: Jan 29 2015 12:41, Started by
nicuflorea
, Jan 25 2015 12:11
·
0
#1
Posted 25 January 2015 - 12:11
Va salut, sunt nou pe aici si va rog, daca puteti, sa-mi dati o idee (sau o solutie) deoarece eu nu ma pricep prea bine in acest domeniu (electronica, electrica)
Deci: am un scuter electric de 1500W cu baterii 4x12v, 38A deep-cycle. Intrebare si rugaminte: cum pot sa maresc autonomia (nu depasesc 30km, desi am baterii noi, Caranda, v medie = 40-45 km/h) scuterului instaland pe el diverse chestii care sa-mi incarce bateriile in timpul mersului? Ma gandesc la: ventilatoare, dinam, alternator, panouri solare, brushless motor, generator etc. Va multumesc anticipat |
#2
Posted 25 January 2015 - 12:21
Nu merge asa ceva! Nu exista un ,,perpetuum mobile,,. Fizica din clasa a 7/8 te lamureste.
Singura modalitate , slabesti 10-15 kg. |
#3
Posted 25 January 2015 - 12:23
Ventilatoarele si panourile solare sunt o solutie hilara, n-ai suprafata necesara.
Incearca cu mai multe magnetouri/alternatoare/baterii. |
#5
Posted 25 January 2015 - 12:41
Iti cumperi un generator cu benzina, care sa-ti incarce bateriile din mers, sau baterii mai mari, alta solutie nu exista, eventual un catarg cu vela, daca bate vantul.
|
#6
Posted 25 January 2015 - 12:54
#7
Posted 25 January 2015 - 12:56
@initiator Mai mergi pe la scoala si ai sa intelegi de ce nu poti.
|
#8
Posted 25 January 2015 - 12:58
Quantum, on 25 ianuarie 2015 - 12:23, said:
Incearca cu mai multe magnetouri/alternatoare/baterii. Ca sa incarci bateriile alea, nu iti trebuie o alta forma de energie? Alternatoarele consuma energie mecanica data de motorul de antrenare . Cu cat incarci mai mult cu atat folosesti oe energie electrica primara . Te invarti in jurul cozii, cu un randament subunitar. |
#9
Posted 25 January 2015 - 13:00
Schimbi motorul cu unul ce permite instalarea unui sistem de recuperare a energiei din franare si o posibilitate de a rula liber ( coasting ).
Ca prima miscare ar fi instalarea unor acumulatori cu o densitate mai mare de energie pe kg. Sunt tone de informatie pe marele net. Totul depinde de posibilitatea financiara si tehnica a ta. |
#11
Posted 25 January 2015 - 17:02
din cele enumerate doar panourile solare "aduc" energie
restul sunt perpetum mobile, in realitate consumul creste (pierderile..) dar panouri solare nu ai cum sa pui la scuter, ar trebui sa mergi cu un acoperis serios deasupra pentru oarece plus de energie solutia este spusa mai sus de @Super Chief sau ceva baterii in plus |
#12
Posted 25 January 2015 - 18:54
ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.TIPUL ARE BUNUL SIMŢ ŞI SPUNE CĂ ,,Ma gandesc la: ventilatoare, dinam, alternator, panouri solare, brushless motor, generator etc.Va multumesc anticipat. NU spune de perpetum mobile şi de răspunsurile date în băşcălie gen ,,generator cu benzina, care sa-ti incarce bateriile din mers,, ,,Nu merge asa ceva! Nu exista un ,,perpetuum mobile,,. Fizica din clasa a 7/8 te lamureste.Singura modalitate , slabesti 10-15 kg. ,, ,,Mai mergi pe la scoala si ai sa intelegi de ce nu poti. ,, DA EXISTA SOLUTII. AM să le pun aici funcţie de nişte întrebări care vor fi puse.Zilele următoare.
|
#13
Posted 25 January 2015 - 19:30
nicuflorea, on 25 ianuarie 2015 - 12:11, said:
Va salut, sunt nou pe aici si va rog, daca puteti, sa-mi dati o idee (sau o solutie) deoarece eu nu ma pricep prea bine in acest domeniu (electronica, electrica) Deci: am un scuter electric de 1500W cu baterii 4x12v, 38A deep-cycle. Intrebare si rugaminte: cum pot sa maresc autonomia (nu depasesc 30km, desi am baterii noi, Caranda, v medie = 40-45 km/h) scuterului instaland pe el diverse chestii care sa-mi incarce bateriile in timpul mersului? Ma gandesc la: ventilatoare, dinam, alternator, panouri solare, brushless motor, generator etc. Va multumesc anticipat Dacă asta e media, care este cea maximă? 80km/h? şi te mai miri că îţi descarcă bateriile? În mers nu poţi recupera energie decât la frânare sau coborâre în pantă. Edited by mihaicozac, 25 January 2015 - 19:31. |
#14
Posted 25 January 2015 - 21:01
liviu46, on 25 ianuarie 2015 - 18:54, said:
ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.TIPUL ARE BUNUL SIMŢ ŞI SPUNE CĂ ,,Ma gandesc la: ventilatoare, dinam, alternator, panouri solare, brushless motor, generator etc.Va multumesc anticipat. NU spune de perpetum mobile şi de răspunsurile date în băşcălie gen ,,generator cu benzina, care sa-ti incarce bateriile din mers,, ,,Nu merge asa ceva! Nu exista un ,,perpetuum mobile,,. Fizica din clasa a 7/8 te lamureste.Singura modalitate , slabesti 10-15 kg. ,, ,,Mai mergi pe la scoala si ai sa intelegi de ce nu poti. ,, DA EXISTA SOLUTII. AM să le pun aici funcţie de nişte întrebări care vor fi puse.Zilele următoare. |
#15
Posted 25 January 2015 - 21:13
rezolvarea este simpla. inlocuiesti scuterul electric cu unul cu motor termic.
|
|
#16
Posted 25 January 2015 - 22:55
Se poate monta pedale ca la bicicleta...Astfel se poate economisi ceva energie, ajutand scuterul la plecare, sau la urcarea unei pante, cand motorul consuma foarte mult, in plus se pot pierde cateva kg. Daca se doreste incarcarea acumulatorilor, pedalele ar putea actiona un generator cu magneti permanenti.
Pentru lenesi, ar mai fi o solutie, inlocuirea acumulatorilor cu plumb, cu altii mai performanti, de ex, Lifepo4, mai usori si mai performanti, dar si mai scumpi. |
#17
Posted 26 January 2015 - 09:46
Chestiile astea electrice, inca, sunt inca in fasa si scumpe. Scumpe comparativ cu ce ofera cele similarele pe motoare termice.
Ma uitam zilele astea la trotineta celor de la bmw, un scuter electric. Se gaseste de cumparat pe la 15.000 euro. Oare de ce la pretul asta? E retorica intrebarea. http://m.youtube.com...h?v=jUIS0cGmb3E |
#18
Posted 26 January 2015 - 12:35
Sa ne lamurim :oricine vinde un scuter electric spune ca acesta are autonomie de 50-80 km{teapa pe care mi- am luat}.Scuterul cumparat de mine avea baterii originale{2007} dar autonomie mica apox 20 km In martie 2014 am cumparat baterioi noi{Pb} romanesti, autonomia a crescut putin.Viteza max atinsa de mine 60 km/h;viteza de circulatie 40-45 km/h ca sa ma incadrez in km casa-servici-casa. Am cumparat acest scuter ca si alternativa la autoturism,consuma foarte putin {ca si costuri} si ma descurc in traficul bucurestean foarte bine.Mai precizez citeva lucruri:am 47 ani,80 kg,sunt mecanic de locomotiva diesel hidraulica,si caut o solutie la problema mea.Cred ca am raspuns tuturor intrebarilor.Cu panouri solare ,ventilatoare nu merge,baterii lifepo4 sunt scumpe si ma gindesc la o roata ajutatoare care deplasindu-se pe carosabil sa ma ajute la incarcarea bateriilor si aici e aici ? Va rog daca aveti solutii contactati-ma daca nu.......sa nu dezvoltam o polemica aici.Precizez ca platesc pentru ajutorul acordat.Cu respect.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users