Problema la un Audi A8 w12 benzina 6L
Last Updated: Nov 23 2020 16:45, Started by
robert123456
, Jan 25 2015 11:32
·
0
#1
Posted 25 January 2015 - 11:32
Buna! Are cineva idee de ce masina mai sus mentionata la cateva secunde sa zicem 1 min dup ce porneste se opreste?Mentionez ca am schimbat filtrul de benzina,am dat tobele jos ca am crezut ca sunt infundate catalizatoarele, am verificat lambda, am verificat debitmetrele de aer,ce ar mai putea fi? Multumesc anticipat!
|
#2
Posted 25 January 2015 - 11:41
Ai bagat-o pe tester?
Este posibil sa ai un senzor care trebuie inchis. Ce an este? Edited by Nazmi, 25 January 2015 - 11:47. |
#3
Posted 25 January 2015 - 12:02
Verifica termostatul. E posibil sa iti opreasca motorul daca detecteaza temperature gresit (mai mare decat este) .
|
#4
Posted 25 January 2015 - 12:04
De ce sunteti ma rai?
E posibil sa fie model vechi care se gaseste si la 15 000 euro. Apoi ultimul model de A8 il gasesti si la 50 000... Serafim606, on 25 ianuarie 2015 - 12:01, said:
Ti-ai luat Haudi si acuma halesti cartoafe si iti repari masina pe forum ? Pai eu daca aveam bani de masina aia nu mai frecam lula pe forum. O urcam pe platforma si blana la reprezentatna. Sau masina e de impresie? La fel ca si haifonul care il scoti pe masa in club, dar nai bani nici de beep ). Serafime, de ce esti rau tata? Avem colegi de forum care au masini si de 70 000. Moderatori cu Haudi cum spui tu stiu cel putin 1, model nou si nu orice Haudi. |
#5
Posted 25 January 2015 - 12:05
HuoOO,
Omul intreaba una si voi sariti sa ii dati in cap, daca sunteti in stare datii un raspuns daca nu ciocu mic. Faptul ca unul care are Audi A8 citeste forumul e de bine . PS Cu una din fostele masini cand s-a infundat filtru de particule cei de la reprezentata au spus ca trebuie schimbat- cand el de fapt trebuia regenerat( mers cu motorul turat si viteza constanta vreo 20KM) mai usor cu reprezentanta si testerul, ca pe tester o pusese. Edited by joseph_lacroix, 25 January 2015 - 12:06. |
#6
Posted 25 January 2015 - 12:08
joseph_lacroix, on 25 ianuarie 2015 - 12:05, said:
PS Cu una din fostele masini cand s-a infundat filtru de particule cei de la reprezentata au spus ca trebuie schimbat- cand el de fapt trebuia regenerat( mers cu motorul turat si viteza constanta vreo 20KM) mai usor cu reprezentanta si testerul, ca pe tester o pusese. Sau este posibil sa se fi declansat programul de curatare automata a unui filtru si a oprit motorul cand nu trebuia. Cand se declanseaza automat programul se aprinde un martor in bord si trebuie sa lasi motorul pornit pana se stinge. Daca a oprit motorul trebuie pus testerul si oprit acel indicator si apoi revine la normal. Edited by Nazmi, 25 January 2015 - 12:29. |
#8
Posted 25 January 2015 - 12:20
#9
Posted 25 January 2015 - 12:23
In fine , e si asta o masina din ce moment exista, si banuiesc ca nici nu e ieftina
Dar ce poti face cu o masina deasta mai ales in romania ? De fapt ce faci cu ea mai oriunde in lumea asta ? Si daca ai bani sa cumperi o magaoaie deasta ar trebui sa stii ca se si strica si nu o poti repara cu surubelnita |
#10
Posted 25 January 2015 - 12:24
Mai degraba este vorba de motorul BLB de 450 CP pus pe A8 dupa 2005.
Filtru de particule au doar dieselurile. Ai incercat sa schimbi cheia, la fel face? |
|
#11
Posted 25 January 2015 - 12:28
Stati un pic sa ne intelegem eu am un service si sunt Mecanic,nu m-am mai lovit de problema asta am bagato pe tester si mi-a dat bank1 si bank 2 de asta am dat tobele jos.Am intrebat pe forum ca m-am gandit ca gasesc vreo informatie de la cineva care ma poate ajuta in nici un caz sa o repar pe forum.Comentariile aiurea va rog lasatile pentru altcineva!
|
#12
Posted 25 January 2015 - 12:30
Si daca o bagi pe tester, nu ar fi normal sa iti dea si eroarea care cauzeaza oprirea motorului ?
|
#13
Posted 25 January 2015 - 12:31
S-a dus vremea cand nea mecanicul asculta motorul la Dacie cu urechea si dadea diagnosticul.
Primul pas este sa o legi la tester. E plina tata de testere VAG, pentru a citi codurile de eroare. Teoretic te ajuta sa nu cauti orbeste intr-un angrenaj foarte complex. |
#14
Posted 25 January 2015 - 12:32
Eu cred ca e ceva din electronica
Ai incercat sa cronometrezi sa vezi daca se opreste dupa un timp exact de fiecare data sau in functie de cat de cald e motorul Ori ceva electronic ori ceva sensor |
#15
Posted 25 January 2015 - 12:33
Cauta senzorul MAF pe google si ocupa-te de el.
Era mai simplu sa spui asta. https://www.google.r..._AUoAQ&dpr=0.95 Edited by Nazmi, 25 January 2015 - 12:36. |
|
#16
Posted 25 January 2015 - 12:35
#17
Posted 25 January 2015 - 12:35
nu e o masina atat de scumpa, SH gasesti un A8 din 2007 2008 la 10-1000 euro si cu un motor decent de 3 litri, faza e ca e foarte lunga, greu de parcat, de gasit locuri, in romania cel putin in Bucuresti e chin cu o astfel de masina, in schimb la drum lung e fenomenala. ai un sentiment de siguranta extraordinar si se aseaza bine pe drum singurele pb sunt motoarele TDI cu filtru de particule de pana in 2011.
|
#18
Posted 25 January 2015 - 12:37
robert123456, on 25 ianuarie 2015 - 12:28, said:
Stati un pic sa ne intelegem eu am un service si sunt Mecanic,nu m-am mai lovit de problema asta am bagato pe tester si mi-a dat bank1 si bank 2 de asta am dat tobele jos.Am intrebat pe forum ca m-am gandit ca gasesc vreo informatie de la cineva care ma poate ajuta in nici un caz sa o repar pe forum.Comentariile aiurea va rog lasatile pentru altcineva! Pai daca ai service, ai soft de diagnosticare, nu-ti merge masina si cauti ajutor pe forum, nu crezi ca e necesar sa spui ce fel de eroare era, cu tot cu cod? Asa, era ceva cu "bank 1 si bank 2" este foarte evaziv. Ai un service serios sau faci bascalie pe aici? Problemele cu debitmetrul de aer nu duc la oprirea motorului Edited by valitudor, 25 January 2015 - 12:38. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users