Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

„Surpriză” home audio system

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
CiprianGafita

CiprianGafita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 27.04.2011
Salutare,

Dețin un home audio system Sony MHC-EC619iP din octombrie anul trecut.
L-am folosit zi de zi, uneori și nopți întregi, a funcționat ireproșabil până... acum 2 zile...
Ca în fiecare dimineață a pornit mini sistemul și am crescut treptat volumul până la maxim. În câteva minute mi-a apărut pe display mesajul „PROTECT”. A fost pentru prima dată când mi-a apărut acest mesaj. Am observat că nu mai răspundea la niciun fel de comandă, și am decis să îl deconectez de la rețeaua electrică. După aproximativ 5 minute am reconectat mini sistemul la rețeaua electrică. S-a deschis, a funcționat ok până în momentul redării unei piese. Am urcat volumul, iar pe la 30 (maximul fiind 51), într-o fracțiune de secundă s-a stins sunetul și s-a produs un scurt-circuit în spatele sistemului.
Rezultatul: cel mai probabil un final mort! Ieșirea de pe partea stângă nu mai dă semne de viață.


Cea mai importantă întrebare: Se poate rezolva pe baza garanției? Dacă nu, aveți idee cât m-ar costa înlocuirea unui final?
Este cineva care a apelat la „Omega IS Communication” (singurul service autorizat Sony, din Iași)?

Mulțumesc mult!

#2
Vyrgyl93

Vyrgyl93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 09.11.2012
Salut, am si eu un home-cinema Samsung HT-X20 cu aceeasi problema, merge 10 minute apoi PROTECT . Am fost cu el in service si mi-au spus ca ma costa vre-o 350 lei reparatia ca e o problema pe placa de baza a DVD-ului si cel de la service a fost foarte de treaba si mi-a recomandat mai bine sa cumpar alt home-cinema in banii astia decat sa-l repar pentru ca el imi ofera 30 zile garantie, iar altul nou are 2 ani. Cica asa sunt ele facute "de unica folosinta" , daca s-au stricat te costa mai mult decat au fost ele sa le repari.

P.S: Daca ai garantie ti-l rezolva, asta nu e problema, la al meu nu mai aveam garantie :)

Edited by Vyrgyl93, 24 January 2015 - 19:16.


#3
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Daca nu esti firma si nu l-ai luat "la negru" da, eu l-as da magazinului sa se spele pe cap cu el.

#4
Vyrgyl93

Vyrgyl93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 09.11.2012

 f300, on 24 ianuarie 2015 - 19:15, said:

Daca nu esti firma si nu l-ai luat "la negru" da, eu l-as da magazinului sa se spele pe cap cu el.


Nu e vorba de spalat pe cap. Astea sunt facute sa te uiti la un film ca omul apoi sa le ti pe post de bibelou (adica sa nu le soliciti ore intregi, ceea ce eu am facut, si dupa cum zice si Ciprian, si el l-a folosit "non-stop")

Eu acum mi-am luat un Logitech Z506 , nu am mai dat banii pe home-audio . Prostia e ca satelitii au 3OHM si nu se mai gasesc nici amplificatoare mai mici de 4 ohm si acum stau cu satelitii pe post de bibelou.

Magazinul nu are nicio vina, ei doar vand :D

#5
CiprianGafita

CiprianGafita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 27.04.2011
Mini sistemul l-am achiziționat de la Flanco și am garanție 2 ani.
Am contactat service-ul și mi-au spus să merg cu mini sistemul la ei. Se rezolva dacă am factura și acea fișă de garanție.

Nu știu dacă eu am greșit eu cu ceva. Sincer nu mă așteptam la asta, am dat o căruță de bani pe acest mini sistem.

Mulțumesc pentru răspunsuri.

#6
Vyrgyl93

Vyrgyl93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 09.11.2012

 CiprianGafita, on 24 ianuarie 2015 - 19:28, said:

Mini sistemul l-am achiziționat de la Flanco și am garanție 2 ani.
Am contactat service-ul și mi-au spus să merg cu mini sistemul la ei. Se rezolva dacă am factura și acea fișă de garanție.

Nu știu dacă eu am greșit eu cu ceva. Sincer nu mă așteptam la asta, am dat o căruță de bani pe acest mini sistem.

Mulțumesc pentru răspunsuri.


Nu ai gresit cu nimic, in cartea de utilizare nu scrie nicaieri cate ore sa-l folisesti altfel pierzi garantia :).
Tu l-ai folosit cat ai considerat , s-a stricat, aia e , se repara sau obtii negatie si iti da altul :)

#7
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Ori ai probleme cu racirea ori cu cablurile de la boxe/conexiuni.
Daca ai racire activa a integratelor finale vezi daca functioneaza Ventilatorul,la fel schimba pasta termoconductore de la integratele finale si asigura-te ca firele de la boxe sunt intacte si nu fac scurt intre ele sau contact imperfect in mufele tip clema.
Abia dupa asta poti cauta defectul in alta parte incepand cu integratele finale si alimentarea.

#8
Vyrgyl93

Vyrgyl93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 09.11.2012

 geo123, on 24 ianuarie 2015 - 19:46, said:

Ori ai probleme cu racirea ori cu cablurile de la boxe/conexiuni.
Daca ai racire activa a integratelor finale vezi daca functioneaza Ventilatorul,la fel schimba pasta termoconductore de la integratele finale si asigura-te ca firele de la boxe sunt intacte si nu fac scurt intre ele sau contact imperfect in mufele tip clema.
Abia dupa asta poti cauta defectul in alta parte incepand cu integratele finale si alimentarea.

Daca omul il are in garantie nu cred ca are de ce sa isi bage nasul in el :)
Eu zic sa te duci la flanco cu factura si cu sistemul si te vor rezolva

#9
CiprianGafita

CiprianGafita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 27.04.2011
Aveți idee cât ar putea dura reparația?
Am omis o întrebare atunci când am contactat service-ul. Mini sistemul trebuie să îl trimit cu sau fără boxe?

Mulțumesc pentru răspunsuri.

#10
Vyrgyl93

Vyrgyl93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 09.11.2012

 CiprianGafita, on 24 ianuarie 2015 - 20:04, said:

Aveți idee cât ar putea dura reparația?
Am omis o întrebare atunci când am contactat service-ul. Mini sistemul trebuie să îl trimit cu sau fără boxe?

Mulțumesc pentru răspunsuri.

Reparatia poate dura o zi, doua, o saptamana . Conform legii in vigoare, mai mult de 15 zile lucratoare nu au voie sa-l tina fara a da un verdict ( reparat sau negatie = stornare bani sau schimbare produs)
Recomandat ar fi sa te duci cu sistemul complet , in cutie, ca sa nu-ti gaseasca motive Posted Image

Edited by Vyrgyl93, 24 January 2015 - 20:13.


#11
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,870
  • Înscris: 03.02.2005
Teoretic in garantie trimiti tot echipamentul in ambalajul original, impachetat asa cum l-ai primit.
De reparat, trebuie sa scrie in certificatul de garantie cat timp ar trebui sa dureze o reparatie. Exista parca o lege prin care daca aparatul este tinut mai mult de 10% din perioada de garantie in reparatii (suma duratelor petrecute de aparat in reparatii), atunci trebuie sa primesti altul sa banii inapoi (trebuie cautata, nu mai stiu exact).
In general dispozitivele trimise de mine-n service mai mult de 15 zile nu au fost tinute.

completare ulterioara
Am gasit articolul de lege: HOTĂRÂRE nr.394 din 8 iunie 1995

Quote

ART. 14
Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul de garantie, atunci cind nu pot fi reparate sau cind durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vinzator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea actualizata a produsului respectiv.
Restituirea contravalorii actualizate a produsului se va face la cererea consumatorului si in cazul unor defectiuni repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie) sau in cazul defectarii produsului care a fost deja inlocuit.

Edited by Ciubex, 24 January 2015 - 20:17.


#12
CiprianGafita

CiprianGafita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 27.04.2011
Așa voi face. Înainte să îl duc la service îl voi împacheta exact cum l-am achiziționat!

Mulțumesc mult pentru răspunsuri.

#13
gicaru

gicaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,709
  • Înscris: 19.05.2014
mie-mi pare ca ai avut un posibil scurt la iesire si e putin probabil in acest nefericit caz, sa fii acoperit de garantie.

#14
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 Vyrgyl93, on 24 ianuarie 2015 - 19:22, said:

Magazinul nu are nicio vina, ei doar vand Posted Image

Nu are nici o vina dar au obligatia sa te rezolve, minim doi ani in EU la scule de genul asta (repet, daca e luat pe persoana fizica).

#15
CiprianGafita

CiprianGafita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 27.04.2011
Astăzi am predat mini sistemul (împachetat frumos) singurului service autorizat sony din Iași.
I-am explicat domnului de acolo ce s-a întâmplat, și l-a un moment dat i-am spus că am discutat această problemă și cu alte persoane „mai experimentate”; apoi m-a întrebat dacă am aflat cauza... I-am spus un „nu”, cu jumătate de gură!

Este posibil să nu îmi ofere garanție pentru produs motivând că acesta nu a fost folosit corespunzător? Poate da vina pe o amplificare ridicată (forțată); Eu nu pot dovedi că în acel moment, scurt circuitul s-a produs la o amplificare medie.

Mi-a spus că într-o săptămână voi fi contactat.

Mulțumesc pentru răspunsuri.

Edited by CiprianGafita, 26 January 2015 - 11:14.


#16
Vyrgyl93

Vyrgyl93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 09.11.2012
Daca tu, cum ai spus cand ai creat topicul, ca ai folosit sistemul o perioada foarte indelungata, fara oprire, asta nu e problema care nu poate fi rezolvata de garantie.
DAR, din ce imi spui tu in ultimul post, ai folosit cumva alti sateliti sau ceva improvizat de spui ca iti e frica sa nu ti-l repare pe baza garantiei din motive de "amplificare fortata" ?

#17
CiprianGafita

CiprianGafita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 27.04.2011
Nu în niciun caz! Nu am umblat în ea, nu am improvizat nimic!

#18
Vyrgyl93

Vyrgyl93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 09.11.2012

 CiprianGafita, on 26 ianuarie 2015 - 18:00, said:

Nu în niciun caz! Nu am umblat în ea, nu am improvizat nimic!


Pai in cazul acesta chiar nu ai motive de ingrijorare :). Stai linistit ca te vor rezolva cei din service si vei ramane si cu garantia in continuare :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate