Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Montare Inchidere centralizata PNI 288
Last Updated: May 01 2020 14:42, Started by
lari_90
, Jan 09 2015 16:34
·
0
#1
Posted 09 January 2015 - 16:34
Am cautat pe forum si nu am gasit un topic care sa explice montarea acestui kit de inchidere centralizata PNI model 288.
Vreau sa il montez pe un golf 4 din 2001. Cine ma poate ajuta cu sfaturi unde si cum se leaga firele. Schema de montare Attached FilesEdited by lari_90, 09 January 2015 - 16:34. |
#2
Posted 09 January 2015 - 16:44
pentru inceput trebuie stabilit ce fel de inchidere are masina, comanda negative sau pozitiva si abia apoi
trebuie vazut unde si cum poti lega comenzile |
#3
Posted 09 January 2015 - 16:45
Masina are inchidere din cheie , are acele motorase din fabrica.
|
#5
Posted 09 January 2015 - 16:49
ba da are si buton din ala
Edited by lari_90, 09 January 2015 - 16:50. |
#6
Posted 09 January 2015 - 16:51
Cel mai probabil este kit cu tot cu actuatoare (motorase), nu?
Atunci, este extrem de simplu, schema este foarte usoara si clara: 1. Primele 6 fire - la motorase, care ar trebui sa aiba fire de aceleasi culori, sau numai unul cu 6 fire, care vine la usa soferului si restul cu 2 fire la celelalte usi + portbagaj. La motorasele cu doar 2 fire, la fel, pui firele de aceleasi culori (de ex are motorasul alb si negru, legi la alb si negru de la unitatea de comanda). 2. Albastru - se leaga la semnalizatoare (sau releul de semnalizare) 3. Rosu - alimentarea cu plusul de la baterie 4. Negru - minus de la baterie sau orice punct metalic de pe caroserie (caroseria e legata la minusul bateriei). Asta e util pentru ca practic poti sa tragi numai un singur fir de la plusul bateriei si minusul sa il pui in cabina pe un surub ceva. 5. Roz - spre motorasul de portbagaj 6. Eliberare portbagaj - buton 7. Setare inchidere automata presupun ca sunt butoane, nu fire. Vezi? Foarte simplu! |
#7
Posted 09 January 2015 - 16:56
vezi te rog schema de mai jos...e buna?
leg la semnalizare sau la avari?? Attached Files |
#8
Posted 09 January 2015 - 17:02
Nu-I chiar asa de simplu, dar nici foarte complicat nu este. Trebuie desfacut acel buton si cu un multimetru trebuie
masurat fata de masa (sau fata de +12V) pe firul de comanda, ce semnal vine la inchidere/deschidere usi, astfel afli daca comanda de inchidere este pe -12V sau pe plus. Kitul tau are schite cu " Declansare pe front negativ " si " Declansare pe front pozitiv". In functie de comanda masinii, legi firele de "comanda inchidere" sau "comanda deschidere" ca si in desenele atasate. In ambele cazuri nu se folosesc firele portocaliu si portocaliu-negru iar galben si galben-negru se leaga la +12V sau masa in functie de comanda dorita. |
#9
Posted 09 January 2015 - 17:09
deci zimi te rog ce fire sa leg la inchiderea masinii te rog
|
#10
Posted 09 January 2015 - 17:16
Albul merge la inchidere si Alb-Negru la deschidere, dar trebuie aflata polaritatea de comanda. Firele astea le
poti lega direct in acel buton de inchidere/deschidere. |
|
#11
Posted 09 January 2015 - 17:23
ok am inteles, stiu polaritatea..
ce parere ai de aceasta inchidere? PNI 288 |
#12
Posted 16 August 2015 - 22:57
Pot sa-ti spun eu. O am montata tot pe un Golf 4 din 2001 si merge perfect Montajul l-am facut in servis electric si merge brici. Fara nici o problema pana acum. Ca bataie am incercat de la aproximativ 100 de metrii usor in diagonala si deschide si inchide masina la fix. Montajul a durat aproximativ o jumatate de ora pentru il cunosc pe baiat si am mai stat si de povesti. Stia exact ce face si nu au fost probleme. Pana acum isi merita banii si o recomand. Ramane de vazut partea de fiabilitate in timp. Chitul a venit cu tot ce era necesat pentru montaj inclusiv braduti de prindere ai modulului sub bord.
|
#13
Posted 05 October 2015 - 17:06
Salut!Vreau sa cumpar acest modul pt inchidere insa precizez ca masina(corsa) ,nu are buton de inchidere/deschidere.Oare e compatibil?Precizez ca montajul o sa-l fac intr-un service dar sa nu achizitionez modulul si sa am probl.la montaj cu el.
Multumesc. LE.cred ca nu are acele pistonase,posibil sa fie doar modulul Edited by kelppa, 05 October 2015 - 17:34. |
#14
Posted 06 October 2015 - 06:25
merge si pe corsa.raza de actiune de 100m este inutila.modulul nu asigura protectia la deschiderea accidentala (rearmare) similar unei alarme.mult mai utila este limitarea la o distanta de 10m,astfel incat sa se oserve faptul ca blocheza portierele.la golf trebuie montata si inchiderea automata a geamurilor la blocare.se poate si la corsa dar depinde de cine face montajul.
|
#15
Posted 06 October 2015 - 12:31
Da,dar am vb azi la un service,le-am explicat ca nu am inchidere pe usi(fiecare usa trebuie deschisa separat,portbagajul la fel)si mi-au spus ca in prima faza trebuie sa constate ce si cum sta treaba,apoi pot comanda kitul care se potriveste)Cel cu pricina nu cred sa aibe acele acutatoare,dar am gasit alt model la un pret mai mare
|
|
#16
Posted 10 October 2015 - 06:51
tu nu ai deloc inchidere centralizata,trebuiesc montate actuatoarele.implicit va creste pretul manoperei.
|
#18
Posted 18 October 2015 - 06:31
ai rezolvat?da-ne cateva amanunte (pret,durata,functionalitate,etc).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users