Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Grafica C++
Last Updated: Dec 31 2014 18:15, Started by
GlontzZz
, Dec 28 2014 21:36
·
0
#1
Posted 28 December 2014 - 21:36
Seara buna! Stiu ca nu prea mai sunt activ pe aici, ma scuzati... Nu am renuntat, studiez in continuare (acum citesc / aplic / invat "Programare in limbajul C/C++ pentru liceu" vol II scrisa de Emanuela Cerchez >> mai mult pentru participarile la concursuri si olimpiada, pt a ma pregati). Totusi, simultan, as vrea sa invat si ceva grafica. Nu vreau sa creez din start aplicatii stralucitoare, sunt convins.
Acum, intrebarile(folosesc ca mediu de programare Code::Blocks, dar, daca e necesar fac trecerea la Visual 2010 C++ Exprees): 1. Ce imi recomandati pentru inceput? 2. Ma gandeam sa incep cu SDL. Ce pareri aveti despre SDL? Cum se comporta? 3. Tot despre SDL, cam care ar fi complexitatea in scrierea codului? Ma refer, sa zicem, daca vreau sa fac o fereastra care sa afiseze un text si un buton de OK, cam cat de complex este codul necesar pentru asta. 4. Cam care ar fi "limitele" graficii in limbajul C++? Multumesc anticipat si din nou, imi cer scuze pentru pauza mare, promit sa revin! |
#2
Posted 28 December 2014 - 21:41
Limita e cerul.
SDL e in alta liga, nu acum. Asa ca alege: WinAPI, GTK+ daca stii numai C (sau C-ul din C++) iar pentru OOP & C++ ai QT, MFC, wxWidgets, VCL etc. Dar daca nu ti-au iesit ochii din cap de la invartitul vectorilor, pointerilor si a altor structuri si elemente de limbaj, nu te apuca inca pentru ca-ti solicita toate aceste informatii "scolaresti". Edited by neagu_laurentiu, 28 December 2014 - 21:44. |
#3
Posted 28 December 2014 - 21:53
Intamplarea face ca tocmai acum lucrez la un proiect un SDL. Sa creezi o fereastra e destul de usor. Sa scrii un text iar e destul de usor, dar sa faci un buton nu mai e...In SDL nu ai butoane, text field-uri, choice-uri, label-uri si alte componente pe care le gasesti intr-o biblioteca GUI. Daca vrei sa faci un buton trebuie sa ti-l creezi singur. Nu pot sa zic ca-i usor sau ca-i imposibil, dar nu poti folosi SDL pentru un buton. SDL folosesti cand faci si tu un joc in toata regula. Si cum zicea si @neagu_laurentiu mai sus, daca nu stii vectori, pointeri, structuri ca la carte n-are rost sa te apuci.
|
#4
Posted 28 December 2014 - 21:56
Exemplu WinAPI: http://forum.softped.../#entry12762324
Vezi daca ti se pare chineza sau doar ... daneza Edited by dani.user, 28 December 2014 - 21:57. |
#5
Posted 28 December 2014 - 22:02
neagu_laurentiu, on 28 decembrie 2014 - 21:41, said:
Limita e cerul. SDL e in alta liga, nu acum. Asa ca alege: WinAPI, GTK+ daca stii numai C (sau C-ul din C++) iar pentru OOP & C++ ai QT, MFC, wxWidgets, VCL etc. Dar daca nu ti-au iesit ochii din cap de la invartitul vectorilor, pointerilor si a altor structuri si elemente de limbaj, nu te apuca inca pentru ca-ti solicita toate aceste informatii "scolaresti". Inteles. Mai am umpic de aprofundat pe la pointeri... Inca nu gasesc ceva proiecte la care sa lucrez folosind pointeri... In materia pt olimpiade si concursurile nationale nu e, iar pe net am citit cam de unde am apucat... Doar ca nu am de unde sa fac rost de exercitii pe care sa lucrez. EnachescuAlin, on 28 decembrie 2014 - 21:53, said:
Intamplarea face ca tocmai acum lucrez la un proiect un SDL. Sa creezi o fereastra e destul de usor. Sa scrii un text iar e destul de usor, dar sa faci un buton nu mai e...In SDL nu ai butoane, text field-uri, choice-uri, label-uri si alte componente pe care le gasesti intr-o biblioteca GUI. Daca vrei sa faci un buton trebuie sa ti-l creezi singur. Nu pot sa zic ca-i usor sau ca-i imposibil, dar nu poti folosi SDL pentru un buton. SDL folosesti cand faci si tu un joc in toata regula. Si cum zicea si @neagu_laurentiu mai sus, daca nu stii vectori, pointeri, structuri ca la carte n-are rost sa te apuci. Inteles. dani.user, on 28 decembrie 2014 - 21:56, said:
Exemplu WinAPI: http://forum.softped.../#entry12762324 Vezi daca ti se pare chineza sau doar ... daneza Raman la engleza combinata cu C++. Adica reusesc sa imi dau seama cat de cat. Desigur, am multe nedumeriri, nestiind ce face fiecare functie, dar in mare parte imi dau seama. |
#6
Posted 28 December 2014 - 22:07
GlontzZz, on 28 decembrie 2014 - 22:02, said:
Inca nu gasesc ceva proiecte la care sa lucrez folosind pointeri. GlontzZz, on 28 decembrie 2014 - 22:02, said:
nestiind ce face fiecare functie |
#7
Posted 28 December 2014 - 22:58
Cu pointeri exersezi lucrand cu biblioteci care-i folosesc la greu.
Incearca WinAPI, un tutorial interesant: http://www.winprog.org/tutorial/ Foloseste C si lasa C++-ul deocamdata ca nu stii inca ce inseamna C++ Edited by dani.user, 28 December 2014 - 22:59. |
#8
Posted 31 December 2014 - 18:12
Ce-ai ales? Ai reusit sa faci ceva simplu pentru inceput?
|
#9
Posted 31 December 2014 - 18:15
Am primit niste proiecte pentru a ma pregati pentru olimpiada... Nu am avut inca timpul, d'abia acum 10 minute le-am terminat. Voi incerca ceva azi sau maine, sa vad ce iese.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users