Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

VW POLO 2002 - FRANA DE PICIOR BLOCATA

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
ionutcg

ionutcg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.02.2014
Salutare,

Am un VW Polo din 2002, 1.2 benzina, si am patit ceva, zic eu, ciudat. Conduceam cu 50 km/ora in spatele unui tir, iar la un momentdat ma hotarasc sa depasesc. Dupa aprox. 3-4 km observ ca pierd din viteza si motorul s-a oprit brusc, iar frana de picior era intepenita (si asa a ramas). Reusesc sa opresc masina, incerc sa o pornesc dar nimic; deschid capota....acolo observ ca pe scut era ulei, iar antigelul trecuse de nivelul maxim (cand am desfacut capacul a inceput sa creasca si mai mult nivelul). Culmea e ca nu mi s-a aprins niciun martor in bord. Stie cineva ce ar putea fi?

#2
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Chiulasa, garnitura de chiulasa - cel putin.

#3
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010
Daca ai ulei in vasul cu antigel ti s-a ars garnitura de chiulasa. Mergand asa cu ea s-ar putea sa se fi calat si motorul.
Daca senzorii de ulei si temperatura ar fi functionat ar fi trebuit sa ti se aprinda becurile in bord...

#4
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 ionutcg, on 28 decembrie 2014 - 03:03, said:

observ ca pierd din viteza si motorul s-a oprit brusc, iar frana de picior era intepenita (si asa a ramas).

Felicitari, tocmai ai descoperit ce face servo-frana.

#5
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 izometric, on 28 decembrie 2014 - 09:05, said:

Felicitari, tocmai ai descoperit ce face servo-frana.

Ce face cind nu mai are partea de servo :-)

#6
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
nu am mai auzit de asa ceva pana acum

#7
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
uleiul dus => motor mort => servofrina moarta

#8
ionutcg

ionutcg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.02.2014
Deci pot sa o duc la fier vechi :(

#9
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
In principiu daca costul reparatiei se apropie de jumatate din pretul masinii, e mai rentabil sa o dezmembrezi si sa vinzi piese din ea, dupa care sa iti cumperi alta.

Partea buna ca masinile din anul ala, 2002, germane, adica polo, corsa, sunt ieftine si fiabile. Si foarte-foarte ieftin de reparat. Iti poti cumpara alta lejer.

#10
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Se duce la service , iar dacă ai ceva cunoştinţe de mecanică  desfaci  chiulasa şi verifici garnitura . In caz  că e arsă în zonele mai înguste   înseamnă că ai găsit problema .
Pedala de frână s-a  întărit din cauza nefuncţionării motorului , nu a mai creeat  vacumul necesar servofrânei .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate