Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Returnare caracter aflat la intersectia a doua coordonate intr-o fereastra in C

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
SSS95

SSS95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 21.10.2012
Salutate!
Lucrez la un soi de Tetris ( sunt incepator) pe Linux in C ( cu GCC). M-am blocat la 2 chestii.

1.Folosesc ncurses.h si nu stiu cum sa aflu caracterul aflat la intersectia a n linii si m coloane. Am o structura de genul if (AAAAA(row,col)=='L') si nu stiu ce comanda/macro/operator sa folosesc in loc de acel AAAAA ca sa imi returneze ce vreau eu sa obtin. Adica un fel de intersectie de coordonate si sa imi returneze ce se afla la coordonata X intersectata cu coordonata Y.
2. Am facut ca sa afiseze "piesele", dar nu reusesc sa le fac sa se deplaseze singure. Ele se deplaseaza doar daca dau apas eu pe tastatura jos/dreapta/stanga si as vrea ca ele sa se deplaseze singure pana apas eu pe o tasta care sa influenteze miscarea.

Multumesc anticipat !

Edited by SSS95, 27 December 2014 - 22:19.


#2
EnachescuAlin

EnachescuAlin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,008
  • Înscris: 08.07.2013
1. Retii "harta" intr-o matrice. Si afisezi in functie de matrice si asa stii si ce caracter ai la linia n si coloana m.
2. Creezi un thread unde afisezi piesele, dupa ii dai sleep cateva ms dupa iar afisezi si tot asa.

#3
SSS95

SSS95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 21.10.2012