Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
[TEMA] Problema UBB info
Last Updated: Dec 26 2014 15:28, Started by
v_andrei
, Dec 26 2014 12:51
·
0
#1
Posted 26 December 2014 - 12:51
Problema este asta:
Capture.PNG 58.43K 47 downloads Iar eu am facut asta:
Spoiler
As avea nevoie de ajutor in mai multe privinte:- Elementele sunt 99% sigur ca mi le gaseste bine dar nu le pune ca lumea in sir, habar n-am de ce.... Pentru matricea din ex mie imi afiseaza 239 79 0, si daca pun o matrice mai mare se vede clar ca nu pune bine in vector elementele. - Cica la astia nu prea le convine cu variabile globale, cum pot sa transmit vectorul sir ca parametru in functii in ideea in care in functile respective schimb valoarea elementelor din vector iar eu vreau sa se pastreze si in afara lor? Am incercat cu *& si zice ca nu pot sa transmit ca parametru array of references. - Conditile alea care le-am gasit eu pentru ca un el. sa fie in triunghiul stang/drept al matricii mi se par super incurcate, se poate rezolva mai usor/eficient problema? - Ajuta la ceva daca la variabilele alea care le folosesc in foruri i, j le initializez cu 0 cand le declar? Sau pot sa zic simplu int i; si gata? Multumesc Edited by v_andrei, 26 December 2014 - 12:58. |
#2
Posted 26 December 2014 - 13:03
Un vector cum ai tu e un pointer la o zona de memorie. Prin urmare, oricarei functii il pasezi (int functie(int sir[], ...)), ea ii va putea modifica continutul.
|
#3
Posted 26 December 2014 - 13:06
@dani: Dar daca eu il modific in interior unei functii iar apoi vreau sa-l afisez in main de exemplu, mi-l afiseaza modificat?
|
#5
Posted 26 December 2014 - 13:20
Wow Super. Ai idee de ceva resurse/documentatii bune/usoare de inteles legate de pointeri? Se pare ca mai am multe de invatat .
|
#6
Posted 26 December 2014 - 13:54
http://www.iups.org/...g_minutes/C.pdf
La pagina 78 incepe capitolul "Pointers and arrays". Si la pagina 112 ai "Pointers to structures". Edited by EnachescuAlin, 26 December 2014 - 13:56. |
#7
Posted 26 December 2014 - 14:23
Cu pointerii m-am lamurit (mersi EnachescuAlin si dani), acum am modificat programul si nu mai am variabile globale .
Daca aveti timp sa ma ajutati cu niste indicatii cum sa introduc ca lumea elementele alea in vector ar fi super Rationamentul care l-am folosit in algoritmul meu este urmatorul, maresc cu 1 lungimea vecctorului, Mut elementele de la stanga spre dreapta cat timp elementul care vreau sa-l introduc e mai mare decat cel care va fi mutat. Daca el. e mai mic decat sir[i] inseamna ca sunt intre un nr mai mic ca x si un nr mai mare ca x, deci sir[i] = x. Totusi nu merge . |
#8
Posted 26 December 2014 - 15:28
Pai daca acum stii pointerii, citeste despre liste simplu inlantuite ca sa retii un vector ca o lista simplu inlantuita sa vezi dupa ce usor inserezi tu un element si nu numai ca e mai usor dar e si mai eficient.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users