Reziliere Digi Mobil fara plata de taxe de reziliere
Last Updated: Dec 29 2014 00:31, Started by
alecsandrius
, Dec 26 2014 10:33
·
0
#1
Posted 26 December 2014 - 10:33
Digi Helper fiti si voi fair play in spiritul Noului An si lasati-ne pe noi , cei care ne-am portat in reteaua Digi cu numerele principale sa ne portam inapoi fara plata de taxe suplimentare, Chiar nu ne putem folosi telefoanele, pierdem apeluri importante....Vezi si tu aici pe forum cati ne plangem...nu putem fi sunati desi pe telefon semnalul apare ca fiind full, deseori nu putem suna ca auzim un ton de ocupat in casca telefonului, zilele astea nu am putut sa trimitem sms sau sa sunam in alte retele , congestie de retea cata vrei....Iar la sesizarile noastre nu ne raspunde nimeni eu am deja de vreo 2 saptamani sesizarea , sti si tu de ea si nimic....intre timp tin telefonul pe post de bibelou....Noi am venit cu buna credinta in reteaua Digi,,,,daca nu merge deschideti o fereastra de 2 saptamani si lasati-ne sa plecam inapoi nu are rost sa va vorbim de rau aproape de fiecare data cand folosim telefonul. Uite mai jos cateva topicuri cu aceste probleme da-le un forward catre sefii tai.....
http://forum.softped...917-digi-picat/ http://forum.softped...uni-de-pe-digi/ http://forum.softped...a-de-acoperire/ |
#2
Posted 26 December 2014 - 10:40
Pai au fost vreo 2 ocazii(ferestre) de cate o luna sa renuntati si nu prea s-a inghesuit lumea.
Edited by alexa32, 26 December 2014 - 10:40. |
#3
Posted 26 December 2014 - 10:49
alecsandrius, on 26 decembrie 2014 - 10:33, said:
Digi Helper fiti si voi fair play in spiritul Noului An si lasati-ne pe noi , cei care ne-am portat in reteaua Digi cu numerele principale sa ne portam inapoi fara plata de taxe suplimentare Edited by neagu_laurentiu, 26 December 2014 - 10:50. |
#4
Posted 26 December 2014 - 10:50
#6
Posted 26 December 2014 - 11:15
Folosesc telefonie mobila de la aparitia ei. Calitate atat de buna a functionarii telefoniei, nu am avut niciodata. Incomparabil mai bine decat la oranj, voma sau telekk.
Cei care intampinati probleme, poate e o chestie locala. Daca vreti da plecati de la gigimobil, care e problema? Eu nu am beneficiat de nicio oferta la ei, nu vad vreun motiv pentru care sa nu pot pleca. Mai nasol e la cei care au primit gratuitati sau telefoane, altfel, nu vad niciun impediment. Si e gresit sa fie o fereastra cand sa se pkata pleca. Sa fie tot timpul lucru, asta posibil si nu doar la gigimobil ci la toata lumea. |
#7
Posted 26 December 2014 - 11:42
alecsandrius, on 26 decembrie 2014 - 10:33, said:
Digi Helper fiti si voi fair play in spiritul Noului An si lasati-ne pe noi , cei care ne-am portat in reteaua Digi cu numerele principale sa ne portam inapoi fara plata de taxe suplimentare, Chiar nu ne putem folosi telefoanele, pierdem apeluri importante....Vezi si tu aici pe forum cati ne plangem...nu putem fi sunati desi pe telefon semnalul apare ca fiind full, deseori nu putem suna ca auzim un ton de ocupat in casca telefonului, zilele astea nu am putut sa trimitem sms sau sa sunam in alte retele , congestie de retea cata vrei....Iar la sesizarile noastre nu ne raspunde nimeni eu am deja de vreo 2 saptamani sesizarea , sti si tu de ea si nimic....intre timp tin telefonul pe post de bibelou....Noi am venit cu buna credinta in reteaua Digi,,,,daca nu merge deschideti o fereastra de 2 saptamani si lasati-ne sa plecam inapoi nu are rost sa va vorbim de rau aproape de fiecare data cand folosim telefonul. Uite mai jos cateva topicuri cu aceste probleme da-le un forward catre sefii tai..... http://forum.softped...917-digi-picat/ http://forum.softped...uni-de-pe-digi/ http://forum.softped...a-de-acoperire/ |
#8
Posted 26 December 2014 - 12:16
Vad multi revolati pentru o mica problema care mai apare din cand in cand la toti operatorii de telefonie mobila. (nu stiu daca a fost cineva la protestul din 16/17 noiembrie din B dar aproape ca nu mai mergea niciun operator de telefonie mobila......singurul care mergea era Digi si asta doar pe date .Furnizam chiar si detalii despre alegeri celor care erau pe Orange/Cosmote si nu puteau intra pe net)
In plus, in topicul Digi Picat exista un print screen si detalii prin care cei de la RC Orange specifica ca nu stiu cine e vinovat pentru problema dar se rezolva la ora 22(exact asa a fost)...... si o intregistrare telefonica prin care cei de la Relatii Clienti Orange recunosc ca a fost o problema de la ei. Digi inca nu a venit cu nimic oficial. Sunt curios si eu daca ati cumparat o masina si ati avut o pana sau o problema cu rulmentul unei roti ....o schimbati imediat ca e proasta ?!? Edited by polizei, 26 December 2014 - 12:22. |
#9
Posted 26 December 2014 - 12:20
Foarte revoltati unii pentru o mica problema care se intampla la toti operatorii in perioada sarbatorilor.
La nici un operator nu poti sa reziliezi fara sa platesti taxele de reziliere. Platesti taxele de reziliere si poti rezilia. Edited by slv0990, 26 December 2014 - 12:21. |
#10
Posted 26 December 2014 - 13:18
Platesti taxa daca ai beneficiat de oferte, contract avantajos... Altfel o poti face si amiabil.
|
|
#11
Posted 26 December 2014 - 15:42
gigi_4476, on 26 decembrie 2014 - 11:42, said:
ce sa va fac daca v-ati bucurat la 2-3 euro mai putin la abonament prin portarea la Digi? Nu e nevoie sa va intreb daca s-a meritat "economia", ca raspunsul se stie... Suportati consecintele acum... Clar nu a meritat....recunosc ca am luat teapa. slv0990, on 26 decembrie 2014 - 12:20, said:
Foarte revoltati unii pentru o mica problema care se intampla la toti operatorii in perioada sarbatorilor. La nici un operator nu poti sa reziliezi fara sa platesti taxele de reziliere. Platesti taxele de reziliere si poti rezilia. Problemele sunt de ceva timp nu doar acum de Sarbatori.. alexa32, on 26 decembrie 2014 - 10:40, said:
Pai au fost vreo 2 ocazii(ferestre) de cate o luna sa renuntati si nu prea s-a inghesuit lumea. Aia cu Turcia a fost prea devreme , credeam ca se rezolva problemele iar asta cu 3000 a fost doar pentru nelimitat. |
#12
Posted 26 December 2014 - 20:09
Amiabil nu se poate face nimic, de peste 6 luni incerc sa fac asta, nu se poate! Nu ai cu cine! N.am beneficiat de nici o oferta!
|
#15
Posted 27 December 2014 - 22:26
|
#16
Posted 28 December 2014 - 05:04
alexa32, on 27 decembrie 2014 - 22:26, said: Taxa pentru ...ce dreaq vor ei in caz ca reziliezi anticipat. Pai cine draq se mai abona la ei daca puneau o asemenea inepție ?! Daca n-ai luat telefon faci frumos cerere de încetare si gata ! Daca se găsesc sa scoată din pălărie taxa lu' peste se rezolva cu ANPC Si nu vb doar de Digi ci la orice operator ! Si chiar de ai luat telefon , te angajezi ca plătesti la reziliere restul sumei ramase/ ratelor din ratele/suma telefoanelor si la revedere ! Edited by iulian93, 28 December 2014 - 05:06. |
#17
Posted 28 December 2014 - 15:43
Taxa asta cade la prima reclamatie la ANPC. Deci nu e o problema
|
#18
Posted 28 December 2014 - 22:17
Practic RCS-RDS nu percepe nici o taxa de reziliere. Cititi cu atentie contractele semnate. RCS-RDS v-a acordat o scutire de 50 ron taxa de activare si acum ca reziliati vrea inapoi banii de care v-a scutit. Abonamentul DON costa 10E, dar RCS_RDS v-a facut o reducere si vi l-a dat la 4,5 sau 7E, iar acum daca plecati isi cere reducerile inapoi. Toate aceste asa zise taxe sunt perfect legale si ANPC - ul si nimeni altcineva nu au ce sa le faca.
Edited by adibun, 28 December 2014 - 22:25. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users