Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

circuit incalzire auto

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Saluare dragi forumisti,

Detin o buburuza Ford Ka,motor endura,identic cu cel de pe fiesta,motorul cat si sistemul de incalzire.

Intampin urmatoarea problema,in mers am aer caldut la iesire din fantele din bord, la relanti sau cand stau intr-o intersectie ,iese aer rece !

Am termostat nou, motorul e fierbinte tot,nu pot pune mana pe nici un furtun. Am vazut pe net ca reponsabila de problema mea ar fi valva electronica de la intrarea agentului termic in masina ( sistemul de comutare rece-cald  este electric ,nu pe sufa), dar amblele furtune de tur si retur spre caloriferul din masina sunt fierbinti.

Intrebarea mea e cum functioneaza sistemul care duce apa calda in masina,  daca valva nu se deschide complet (cum probabil e blocata acum si curge doar putina apa prin caloriferul din habitaclu ) sau chiar si atunci cand este inchisa complet, gen vara cand blochez aerul cald,atunci  sistemul de incalzire isi va face circuitul complet in U prin acea valva ,tur-retur ?sau se inchide doar turul ca la o canea simpla?

Intreb asta pentru a-mi fi mai usor de diagnosticat problema, pentru ca daca nu e valva de vina probabil e infundat caloriferul si trebuie dat jos tot bordul,as evita problema asta acum cand vine iarna...

Sper ca ati inteles intrebarea mea, mai pe scurt,e doar o canea care sta pe tur si opreste apa de tot sau cand opreste apa spre caloriferul interior el va face circuitul in continuare in gol,doar in compartimentul motor?asta ar explica si de ce am furtunele tur retur fierbinti si zero caldura in masina .

Multumesc !

Sarbatori fericite !

#2
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
ford ka heating control valve - pe google, la imagini si o sa te lamuresti.

Daca zici ca furtunurile din habitaclu sunt fierbinti este problema cu radiatorul.

#3
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Fa o incercare, baga capul sub bord si da comanda la sistemul de comutare rece/cald,ar trebui sa vezi capatul de ax care deschide fanta de aer corespunzatoare.
La mine (mondeo)s/a defectat (butonul de comanda cred)nu mai baga caldura si am luat mufa de la fanta de recirculare interior si am deschis/o.
Sper ca ai inteles.

Daca nu,petre69 daca nu ma insel,te rezolva sigur.Posted Image

De fapt nu cred ca am un buton pentru rece/cald e un senzor ceva si in functie de temp.interior deschide/inchide fanta respectiva.

Edited by ddaannii, 25 December 2014 - 01:38.


#4
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Sunt convins ca Petre69 are TOATA documentatia relevanta, cred ca si cei de la Ford apeleaza la el.
Un singur lucru sa nu-i ceri: o reprezentare explodata. Nu suporta sa-l vada pe Ka in felul asta.

#5
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Nu m-ati lămurit , daca ambele furtune sunt fierbinți de ce sa fie problema cu radiatorul ?
Nu am inteles partea cu capătul de ax , eu pot selecta fantele de ieșire , merge recircularea , dar nu se înfierbânta caloriferul !

#6
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Mai pe scurt,daca tur/retur sunt fierbinti atunci si radiatorul e fierbinte.
Esti sigur ca se deschide fanta respectiva sa intre aer cald sau e deschisa aia de intra aer rece.

#7
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Pai asta încerc sa îți explic , eu nu am acea clapeta , caldura in masina se face deschizând acea valva si atat ! E diferit sistemul fata de al tau !

#8
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Sistemul de incalzire are dublu bypass. Unul la radiator si altul in zona valvei. Ambele furtunuri pot fi calde si la o circulatie mica, respectiv prin bypass.

#9
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011

 Al3csutzul, on 25 decembrie 2014 - 10:28, said:

Pai asta încerc sa îți explic , eu nu am acea clapeta , caldura in masina se face deschizând acea valva si atat ! E diferit sistemul fata de al tau !
Am inteles,dar de ce cand te pui in miscare, totusi vine ceva caldura si doar la semafor sau pe loc nu mai vine.
Clapeta trebuie sa ai,mai multe,recirculare aer habitaclu, sus,jos etc.
Astea erau simptomele si la mine.
Valva aia nu poti sa o deschizi cumva?sa ne spui pana la urma ce era.

Edited by ddaannii, 25 December 2014 - 11:58.


#10
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Eu stiu ca la ka camd ai probleme cu caldura ,e de la clapeta aia electrica
Valva sau cum io zice
Am inteles ca sunt ieftine

#11
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Din cate vad eu poti verifica daca ventilul e defect,pui mana pe tur/retur si dupa ce treci de el.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/124ZI1q5E-o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zyl5cCOvIis?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by ddaannii, 25 December 2014 - 12:21.


#12
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
In mers pentru ca debitul apei e mult mai mare si reuseste sa schimbe apa mai rapid din radiatorul de habitaclu da caldut, dar la relanti nu mai reuseste sa schimbe apa cum ar trebui si da rece.

Dupa sarbatori o sa dau jos valva,eventual pun pe direct furtunele alea sa vad cat de cald da, pot face si o curatire a radiatorului pe acolo din ce amvazut pe net ,baga baietii apa sub presiune si reusesc sa mai scoata din mizeria acumulata !

Multumesc

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate