Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Magazin online
Last Updated: Dec 30 2014 14:11, Started by
George_993
, Dec 24 2014 12:10
·
0
#1
Posted 24 December 2014 - 12:10
Am aflat de dimineata de un site care are cateva produse la 0 le si mi-am comandat cateva. In cazul in care acestia trimit produsele, la un pret complet diferit (prin curier), pot sa refuz produsul ? Chiar daca trimit cate o bucata din fiecare produs.
Au specificat pe facebook ca numarul de contact nu mai este bun si dupa 6 ianuarie o sa inceapa cu forte proaspete. Mai devreme le-am trimis un e-mail cerandu-le sa imi confirme costul total al comenzilor. Nu as vrea sa vina curierul si sa imi zica ca am de platit cateva zeci de milioane. Este vorba de gamerland.ro. "Problema" este din Dec 23, 2014 @ 22:33. La aceasta ora am gasit cel mai vechi articol unde se arata "erorile" de pret. In poza atasata, acel -100% poate fi considerat discount ? Imi cer scuze daca se considera ca am facut reclama acelui site si daca am postat gresit. / Sansele sa onoreze comanda sunt mici, dar macar am incercat. Attached FilesEdited by George_993, 24 December 2014 - 12:14. |
#2
Posted 24 December 2014 - 12:19
Slaba ofera,altii si-au facut tipografii cu aceeasi bani )
|
#3
Posted 24 December 2014 - 12:28
pretul de 0 sau 1 lei iti indica ca produsul nu se afla pe stoc dar site-ul nu il afiseaza fara a adauga o valoare la pret.
De ce ai face comanda la un produs de 0 lei daca nu esti rau intentionat?
Edited by -Diana-, 24 December 2014 - 19:35.
|
#4
Posted 24 December 2014 - 12:36
Oferta speciala pentru produse inexistente?
ON: Probabil vei primi un e-mail prin care sa te informeze ca nu poate fi onorata comanda cu preturile specificate pe site, acuzand o eroare (bla bla). |
#5
Posted 24 December 2014 - 12:53
#6
Posted 24 December 2014 - 12:54
Carapicho, on 24 decembrie 2014 - 12:28, said:
pretul de 0 sau 1 lei iti indica ca produsul nu se afla pe stoc dar site-ul nu il afiseaza fara a adauga o valoare la pret. De ce ai face comanda la un produs de 0 lei daca nu esti rau intentionat? Cum adica 0 sau 1 nu este pe stoc? pai asta se invata in facultatile de informatica de acum? pai sa puna un buton mare rosu cu "NU se afla pe stoc". Initiator: Poate au incercat o imitatie Emag, si o sa iti livreze produsul. sau au un angajat idiot care a gresit pretul. Edited by the_northpole, 24 December 2014 - 13:09. |
#7
Posted 24 December 2014 - 13:27
Am mai vazut asta pe mai multe site-uri, cand stocul era zero, aparea pretul de "0 lei".
|
#8
Posted 24 December 2014 - 13:48
Site-uri ce tin cat de cat la numele lor si profesionalism, sau is facute pe 3$ de vreun student flamand?
poti sa imi dai un exemplu de astfel de site te rog(doar din curiozitate). totusi cu greu cred asa ceva. Attached Files |
#9
Posted 24 December 2014 - 14:03
odata ce ai dat comanda trebuie sa le cumperi, altfel risti sa fii blestemat si sa-ti creasca u c*i in talpa si sa ai cosmaruri cu oana roman in timp ce te alearga
|
#10
Posted 24 December 2014 - 14:10
Pe bune vorbind acum avem sanse sa primim ce am luat la 0 lei ? Si daca sa zicem ca ne cer preturile reale suntem obligati sau nu sa platim ? Adica totusi , eu am poze la preturi, comanda etc...
|
|
#11
Posted 24 December 2014 - 14:16
Poate ai tu vreuna, noi nu am avut.
Poze la preturi, facturi, etc am avut si noi. |
#12
Posted 24 December 2014 - 14:22
Un site "aparut" prin Septembrie, cu proprietari non-romani, cu preturi de 0 lei, cu greseli gramaticale la tot pasul este extrem de credibil!
|
#13
Posted 24 December 2014 - 14:42
In afara de "eroare umana sau de sistem" exista si reversul medaliei . Acel site are trafic si comenzi introduse , deci un "economist" poate ceva statistici favorabile . Dpdv al procesului de vanzare-cumparare exista sanse infime de a onora comenzile de valoare 0 . Aceste sanse cresc doar in cazurile exceptionale gandite de anumite departamente de marketing din anumite firme ...
|
#14
Posted 24 December 2014 - 15:37
#15
Posted 24 December 2014 - 16:16
Desi ma astept ca sa nu onoreze comenzile. Se poate face ceva impotriva lor (preturi fictive) ? De anuntat, au fost anuntati de ceva timp, cel putin pe facebook, pe restul canalelor, nu stiu.
"Teoretic", pana la ora asta trebuia sa bage preturile corecte sau macar sa inchida site-ul. De asemenea, acele preturi de 0 lei, sunt trecute la "Oferta speciala" (eu inteleg prin oferta speciala, discount, indiferent de marimea acestuia), cred ca cineva (mai mult ca sigur) le-a trecut "intentionat" acolo sa faca putina reclama, din acest lucru imi pare a fi o "reclama" mincinoasa (cam mult spus reclama). Alte magazine cand au avut probleme de genul asta, au inchis/modificat preturile intr-un timp destul de scurt. Edited by George_993, 24 December 2014 - 16:38. |
|
#16
Posted 24 December 2014 - 16:38
#17
Posted 24 December 2014 - 17:45
flp014, on 24 decembrie 2014 - 15:37, said:
care "noi" ? sunteti mai multi? Da, suntem mai multi: comunitatea detinatorilor de imprimante, comunitatea userilor cu ulei (bine ca nu luati pe ulei), etc. Toate averile sunt virtuale, evident. Facturi, dovezi avem si noi. Si ce? A, si in curand o sa am si un Xbox virtual. Am pus si eu o comanda din asta la zero lei. Edited by -Diana-, 24 December 2014 - 17:32. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users