Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Care este legea returnarii produsului?
Last Updated: Mar 02 2015 22:45, Started by
alex244
, Dec 22 2014 22:37
·
0
#1
Posted 22 December 2014 - 22:37
Buna seara, am cumparat de la digi un telefon, functioneaza perfect cu exceptia difuzorului de apeluri(casca am inteles ca i se spune) , astazi l-am cumparat, am sunat la probleme tehnice si mi sa spus ca daca il duc in 48 de ore mi-l schimba pe loc, am mai avut probleme cu cei de la digi si cu o garantie si nu as vrea sa am probleme iar, imi poate da cineva un link sau sa faca copy la legea care spune ca pot returna in 48 de ore ?
|
#2
Posted 22 December 2014 - 22:49
este vorba de politica lor...in afara de achizita online care, prin legea consumatorului iti da dreptul la retur.
deci daca ei s-au oferit sa ti-l schimbe, care e problema? si eu am primit un aparat defect de la alt operator si mi-a fost schimbat in 48 de ore... |
#3
Posted 23 December 2014 - 05:22
Nu exista o asemenea lege speciala. Tu de ce nu cauti pe net?
|
#4
Posted 23 December 2014 - 17:19
Telefonul care mi l-au dat era resigilat ..da RESIGILAT, nu era nou nout de asta nu avea nici toate accesoriile care le-am vazut in review-urile de pe net si avea si defectiunea care o avea..dar mi l-au schimbat si acum este totul ok.
|
#5
Posted 02 March 2015 - 22:45
Eu am o problema la magazinul Bricodepot. Am cumparat de la ei, ieri, un butuc de yala. Pe raion nu era niciun vanzator care sa ma indrume, asa ca am cumparat ce mi s-a parut ca se potriveste la usa mea. M-am dus acasa si am vazut ca butucul nu se potriveste, intrucat e prea lung (din pacate, pentru a incerca sa montez butucul, am fost obligat sa desigilez ambalajul). M-am intors la Bricodepot in aceeasi zi, dupa numai doua ore, cu butucul, ambalajul si bonul fiscal. Angajatii n-au vrut nici sa-mi returneze banii, nici sa-mi inlocuiasca produsul, pe motiv ca am desigilat ambalajul. Intrebare: ce pot sa fac in situatia asta?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users