Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Retur Samsung Galaxy S4 Emag
Last Updated: Dec 20 2014 00:38, Started by
fuckid
, Dec 19 2014 22:20
·
0
#1
Posted 19 December 2014 - 22:20
Am achizitionat in data de 8 un samsung galaxy s4 de la emag si am probleme cu el , nu am semnal, etc. L-am dus intr-un service autorizat Samsung, au diagnosticat si mi-au spus ca e ceva problema la main board etc si mi-au comandat alta. NU vreau sa am deaface cu produs nou si stricat/reparat.. intrebarea mea este : daca cei de la service ii schimba placa de baza, cei de la emag mai fac retur si inlocuire la telefon? Sau ar trebui cat mai repede sa ii sun pe cei de la Samsung service sa nu inlocuiasca si sa fac retur?
|
#2
Posted 19 December 2014 - 22:34
Eu zic ca trebuia sa te duci direct la cei de la emag.
|
#3
Posted 19 December 2014 - 22:35
Era mult mai usor la Service samsung, deoarece nu am magazin emag in zona.
|
#4
Posted 19 December 2014 - 22:42
Pentru retur telefonul trebuie sa fie in starea in care l ai primit.
|
#5
Posted 19 December 2014 - 22:43
fuckid, on 19 decembrie 2014 - 22:20, said:
Am achizitionat in data de 8 un samsung galaxy s4 de la emag si am probleme cu el , nu am semnal, etc. L-am dus intr-un service autorizat Samsung, au diagnosticat si mi-au spus ca e ceva problema la main board etc si mi-au comandat alta. NU vreau sa am deaface cu produs nou si stricat/reparat.. intrebarea mea este : daca cei de la service ii schimba placa de baza, cei de la emag mai fac retur si inlocuire la telefon? Sau ar trebui cat mai repede sa ii sun pe cei de la Samsung service sa nu inlocuiasca si sa fac retur? Edited by misike1, 19 December 2014 - 22:48. |
#6
Posted 19 December 2014 - 22:45
Decat sa platesti reparatia la samsung care costa ceva sute de lei, mai bine il trimiti prin curier sau te duci personal.
Idea e ca te costa mai putin daca te duceai direct la emag. |
#7
Posted 19 December 2014 - 22:46
E in garantie, nu ma costa nimic, ei se ocupa de garantie. Deci cel mai indicat e sa fac retur fara ca cei din service sa schimbe placa de baza, nu?
|
#9
Posted 19 December 2014 - 22:50
Ma deranjeaza pur si simplu faptul ca eu dau un ban si ma astept ca produsul sa fie in stare perfecta de functionala si sa nu il duc in service din prima saptamana.
|
#10
Posted 19 December 2014 - 22:55
Nu te agita . Şi alea noi tot asamblate sunt . Nu vin turnate aşa .
Nu te mai obosi cu returul şi alte prostii . Nu se întâmplă nimic dacă îţi schimbă placa . Ştiu că e urât când se întâmplă asta dar ... |
|
#11
Posted 19 December 2014 - 22:59
Te inteleg, doar ca is de conceptia ca un produs din moment ce are o problema, vor surveni si altele. Lucrez si eu in domeniu, stiu ce zic, din moment ce vine o problema, de obicei continua sa apara si prefer sa il tin in buzunar telefonul decat tot in service.
|
#12
Posted 19 December 2014 - 22:59
Stai linistit...colegul meu de casa a primit S4, nou, cu un defect vizibil din fabrica. Dar nu l-a indurat inima sa faca retur
E vorba de butonul on/ off, e bagat mai adanc pe jumatate...si se vede. |
#13
Posted 19 December 2014 - 23:01
#14
Posted 19 December 2014 - 23:06
La aceleasi chestii. In fine, eu ceream o opinie aici, nu o critica.
|
#15
Posted 19 December 2014 - 23:07
|
#17
Posted 19 December 2014 - 23:17
O sa te complici prea mult cu emag cu returul.
Daca esti din bucuresti si ai dus telefoanul la samsung lasa l la ei pentru ca au un service destul de serios, chiar daca produsul este nou asta e ai avut ghinion, oricum iti schimba piesa noua nu o sa o repare sau ceva de genu. In plus in bucuresti iti rezolva orice problema intr o ora la service ul samsung, cu emag ul ar dura mult mai mult sa rezolvi problema. |
#18
Posted 19 December 2014 - 23:22
Nu sunt din bucuresti, sunt din Tirgu Mures si am dus la Adial, un service autorizat samsung.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users