Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Retur Samsung Galaxy S4 Emag

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
fuckid

fuckid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.11.2010
Am achizitionat in data de 8 un samsung galaxy s4 de la emag si am probleme cu el , nu am semnal, etc. L-am dus intr-un service autorizat Samsung, au diagnosticat si mi-au spus ca e ceva problema la main board etc si mi-au comandat alta. NU vreau sa am deaface cu produs nou si stricat/reparat.. intrebarea mea este : daca cei de la service ii schimba placa de baza, cei de la emag mai  fac retur si inlocuire la telefon? Sau ar trebui cat mai repede sa ii sun pe cei de la Samsung service sa nu inlocuiasca si sa fac retur?

#2
sectorcrime

sectorcrime

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 10.12.2014
Eu zic ca trebuia sa te duci direct la cei de la emag.

#3
fuckid

fuckid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.11.2010
Era mult mai usor la Service samsung, deoarece nu am magazin emag in zona.

#4
jafjaf

jafjaf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 28.11.2009
Pentru retur telefonul trebuie sa fie in starea in care l ai primit.

#5
misike1

misike1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 619
  • Înscris: 07.11.2010

View Postfuckid, on 19 decembrie 2014 - 22:20, said:

Am achizitionat in data de 8 un samsung galaxy s4 de la emag si am probleme cu el , nu am semnal, etc. L-am dus intr-un service autorizat Samsung, au diagnosticat si mi-au spus ca e ceva problema la main board etc si mi-au comandat alta. NU vreau sa am deaface cu produs nou si stricat/reparat.. intrebarea mea este : daca cei de la service ii schimba placa de baza, cei de la emag mai  fac retur si inlocuire la telefon? Sau ar trebui cat mai repede sa ii sun pe cei de la Samsung service sa nu inlocuiasca si sa fac retur?
E unul din telefoanele acelea achizitionate cu 1leu? ��

Edited by misike1, 19 December 2014 - 22:48.


#6
sectorcrime

sectorcrime

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 10.12.2014
Decat sa platesti reparatia la samsung care costa ceva sute de lei, mai bine il trimiti prin curier sau te duci personal.
Idea e ca te costa mai putin daca te duceai direct la emag.

#7
fuckid

fuckid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.11.2010
E in garantie, nu ma costa nimic, ei se ocupa de garantie. Deci cel mai indicat e sa fac retur fara ca cei din service sa schimbe placa de baza, nu?

#8
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004
Ce te deranjează că îţi schimbă placa de bază ?!!?

#9
fuckid

fuckid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.11.2010
Ma deranjeaza pur si simplu faptul ca eu dau un ban si ma astept ca produsul sa fie in stare perfecta de functionala si sa nu il duc in service din prima saptamana.

#10
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004
Nu te agita . Şi alea noi tot asamblate sunt . Nu vin turnate aşa .
Nu te mai obosi cu returul şi alte prostii . Nu se întâmplă nimic dacă îţi schimbă placa .
Ştiu că e urât când se întâmplă asta dar ...

#11
fuckid

fuckid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.11.2010
Te inteleg, doar ca is de conceptia ca un produs din moment ce are o problema, vor surveni si altele. Lucrez si eu in domeniu, stiu ce zic, din moment ce vine o problema, de obicei continua sa apara si prefer sa il tin in buzunar telefonul decat tot in service.

#12
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Stai linistit...colegul meu de casa a primit S4, nou, cu un defect vizibil din fabrica. Dar nu l-a indurat inima sa faca retur :lol:
E vorba de butonul on/ off, e bagat mai adanc pe jumatate...si se vede.

#13
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004

View Postfuckid, on 19 decembrie 2014 - 22:59, said:

Te inteleg, doar ca is de conceptia ca un produs din moment ce are o problema, vor surveni si altele.
Produsul tău e format din placă de bază şi display (în mare parte) . Dacă display-ul este nou şi placa la fel , unde poate să survină altă problemă ?

#14
fuckid

fuckid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.11.2010
La aceleasi chestii. In fine, eu ceream o opinie aici, nu o critica.

#15
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004

View Postfuckid, on 19 decembrie 2014 - 23:06, said:

La aceleasi chestii. In fine, eu ceream o opinie aici, nu o critica.
Păi nu te critic . Eu unu' l-aş păstra .

#16
fuckid

fuckid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.11.2010
Alte pareri? Sa fac retur sau nu are rost?

#17
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,452
  • Înscris: 26.02.2012
O sa te complici prea mult cu emag cu returul.
Daca esti din bucuresti si ai dus telefoanul la samsung lasa l la ei pentru ca au un service destul de serios, chiar daca produsul este nou asta e ai avut ghinion, oricum iti schimba piesa noua nu o sa o repare sau ceva de genu. In plus in bucuresti iti rezolva orice problema intr o ora la service ul samsung, cu emag ul ar dura mult mai mult sa rezolvi problema.

#18
fuckid

fuckid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.11.2010
Nu sunt din bucuresti, sunt din Tirgu Mures si am dus la Adial, un service autorizat samsung.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate