Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Cateva intrebari pentru voi

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Tatarul

Tatarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 25.11.2012
Buna tuturor.O sa incerc sa fiu cat mai scurt desi am tendinta sa ma lungesc in vorbe. Ma numesc Radu,sunt student in anul 2 la informatica in Bacau si urmeaza sa plec in Istanbul cu o bursa Erasmus pe 26 ianuarie timp de un semestru. Este prima oara cand plec din tara,prima oara cand calatoresc cu avionul si prima oara pentru multe altele.  As dori daca se poate sa va rog sa imi raspundeti la cateva intrebari deoarece sunt foarte confuz si nu prea am pe cine sa intreb.

1. As dori sa zbor cu pegasus, insa sunt atatea site-uri de unde iti poti lua bilete ca m-am zapacit.Cel mai bun pret l-am gasit chiar pe site-ul lor la flypgs insa nu sunt sigur cum functioneaza treaba si daca cumva le cumpar de acolo,le pot folosi in romania la fel ca si cum le-as fi cumparat de pe alt site romanesc?
2.Nu am avut timp sa imi fac un pasaport permanent,asa ca mi-am facut unul temporar , timp de un an,credeti ca o sa imi creeze asta probleme acolo?
3.Am inteles ca de anul acesta nu mai trebuie viza si ca trebuie sa platesc in istanbul in jur de 150 de euro pentru un permis de sedere, stiti ceva despre asta?