Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Cautam instrumentisti si instrumente! (Tirgu-Mures)

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Numbydude

Numbydude

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.12.2014
Salut,

Fara sa imi dau seama si fara sa cunosc toate detaliile exacte, am ajuns in Tirgu-Mures. Locuiesc aici din Octombrie 2014 pentru ca sunt student la Universitatea de Arte sectia actorie.

Nu reusesc sa imi mobilizez resursele de unul singur, am condus multe proiecte muzicale (nu chiar multe vre-o 3). Dar toate au avut succes pana cand oamenii cu care colaboram au inceput sa "o lalaie". Moment in care ne-am destramat.

Asa o mica descriere: sunt chitarist, am un pic de voce (in toate proiectele mele am fost Front-man sau backing). Cant si la bass, tobe, un pic de muzicuta, daca am o piesa o pot invata si la pian si de un an incerc sa invat productie muzicala. (Am un ministudio in apartament cu un amplificator Vox placa M-Audio microfon Shure, mixer, etc.) .

Vreau sa adun cativa oameni si sa schimbam lumea cu muzica noastra. Simplu nu-i asa ? Am portite larg deschise pentru a intra in lumea muzicii, relatii pe la studiouri de fotografie si in general am un papagal inregula asa ca nu se pune problema de evenimente si concerte. Oameni sa fie. In Bucuresti nu am avut parte de oameni foarte seriosi si acum incerc aici.