Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
"Screan Tearing" la FC4
Last Updated: Dec 21 2014 15:57, Started by
crisklm
, Dec 19 2014 08:23
·
0
#1
Posted 19 December 2014 - 08:23
Salut,
E corect ca daca jocul ruleaza cu FPS superior fata de refreshrate-ul monitorului se intampla asta? nu stiu daca am inteles corect...... stiu ca vsyng impiedica lucrul asta dar si consuma resurse...... exista o alta metoda de a scapa de " tearing" ? mersi |
#2
Posted 19 December 2014 - 08:55
Da,apare tearing daca jocul ruleaza la un framerate mare,exceptand vsync ai adaptive vsync.Vsync nu consuma resurse.
|
#6
Posted 19 December 2014 - 23:41
daca activez vsync in joc, trebuie activat si din nvidia control panel?
adaptive vsync chiar functioneaza cu un monitor de 60hz?......si aceeasi chestie...mai las vsync-ul din joc pe "on" pe un monitor de 120hz mai apare "tearing"? |
#7
Posted 20 December 2014 - 00:11
Pe orice monitor apare tearing fara vsync daca se randeaza in sistemul clasic(vezi Vblank),atata timp cat gpu-ul reda mai rapid decat monitorul.Cat despre Vsync,ideal e din joc(acum ceva timp in urma anandtech au facut un test pt asa ceva si unele jocuri pot suprascrie setarile driverului).
|
#8
Posted 20 December 2014 - 09:21
Screen tearing apare atunci cand framerate-ul placii grafice si rata de refresh a monitorului nu sunt sincronizate. Deci apare si atunci cand framerate-ul e mai mare decat rata de refresh a monitorului si atunci cand framerate-ul e mai mic decat rata de refresh a monitorului.
Screen tearing-ul se manifesta prin "ruperea" imaginii de pe ecran, linia de fractura fiind orizontala. Motivul: sunt afisate simultan portiuni din doua cadre diferite, intre care exista diferente (s-au miscat obiectele din imagine). Daca imaginea e statica (stai pe loc in joc si nu se misca nimic in jur), efectul nu e vizibil. V-Sync (activat din joc sau din driver) sincronizeaza cele doua rate. Problema cu V-Sync e ca daca framerate-ul e mai mic decat rata de refresh (din cauza ca PC-ul nu face fata in situatia respectiva), atunci il scade automat la o anumita treapta intermediara. De exemplu de la 60 la 30. Adaptive V-Sync (de la Nvidia) activeaza V-Sync doar atunci cand framerate-ul e mai mare decat rata de refresh. Cand e mai mic, V-Sync e dezactivat automat si apare screen tearing-ul, dar framerate-ul e mentinut la maximul de care e capabil acel PC in acele conditii. Edited by Seb, 20 December 2014 - 09:22. |
#10
Posted 21 December 2014 - 11:01
pot avea un screen tearing mai accentuat si din cauza monitorului IPS?
asa am citit pe niste forumuri straine unde se subliniaza clar ca IPS nu este pt jocuri. dar presupun ca si pe un monitor TN exista tearing.... |
|
#11
Posted 21 December 2014 - 12:16
Nu cred ca are vreo influenta tipul panelului. E drept ca TN are un timp de raspuns mai rapid decat IPS, dar nu vad cum ar putea influenta asta screen tearing-ul. Rata de refresh e aceeasi (cel mai des 60Hz).
Daca intrebarea are la baza alegerea unui nou monitor, atunci iti spun sa-l alegi pe cel cu panou IPS, nu pe cel cu Twisted Nematic. Chiar si pentru jocuri. |
#12
Posted 21 December 2014 - 13:05
Un panou cu timp de raspuns prea mare o sa-ti dea alte efecte, gen dire, umbre
|
#13
Posted 21 December 2014 - 15:57
nu, din contra, chiar nu mi-as schimba monitorul IPS.
sunt multumit de el. nu are ghosting in jocuri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users