Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Nikolai Beckers, CEO Telekom România: "Ce ați văzut până acum e doar începutul"

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010
http://www.capital.ro/image-gal-605/2014-09/telekom-logo.jpg   



Telekom România, compania care a luat naștere în urma rebrandingului Cosmote și Romtelecom, și-a propus să schimbe radical piața locală telecom.


Cosmote și Romtelecom, companii cu venituri anuale de peste un miliard de euro, au trecut la brandul Telekom România în luna septembrie a acestui an, iar actualul CEO, Nikolai Beckers, care lucrează în Deutsche Telekom de 20 ani, consideră că noua companie este capabilă și va schimba total peisajul telecom din țara noastră.
„Rebrandingul Cosmote și Romtelecom a fost cel mai mare eveniment telecom de pe piața românească. Cu această rebranduire am intrat într-o nouă eră caracterizată de standarde înalte, o experiență îmbunătățită pentru toți clienții, construită în jurul filozofiei One Stop Shop“, afirmă Nikolai Beckers. Conceptul one-stop-shop presupune, pentru clienți persoane fizice, că pot opta pentru broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și divertisment TV, având o singură factură. Pentru comunitatea de afaceri conceptul One Stop Shop presupune o experiență unică, adaptată, și un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: un portofoliu complet de soluții fixe și mobile, aplicații și soluții IT integrate, plus cea mai variată gamă de echipamente IT&C.
http://www.capital.ro/uploads/2014-12/22-23-nikolai-beckers-50.jpg„Obiectivul nostru este de a face Telekom România prima alegere a clienților. Și pentru că un obiectiv clar are nevoie de o cale clară, pentru noi, această cale este un plan ambițios, foarte realist și fezabil cu mai multe inițiative strategice menite să transforme modelul nostru de funcționare, de a schimba regulile de piață și, în cele din urmă, să ne facă cel mai important operator integrat“, a precizat Beckers.
Compania a investit anul trecut 170 de milioane de euro în dezvoltarea rețelelor 3G, 4G și FTTH. Magazinele au fost transformate astfel încât 43 dintre acestea respectă standardele noului brand. În plus, clienții au la dispoziție șapte concept stores. De asemenea, compania a cheltuit 15 milioane de euro pentru rebranding. „Deja am atins pe deplin unele dintre aceste repere strategice, în timp ce altele sunt în curs de implementare. Rebrandingul într-o puternică marcă germană a fost doar unul dintre cele mai importante repere, precum și lansarea ofertei integrată fix-mobil. Deci, ceea ce ați văzut până acum este doar începutul și trebuie să spun că am avut un start foarte bun, care ne face foarte încrezători“, afirmă Beckers.
De altfel, noua companie contribuie semnificativ la performanța grupului Deutsche Telekom în Europa. Țara noastră este a treia ca mărime după Germania și Polonia în grupul Deutsche Telekom, iar Telekom România este numărul unu în grupul german în ceea ce privește numărul de abonați la serviciile de televiziune, numărul doi pe internet și numărul trei pe segmentul de telefonie mobilă. Deutsche Telekom are peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband. Grupul german este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Deutsche Telekom a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.
4G, o prioritate
Deși Cosmote a lansat mai târziu serviciile 4G, Telekom se concentrează anul viitor pe dezvoltarea rețelei pe care o consideră o prioritate. Telekom România are în prezent o acoperire 4G de 50% din populație în mediul urban și 27% din populația totală (urban și rural). În București, rețeaua 4G acoperă 98% din oraș, în timp ce în Brașov și Poiana Brașov, acoperirea este de 98%, respectiv 100%. Clienții care nu sunt în zona de acoperire a rețelei 4G au la dispoziție viteze de până la 43.2 Mbps. Rețeaua 3G acoperă 269 de orașe și 5.056 de localități. „Extinderea acoperirii rețelei 4G este o prioritate pentru noi și va fi una dintre zonele pe care ne vom concentra anul viitor“, a declarat Beckers.
În ceea ce privește piața locală de smartphone-uri, aceasta s-a dublat în primele nouă luni comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, avansul fiind de 110%, conform datelor Telekom România. „Penetrarea smartphone-urilor va continua să crească. Pe de o parte este cunoscut faptul că românii sunt atrași de tehnologie, iar pe de altă parte telefoanele mobile inteligente au devenit din ce în ce mai accesibile în ultimele luni, lucru care a încurajat achiziționarea lor. Un factor important, care contribuie la vânzarea de telefoane inteligente, este dezvoltarea rețelelor 3G și 4G“, consideră Beckers.
MINIINTERVIU
Nikolai Beckers: „Ne simțim deja ca fiind numărul unu pe piața locală“
Capital: La ce capitol stați mai bine decât concurența?
Nikolai Beckers:
Cercetările noastre arată că atât clienții individuali, cât și cei de business, caută oferte cât mai simple, mai convenabile, care să provină de la un singur operator. Noi am „cutremurat“ piața când am lansat prima ofertă integrată fix-mobil. Oferta noastră este competitivă și accesibilă.
Capital: Cât la sută reprezintă serviciile de voce și cât cele de date în prezent?
Nikolai Beckers
: Traficul de internet pe mobil a crescut cu 125% în primele nouă luni ale acestui an, mai mult decât dublu comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Serviciile 4G s-au extins semnificativ, traficul de date crescând cu 75%, în timp ce numărul de utilizatori activi de 4G s-a dublat în al treilea trimestru al acestui an, comparativ cu trimestrul doi.
Capital: Credeți că se va renunța la tarifele de roaming la finele anului viitor?
Nikolai Beckers
: Aceasta este o decizie care aparține Comisiei Europene, nu pot să fac comentarii pe acest subiect.
Capital: Când vor folosi românii telefoanele pentru plăți mobile la scară largă?
Nikolai Beckers
: Ideea de a folosi telefonul mobil pentru plăți este o promisiune dintr-un viitor care a devenit realitate. Există multiple tehnologii pentru plăți mobile, dar încă nu s-a impus niciuna pe piață. Consider că peste câțiva ani plățile mobile vor deveni comune pentru majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri.
Capital: Cum au fost vânzările de Black Friday?
Nikolai Beckers:
Am avut rezultate foarte bune anul aceasta. Cei mai mulți clienți au optat pentru pachetele de internet, TV și voce, iar telefoanele iPhone 4S 8 GB, Nokia X Dual SIM, LG 5II Dual SIM s-au vândut foarte bine. Traficul pe ClickShop.ro a crescut de nouă ori, iar vânzările de peste 120 de ori față de o zi normală. Germanos.ro a înregistrat un trafic de cinci ori mai mare.
Capital: Când estimați că Telekom va deveni operatorul numărul unu din România?
Nikolai Beckers
: Noi ne simițim deja ca fiind liderul pieței în termeni de venituri și număr de contracte.

Sursa: http://www.capital.ro/nikolai-beckers-ceo-telekom-romania-ce-ati-vazut-pana-acum-e-doar-inceputul.html

#2
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,225
  • Înscris: 10.09.2013
Numai besini. Auzi, el se simte numarul 1 deja :lol:

#3
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,497
  • Înscris: 13.10.2010

View Postaris86, on 18 decembrie 2014 - 09:42, said:

Capital: Când estimaţi că Telekom va deveni operatorul numărul unu din România?
Nikolai Beckers
: Noi ne simiţim deja ca fiind liderul pieţei în termeni de venituri şi număr de contracte.

Sursa: http://www.capital.r...-inceputul.html
Se simt numarul unu(Posted Image ) pentru ca foarte multi clienti nu au alta optiune, nicidecum ca se uita lumea la factura si se bucura ca au toate serviciile pe aceeasi factura.Posted Image

#4
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Sta foarte prost cu simturile...sa-si schimbe doctoru' :D

#5
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Am renunţat la Cosmote în urmă cu câţiva ani din cauza imposibilităţii apelării în weekend  în zona în care mă aflu (sudul Dobrogei )  , iar situaţia nu s-a schimbat în bine .

#6
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Pana acum nu am vazut decat dude. Ca un individ ne-tehnic ce sunt, am incercat de 2 ori sa gasesc informatii pe site-ul lor privind setarile pentru internet pe mobil sau o indicatie ceva. SIte-ul e praf, iar ofertele lor nelimitate sunt de jena.

#7
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Ce sa-ti spun, la RDS exista "One Stop Shop" de ani de zile si nimeni nu s-a mai laudat atat cu acest concept.....vorbe goale....

#8
Dares

Dares

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,920
  • Înscris: 04.07.2010
Ce abereaza nea Beckers asta, dar pana la urma asta e jobul lui... ar fi trebuit ca "reporterul" lu' peste prajit sa-i fi pus cateva intrebari adevarate, nu sa-l gadile cu periuta.

#9
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Nu sunt absolut deloc fan RDS, ba chiar din contra, insa le urez mult noroc celor de la T-mobile, si nu numai lor, in incercarea de a concura cu abonamentele RDS de 2, 3 si 4 E, care au nelimitat in retea, 200-300-500 min nationale, si 3, 4, 5 GB trafic internet, iar daca esti abonat RDS la alte servicii - asa cum sunt majoritatea ( eu nu !) ai si minute nationale si internationale nelimitate pt. aceiasi 4 E/luna....
Si am inteles ca in ultima vremne au si semnal mai bun, chiar si prin munti unde nu prinzi Vodafone...

Eu personal sunt anti RDS, pt ca nu sunt multumit nici de internetul si nici de calitatea pt TV oferita de ei ( dar recunosc ca sunt f. pretentios), si nu sunt multumit nici de calitatea oamenilor lor de la relatii clienti, insa trebuie sa recunosc ca, abonamentele lor de mobil au devenit f. tentante - daca au si acoperire buna.

Edited by loock, 18 December 2014 - 11:00.


#10
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011
Acum 2 zile am lasat Telekom pentru Vodafone.
Oferta de la Telekom era: nelimitat convorbiri+200 mega trafic 20Euro sau 200 min+2G trafic tot 20Euro
La portare Vodafone: nelimitat+2G trafic 15Euro + un samsung express2.

#11
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View Postbrasoveanul, on 18 decembrie 2014 - 10:23, said:

Ce sa-ti spun, la RDS exista "One Stop Shop" de ani de zile si nimeni nu s-a mai laudat atat cu acest concept.....vorbe goale....
N-ai cum sa te lauzi cu voip.

#12
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,127
  • Înscris: 04.02.2011
Băcănie ăsta ne spune că se fapt se poate şi mai rău, încă n-au scos grosul penibilului din cutia cu minuni.

View Postdon_dannielo, on 18 decembrie 2014 - 10:52, said:


N-ai cum sa te lauzi cu voip.
Ce legătură are cu magazinul?

#13
buzucan

buzucan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 619
  • Înscris: 23.03.2006

View Postloock, on 18 decembrie 2014 - 10:48, said:

Nu sunt absolut deloc fan RDS, ba chiar din contra, insa le urez mult noroc celor de la T-mobile, si nu numai lor, in incercarea de a concura cu abonamentele RDS de 2, 3 si 4 E, care au nelimitat in retea, 200-300-500 min nationale, si 3, 4, 5 GB trafic internet, iar daca esti abonat RDS la alte servicii - asa cum sunt majoritatea ( eu nu !) ai si minute nationale si internationale nelimitate pt. aceiasi 4 E/luna....
Si am inteles ca in ultima vremne au si semnal mai bun, chiar si prin munti unde nu prinzi Vodafone...

Eu personal sunt anti RDS, pt ca nu sunt multumit nici de internetul si nici de calitatea pt TV oferita de ei ( dar recunosc ca sunt f. pretentios), si nu sunt multumit nici de calitatea oamenilor lor de la relatii clienti, insa trebuie sa recunosc ca, abonamentele lor de mobil au devenit f. tentante - daca au si acoperire buna.
calitatea semnalului video este mai slaba ca la upc, dar nu multi observa lucrurile acestea, mai ales ca sunt multiii care sunt pe analog( hai UE cu legea aia).
RDS-ul este ok, fata de telekom e chiar OK, dar e batut de granzii orange si vodafone. Dar pe low cost... e mai bun ca suficient. La munte si la mare... e dificil cu ambii. Am tot scris pareri pe aici.

#14
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View Postdon_dannielo, on 18 decembrie 2014 - 10:52, said:

N-ai cum sa te lauzi cu voip.
Sunt sigur ca si Telekom si UPC folosesc VoIP.

View Postbuzucan, on 18 decembrie 2014 - 11:30, said:

calitatea semnalului video este mai slaba ca la upc, dar nu multi observa lucrurile acestea, mai ales ca sunt multiii care sunt pe analog( hai UE cu legea aia).
RDS-ul este ok, fata de telekom e chiar OK, dar e batut de granzii orange si vodafone. Dar pe low cost... e mai bun ca suficient. La munte si la mare... e dificil cu ambii. Am tot scris pareri pe aici.
Legea aia nu se atinge de cablu TV! Calitatea e mai slaba din cauza ca RCS are multe canale analogice, fata de UPC. => nu e loc pentru digitale.

On topic: La bullshit sunt no.1!

#15
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
Lasati sa viseze.....

#16
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,225
  • Înscris: 10.09.2013
Si asa sunt rupti de realitate daca mai baga si niste aroganta de-asta se rezolva singuri baietii, fara sa-i ajute concurenta.

#17
d-rive

d-rive

    zic tir

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,673
  • Înscris: 21.02.2009
Sa-i spuna cineva astuia ca la romani nu merge cu prosteala de doi lei. Iar pentru rabranding, romanii au un proverb: lupu-și schimbă blana, dar năravul, ba.
Imi place ca si-a dat cu ruj pentru poza asta.

#18
ASCENDED

ASCENDED

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,749
  • Înscris: 02.07.2010
Ce am văzut până acum este doar începutul?
Înseamnă că sfârșitul e tragic.
În afară de culoarea aia idioată,nu au schimbat nimic.
Dacă se apucau de perfecționat și extins 4G,îi rupeau pe ceilalți.
Dar pe ei i-a interesat datul cu bidineaua.
În orașul meu,personalul Telekom este atât de bine pregătit,încât îți va lăsa impresia că ori de-i pui să vândă potatoes în piață,ori să fie angajați ai Telekom,e același lucru.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate