Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TP-Link WR740N Problema
Last Updated: Dec 17 2014 18:32, Started by
_-AppleS-_
, Dec 17 2014 17:09
·
0
#1
Posted 17 December 2014 - 17:09
Salut !
Am avut un Tenda W316R la care se reseta conexiunea din aproximativ 20 in 20 de minute , si am zis sa renunt la el si sa iau un TP-Link WR740N (care e destul de laudat pe net) si ghici ce, la asta se reseteaza conexiunea din maxim 5 in 5 minute si se reconecteaza greu la loc, deci practic am dat din lac in put. Tinand cont ca mai am un router tot TP-link R402M mai vechi cu care nu am astfel de probleme. Voi ce credeti ca are? SI ce as putea face cu acest nou router? |
#3
Posted 17 December 2014 - 17:20
Poi eu credeam ca l-am setat, internetul functioneaza, printre reseturi... Conexiunea este de la RCS-RDS PPPoE .
Poate ma luminezi tu cum ar trebui sa-l setez? |
#4
Posted 17 December 2014 - 17:27
Pune printscreen cu setarile pe care le-ai facut la WAN.
|
#5
Posted 17 December 2014 - 17:31
#6
Posted 17 December 2014 - 17:37
Uita-te, eventual ataseaza log-urile din System Tools - Logs.
Ai fluctuatii de curent in zona in care stai? Ti se reseteaza doar conexiunea PPPoE sau si router-ul? Esti conectat la el prin cablu sau WiFi? Edited by Ciubex, 17 December 2014 - 17:39. |
#7
Posted 17 December 2014 - 17:50
SysLog:
Spoiler
Fluctuatii nu.Se reseteaza doar conexiunea PPPoE. Prin cablu. |
#8
Posted 17 December 2014 - 17:55
Din logurile tale am observat urmatoarea situatie:
PPP WARNING PPPoE hard line is disconnected, please check the lineBanuiesc ca ai probleme cu cablul sau mufarea, asta daca nu cumva switch-ul de pe casa scarii nu e defect. Asteapta si un alt raspuns, mai avizat decat al meu. Daca pui cablul pe direct in PC/laptop si faci o conexiune PPPoE, tot la fel de des ti se deconecteaza? Atentie ca de fiecare data cand schimbi cablul din router in PC/laptop sa dai Disconnect la conexiune inainte de a scoate cablul din portul de retea! Edited by Ciubex, 17 December 2014 - 17:57. |
#9
Posted 17 December 2014 - 17:57
Incearca si un update la ultima versiunea de aici: http://www.tp-link.c...N_V4_140520.zip
Routerul sa fie pus pe o suprafata plana ca sa se poata raci. Tot spre problema cu cablurile/mufele as inclina si eu. |
#10
Posted 17 December 2014 - 18:32
Pare ca de la cablu sau mufa sa fie o problema, se deconecteaza si pe direct ,am inregistrat o sesizare.
Multumesc pentru raspunsuri. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users