Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
nu ma porneste (renault)
Last Updated: Dec 17 2014 20:58, Started by
cojeale
, Dec 17 2014 07:37
·
0
#1
Posted 17 December 2014 - 07:37
Salut! aseara am scos borna (renault modus 1.2 benzina 2004) de la baterie si cand am puso inapoi, nu a vrut sa mai porneasca! cand ma duc cu cheia pana la capat, nu se aude nimic (nu invarte)....am observat ca cand ajung cu cheia la capat se micsoreaza curentul...ca si cum ar fi in sscurt undeva ....bateria este buna. ce credeti ca s-a defectat? multumesc
|
#2
Posted 17 December 2014 - 07:44
Baterie descarcata .
Scoate bateria si o pui la incarcat pe un redresor , verifica si nivelul la electrolit , completezi peste element . |
#3
Posted 17 December 2014 - 07:45
de ce zici ca bateria e buna? incarcarea ai verificat-o?
|
#4
Posted 17 December 2014 - 07:46
pai daca ai baterie buna, de ce scoti borna noaptea?!?
|
#5
Posted 17 December 2014 - 07:46
daca bateria nu era descarcata ia si curata bine bornele si da-le un mic strat de vaselina.
daca era moarta, sfatul de mai sus si apoi asta deunazi am "Resuscitat" un renaul 1.9 care la fel facea si era o tona de oxid pe borne. |
#6
Posted 17 December 2014 - 07:50
cojeale, on 17 decembrie 2014 - 07:37, said:
Salut! aseara am scos borna (renault modus 1.2 benzina 2004) de la baterie si cand am puso inapoi, nu a vrut sa mai porneasca! cand ma duc cu cheia pana la capat, nu se aude nimic (nu invarte)....am observat ca cand ajung cu cheia la capat se micsoreaza curentul...ca si cum ar fi in sscurt undeva ....bateria este buna. ce credeti ca s-a defectat? multumesc |
#7
Posted 17 December 2014 - 07:52
bateria este perfecta! poate o fi de la borne...dar tind sa cred ca este electromotorul..ce credeti?
|
#10
Posted 17 December 2014 - 08:03
am pus in functiune toti consumatori (lumini , ventilator, player etc) ar putea fi descarcata bateria?
ma duc sa-i curat bornele, poate va porni...revin imediat...multumesc pt. raspunsuri! |
|
#11
Posted 17 December 2014 - 08:18
Deci... din moment ce la cheie spui ca pica tensiunea inseamna ca nu exista suficient amperaj pe circuit... cauzele pot fi baterie varza, borne oxidate, fara contact calumea... mai rar este electromotorul, cand se duce de regula nu mai trage curent ca se ard carbunii sau bobina ori contactele de cupru, tot rar poate fi si releul de pornire dar deasemenea nu trebuie sa traga curent cand se duce.
Caderea de tensiune descrisa sper ca nu o confunzi cu deconectarea automata a unor consumatori gen aeroterma, dezaburire, bricheta, radio cand dai la cheie care se intampla pe majoritatea masinilor moderne ca sa se asigure ca e suficient curent de pornire. Edited by andreic, 17 December 2014 - 08:22. |
#13
Posted 17 December 2014 - 10:24
am curatat bornele si repus fisele, am controlat toate sigurantele sunt bune, am verificat electromotorul pe direct si invarte, releul de pornire se aude acel clic cand pun contactul, am incercat so pornesc impinsa si nu vrea ...bateria este aproape noua.. acel vizor este verde! am zis c-ar putea si cititorul de chei dar am sunat pe cineva si mi-a spus ca daca ar fi fost acesata problema nu se inchide un bec (am uitat) in bord dupa ce pun contactul...tre sa chem pe cineva sa-i faca un test
|
#14
Posted 17 December 2014 - 10:48
Daca vrei, iti arat baterie defecta cu vizorul verde, ala e un rahat. Si daca te uiti pe baterie, ai sa vezi ca pe ea scrie doua valori ale curentului, in Ah: prima e curentul debitat in mod normal in instalatia electrica, a doua valoare, aia mai mare de 300-400 Ah, e curentul maxim debitat pentru pornire. Asa ca bateria poate sa aprinda toate becurile, claxonul aparatul de radio, dar sa nu mai debiteze acel curent de pornire. Si atunci, se intampla ca dai la cheie si se aude doar un clic. Daca ai un voltmetru, il poti pune pe borne, cand dai la cheie si daca masori o tensiune sub 11,5 v, sigur e dusa bateria. Cu verde cu tot.
|
#15
Posted 17 December 2014 - 11:01
myshyk, on 17 decembrie 2014 - 10:48, said:
Daca vrei, iti arat baterie defecta cu vizorul verde, ala e un rahat. Si daca te uiti pe baterie, ai sa vezi ca pe ea scrie doua valori ale curentului, in Ah: prima e curentul debitat in mod normal in instalatia electrica, a doua valoare, aia mai mare de 300-400 Ah, e curentul maxim debitat pentru pornire. Asa ca bateria poate sa aprinda toate becurile, claxonul aparatul de radio, dar sa nu mai debiteze acel curent de pornire. Si atunci, se intampla ca dai la cheie si se aude doar un clic. Daca ai un voltmetru, il poti pune pe borne, cand dai la cheie si daca masori o tensiune sub 11,5 v, sigur e dusa bateria. Cu verde cu tot. |
|
#16
Posted 17 December 2014 - 11:05
Dacă l-ai învârtit în gol (fără să arunce bendixul și să învârtă ȘI motorul) nu e relevant. Curentul tras de un motor e proporțional cu cuplul rezistent la arbore. Dacă electromotorul nu a aruncat bendixul să cupleze și doar a învârtit rotorul în gol, nu poți trage nici o concluzie folositoare.
|
#17
Posted 17 December 2014 - 11:14
este posibil , chiar daca invarte si nu are amperajul sa nu porneasca? de ce invarte pe direct si nu invarte cand dai la cheie?
buntzi, on 17 decembrie 2014 - 11:05, said:
Dacă l-ai învârtit în gol (fără să arunce bendixul și să învârtă ȘI motorul) nu e relevant. Curentul tras de un motor e proporțional cu cuplul rezistent la arbore. Dacă electromotorul nu a aruncat bendixul să cupleze și doar a învârtit rotorul în gol, nu poți trage nici o concluzie folositoare. Edited by cojeale, 17 December 2014 - 11:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users