Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Sunt student in devenire, am dreptul la somaj?

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
spuser

spuser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 05.11.2009
Cam prin data de ~ 8 iulie am terminat cu bacul iar prin aproximativ 20 iulie am fost sa-mi pun somajul si am fost programat sa revin pe 17 august, eu intre timp mi-am depus dosarul si la facultate, insa nu eram sigur ca voi intra deoarece aveam de sustinut un examen de admitere, insa am fost admis. Pe data de 17 august m-am dus la somaj iar pe carnet mi-a trecut ca voi lua somaj pe data de 19 septembrie. Insa am aflat ca studentii nu au drept la somaj, insa eu inca nu am inceput facultatea decat in octombrie, deci am voie sa iau somaj macar pe o luna daca nu chiar doua?

Si mai am inca o nelamurire, eu am inteles de la colegi ca ar trebui sa luam somaj si precedentele luni de cand am terminat scoala, cursurile scolare incheindu-se mai bine de 2 luni... In acest sens am dus si diploma de 12 clase pe care se specifica data de incheiere a scolii...

#2
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
De ce crezi ca ai acest "drept" ? :confused:

#3
sebannu1

sebannu1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 723
  • Înscris: 09.01.2010

 lawrence38, on 17th August 2012, 13:36, said:

De ce crezi ca ai acest "drept" ? :confused:
Pentru ca este lege in acest sens!

#4
bluething

bluething

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611