Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Feriti-va de DC-shop

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
cipi192

cipi192

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.03.2011
Salutare,
Am deschis acest subiect considerand ca este util pentru toti avand in vedere ca, cumparam tot mai mult de pe net, si sa stiti ce excrocherii fac unii comercianti.
Imi cer scuze daca am deschis topicul intr-o arie nepotrivita.
Deci iata ce am patit eu:
In urma cu ceva vreme am achizitionat o sursa ptr Pc de pe Dc-shop. Toate bune si frumoase. A ajuns in ziua urmatoare desi sunt din Caras Severin.
Ok. O pun pe calculator si ma trezesc ca joaca ca naiba voltajele pe ea.
Sun la Dc-shop si le spun despre problema. Mi se spune sa le-o trimit inapoi ca imi trimit alta in loc. OK le trimit sursa, si astept sa ma sune cum a fost intelegerea.
Dupa doua trei zile tot nu ma suna asa ca ma pun eu si sun la ei sa-i intreb ce se intampla. Mi se spune ca s-a hotarat sa mi se returneze suma platita, dar bineinteles nu s-au sinchisit sa ma sune sa-mi spuna. Ok ii spun ca sunt de acord cu solutia aceasta si o intreb in cat timp se rezolva? Ii dau contul in care sa-mi transfere banii iar ea zice ca da mai departe la contabilitate.
Trece o saptamana si merg sa verific daca au intrat banii. Bineinteles ca nu. O sun si o rog sa incerce sa urgenteze deoarece am nevoie de alta sursa cat mai repede, ea imi zice sa le dau mail si sa le spun lucrul acesta dar mai imi zice ca au timp 30 de zile ca asta e termenul legal. Ok le dau mail si astept raspuns . Bineintles ca nimic. Si trec ceva zile, si le mai dau un mail si tot nici un raspuns. Ok azi( deja 2 saptamani) sun din nou la ei, si ii intreb cat mai au de gand sa o lungeasca, ok inteleg ca legea le da termen de 30 de zile dar asta nu insemna ca trebuie sa astepte pana in ultima zi. In fine am luat-o mai tare pe tipa de la telefon si ia scapa o vorba care poate nu trebuia sa o spuna: " sefii mei au hotarat sa nu va dam banii pana nu trec 30 de zile''. Deci iata ce fel de comercinti sunt cei de la Dc-shop.
Pe langa faptul ca nu se sinchisesc sa te anunte ce si cum, mai sunt si forte nesimtiti si dau dovada de lipsa de respect fata de client .
Mi se pare o nesimtire grosolana sa ti banii clientului 30 de zile numai pe motiv ca asa vrei tu, la urma urmei suma este de 300 de lei care pentru ei e probabil o nimica toata insa pentru mine e destul. Oricum ma gandesc serios ca e posibil sa nu-mi mai vad banii din moment ce ajung sa fiu milog pe banii mei.
Asa ca va dau un sfat tuturor; Evitati Dc-shop, chiar daca au preturi mai mici ca daca o sa aveti probleme cu ceva luat de la ei o sa platiti cu nervi si timp pierdut

#2
copjob2000

copjob2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,813
  • Înscris: 26.11.2006
Din pacate asa este.
Nu ai ce sa le faci...decat sa speri sa iti primesti banii pana in cele 30 zile...

#3
andyyy_77

andyyy_77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 14.05.2007

 copjob2000, on 21st March 2011, 19:35, said:

Din pacate asa este.
Nu ai ce sa le faci...decat sa speri sa iti primesti banii pana in cele 30 zile...

Ce marca de sursa/putere este?

#4
katun

katun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 14.06.2006

 cipi192, on 21st March 2011, 20:22, said:

... Oricum ma gandesc serios ca e posibil sa nu-mi mai vad banii din moment ce ajung sa fiu milog pe banii mei.
Asa ca va dau un sfat tuturor; Evitati Dc-shop, chiar daca au preturi mai mici ca daca o sa aveti probleme cu ceva luat de la ei o sa platiti cu nervi si timp pierdut

Imi pare rau ca trebuie sa-ti spun atat de direct dar pretentiile tale sunt nepotrivite.
Iata de ce:
Firma DC-shop, ca orice alta firma/companie/intreprindere are ca scop profitul... profit inseamna sa ceri pe un lucru mai mult decat face... este cu alte cuvinte o excrocherie, e adevarat ca legala, dar tot excrocherie este.

Asa ca pretentiile tale sunt nepotrivite avand in vedere ca prin definitie cei care fac afaceri/business sunt toti excroci... unii mai mult, altii mai putin, dar nu exista oameni de afaceri cinstiti, ca daca ar fi cinstiti nu ar putea cere pe un lucru mai mult decat face, si atunci nu ar mai face profit si deci nu s-ar mai putea chema oameni de afaceri... ci doar oameni.
Persoana cu care ai vorbit si a scapat "porumbelu'" nu este decat un angajat, un om, din acest motiv nu are nici o vina si nici nu are capacitatea de a intelege mecanismele superioare si motivatiile de business pentru care sefii ei cer sa-ti plateasca abia peste 30 de zile si nu imediat, asa cum ar face orice om cinstit si care se simte si vinovat pe deasupra de greseala de a-ti fi trimis un produs necorespunzator.

In fapt, afacerile merg destul de prost in ultima vreme (2-3 ani), asa ca majoritatea afaceristilor isi modifica tot mai mult stilul de business in sensul translatarii metodelor de excrocare de la zona excrocheriei legale catre cea ilegala. Si sa nu crezi ca asta se intampla doar in Romania!
Multi au trecut deja acest prag dar profita de delasarea oamenilor, care pentru sume mici trec cu vederea sau din teama de a se lupta cu o "mare companie".

Adevarul este ca daca tu ai incepe o actiune in instanta impotriva acestei firme, ai avea castig de cauza... pentru ca tot legea zice si ca platile se fac in ordine, asa ca, in mod cert, in aceste 30 de zile cat te pun pe tine si pe multi altii in asteptare, firma respectiva face plati catre alte entiati/firme/persoane, care au facturat dupa data la care tu ai lansat solicitarea de retur.

Sfatul meu este sa nu te dai la o parte, luptate cu ei pentru banii tai, nu accepta sa fi milog/fraier... si mai ales nu uita, ei nu sunt mai destepti decat noi, sunt doar mult mai tenace in excrocheriile pe care le fac zi de zi!

PS: Pentru cei care vor sari ca arsi cum ca a face profit nu este rau am cateva vorbe care explica simplu si stiintific raul provocat... societatea umana este un sistem, ca in orice sistem din natura, daca se face undeva o acumulare si in alta parte se creeaza o lipsa apare dupa o vreme un dezechilibru si astfel tot sistemul intra in colaps... desigur dupa prabusire sistemul se reechilibreaza, dar din pacate mereu apar altii care sa considere ca a face profit nu este un lucru rau, asa ca ciclul se reia... si daca tot mai sunt unii care nu au inteles unde este raul voi enumera si efectele colapsului periodic in societatea umana: razboi, revolutii, rascoale, revolte, foamete, boli, degradarea mediului, etc.
Succes in afaceri!!!

#5
brainium

brainium

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,832
  • Înscris: 25.07.2010
eh, uite la asta sta mai bine anglia. Am returna pana acum doua chestii (una luata din magazin si alta de pe amazon). Refund mi s-a facut in ziua in care am dus/trimis produsul, nu au lungit-o aiurea!

Ideea e ca depinde si de cine dai...asta se poate intampla si in magazinele normale nu doar la cele online!

#6
recl-sr

recl-sr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 17.04.2009
Eu sunt momentan multumit de dc-shop, am cumparat de vre-o 5 ori de la ei, nu am avut probleme .
si ei si cei de la emag mi se par chiar ok, exceptand ca emag este mai scump.

#7
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005

 katun, on 21st March 2011, 21:50, said:

Firma DC-shop, ca orice alta firma/companie/intreprindere are ca scop profitul... profit inseamna sa ceri pe un lucru mai mult decat face... este cu alte cuvinte o excrocherie, e adevarat ca legala, dar tot excrocherie este.

Asa ca pretentiile tale sunt nepotrivite avand in vedere ca prin definitie cei care fac afaceri/business sunt toti excroci... unii mai mult, altii mai putin, dar nu exista oameni de afaceri cinstiti, ca daca ar fi cinstiti nu ar putea cere pe un lucru mai mult decat face, si atunci nu ar mai face profit si deci nu s-ar mai putea chema oameni de afaceri... ci doar oameni.

In fapt, afacerile merg destul de prost in ultima vreme (2-3 ani), asa ca majoritatea afaceristilor isi modifica tot mai mult stilul de business in sensul translatarii metodelor de excrocare de la zona excrocheriei legale catre cea ilegala. Si sa nu crezi ca asta se intampla doar in Romania!
Uau!  :nonobad:

Ai fi fost ceva mai convingator daca stiai ca se scrie escroc/escrocherie. :naughty:

#8
robertrat

robertrat

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.04.2011
E-hei, ce vremuri, alta data, cand erau prin SEMA, daca ati stii din ce cotineata vinde acum dcshop(in curtea ICI pe str. Maresal Averescu nr. 8-10) si ce comportament execrabil au la garantii...si cum te privesc daca refuzi vreo componenta ridicata de la sediul lor, pe motiv ca punga nu pare tocmai neumblata...iti refuza inlocuirea pe motiv ca nu mai e altul, daca vrei altul mai scump care apare pe "stoc" suficient", nu se poate pentru ca nu e actualizat stocul si lor le apare ca stoc epuizat...si te anunta cu seninatate ca nu-ti vor mai prelua nicio comanda in viitor.
Da, da, asta e noul dcshop, va sfatuiesc sa evitati, mai ales ca sunt singurii retaileri care dau doar 2 ani garantie la placile de baza. As vrea sa uit ca pentru o diferenta de 30 ron care as fi dat-o in plus pentru un alt produs mai scump si pentru ca au refuzat sa-mi mai accepte vreo comanda, am ajuns sa scriu asta, dar nu numai asta e durerea.
Cu 2 saptamani inainte luasem de la ei placa de baza, procesor si sursa si am reusit "performanta" de a strica cu ajutorul placii de baza care se incinge dincolo de limita imaginabilului, 3 buzzere(pentru ca le incinge pana la topire), si o placa video 8500GT, care nu-mi mai da semnal...si desi am vorbit la telefon sa merg acolo sa vada cu ochii lor, au zis nu, trimiti prin posta/curier, pe cheltuiala ta, sau o predai la un magazin(care conform celor scrise pe pagina dcshop n-are nicio obligatie/raspundere fata de produsul tau trimis la garantie, iar garantia curge din momentul in care produsul ajunge la dcshop la adresa de mai sus, si daca aluia de la magazin nu i-a placut fata ta, uita sa ti-l trimita vreo cateva zile, sau ti-l cu vreo busitura de-a lor, ca sa ti se spuna ca ai manevrat defectuos produsul - supozitie si indoiala, nu e cazul meu inca)desi stau la 4 statii de tramvai de noul lor(saracacios) sediu.
Si mai au un talent, sterg toate feedback-urile negative, ca sa ramana doar cu laude, am postat de multe ori pareri si rezultate concrete despre un anume produs, nici macar nu se publica, niste nemernici de doi bani.
Aproape toti retailer-ii, ofera garantie de 3 ani, ei nu, garantia e doar 2 ani. Veti spune ca asta e politica firmei si nu ma obliga nimeni si nimic sa-i aleg ca parteneri de business. Dar dracu' o sa mai ia ceva de la ei, daca or s-o tina asa.
Le-am trimis e-mail-uri la [email protected], in care le-am explicat pe larg toata povestea si cu comanda online si cu garantia, bineinteles ca n-am primit niciun raspuns pentru ca primesc failure nottice de expediere, deci mi-au banat si adresa de e-mail.
Asa ca stati deoparte de magarii astia, cand au fugit din fostele hale din Semanatoarea, unde se faceau piese pentru combinele Gloria, erau in colaps(dar macar aveau bun-simt si te puteai duce cu piesa la ei la garantie personal, chiar daca stateai si asteptai in van sa te anunte despre rezolvare), au restructurat si au pastrat doar pe cei mai nesimtiti dintre nesimtitii de acolo, pentru ca un mare nesimtit este insusi patronul. Cum e turcul si pistolul.

#9
kovari

kovari

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.03.2006
Aceasta firma (DC-SHOP / ROMSOFT) este de toata jena.
Am cumparat un monitor de la ei.
Asteptam sa primesc un monitor nou nout, in schimb am primit un pachet care fusese deschis anterior.
Toate accesroriile erau aruncate in cutie; scoase din ambalajele lor originale.
Se vedea clar ca fusese umblat la el anterior.
Cand am sesizat aceasta problema (faptul ca in loc de un monitor nou am primit unul 2nd hand)
am fost trimis la plimbare.
S-a insinuat ca as fi un mincinos ordinar.
Dupa ce mi-am pierdut toata dupamasa vorbind cu ei si dupa ce au refuzat sa solutinoeze problema pe cale amiabila am sesizat ANPC-ul
si maine depun plangere la politie pentru inselaciune.
Sunt niste hoti.
Daca vreti sa nu aveti bataie de cap va sugerez sa cumparati din alta parte.
Aceasta firma este o rusine pentru comertul electronic romanesc.

#10
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Probabil si mai mult ca sigur ala era monitor tinut la ei prin showroom cu up-time de 8 ore/zi si trebuiau sa-l vanda cuiva.
Foarte bine le faci.

#11
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,792
  • Înscris: 08.02.2007
De asta, tot timpul am preferat sa cumpar prin metoda "banii jos + prezentat la magazin + proba produsului + semnat acte + luat produsul in spinare".
Chiar daca am comandat pe net, am preferat sa ma prezint eu la punctul de desfacere si sa ridic produsul.
Nu am avut nici o problema, nici la DC-shop nici la altii...

#12
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006
Am luat si eu de la dc-shop, acum vreo 10-11 zile, cateva componente.
N-am avut probleme: sigilate, livrate prompt.

Referitor la monitor: de ce nu l-ai returnat fara motiv,  in cele 10 zile de la livrare?
Iti primeai banii inapoi si iti cumparai monitor din alta parte.

#13
polter

polter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 31.07.2008
Am avut si eu ceva probleme cu ei in trecut ,oricum nici daca sunt ultimi de pe piata nu mai comand ,mai bine iau din alta tara + transport.
Acum nu vreau sa va dejamagesc ,dar va spun o realitate ,multe piese de la ei sunt refurbished ,unele piese defecte intoarse de la garantie pleaca catre alt magazin (nu are rost sa dau nume ) care le repara si le repune in vinzare la pret mult mai mic decit piata cu denumirea "produs nou -bulk.
Cu cit sapi mai mult ....o sa vezi ca pute mai rau si privesti mult mai groaznic realitatea decit descrierea de mai sus .

    Vreau sa mentionez ca nu vorbesc din basme ,ci datorita faptului ca:

-am avut un prieten angajat al Dc-Shop.
-am cumparat de la ei (pot dovedi cu factura) mai multe produse.
-am trecut pe la garantie de nenumarate ori.
-stiu magazinul unde se duc produsele intoarse de mai multe ori la garantie (pleaca spre alt magazin ,sunt reparate si revindute ca "produs nou bulk"
-am vazut cu ochi mei produse ce aveau urma de lipituri facute altfel decit fabrica.(am vazut si atelierul unde se repara,statii de lipit ,etc)
-nu am crezut ultima afirmatie decit dupa ce am cumparat si eu un astfel de produs .

#14
VKI

VKI

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.08.2009
Salutare.
Referitor la firma care se ocupa de service de la Dc-Shop nu stiu dar ceva de nedescris si de ce spun asta,le-am trimis o imprimanta la reparat si mi-au cerut chitanta fiscala ,certificat de garantie etc..Le-am trimis produsul cu toate actele cerute si desi in certificatul de garantie scrie ca sunt obligati ca problema sa fie rezolvata in 15 zile pauza am o luna si absolut nimic .
Inainte sa cumparati mai uitativa si pe la probleme de genul acesta asa am facut si eu  si am crezut ca poate la altii a fost o intimplare nefericita dar s-a dovedit contrariul alegeti alta firma dai cu citiva leuti in plus dar sunt seriosi si se tin de cuvint.
Multa bafta. :thumbdown:

#15
nicu201

nicu201

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 10.08.2005
Salut,am un prieten care prin martie a cumparat de la Depozitul de calculatoare din Stefan cel Mare un hard de 1 tera marca samsung.Acum o luna sa stricat. S-a dus in service-ul RomSoft unde a lasat hardul.I-au spus ca dureaza maxim 15 zile reparatia.dupa 15 zile i-a sunat,bineinteles ca produsul nu era reparat.S-a dus la service ..scandal...le-a zis ca se duce la OPC nu le-a pasat,chiar i-au dat si adresa OPC + adresa unei judecatorii sa-i dea in judecata...A fost la OPC acolo mai rau...nu te baga nimeni in seama...Exista ceva peste OPC care apara dreptul consumatorilor in afara de JUdecatorie in tara asta?

#16
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,792
  • Înscris: 08.02.2007
Probabil OPC-second, care "amendeaza" OPC-ul ca nu se ocupa de probleme...
Si ca sa nu pierdem timpul off-topic, prin 2004 sau 2005 si eu am avut o problema, tot cu un HDD, care a cedat dupa aprox 6 luni, tot de la DC-shop si m-au trimis la garantie, l-am lasat, si m-au sunat dupa vreo 7 zile sa vin sa-l iau.
Cand l-am verificat, avea alta serie si mi-au explicat ca nu s-a putut repara si mi l-au schimbat cu unul nou. Singurul lucru care m-a durut, a fost ca am pierdut datele ... nu erau prea multe, dar totusi. Acel HDD care l-am primit la schimb, si acum functioneaza.

Edited by bonygy, 29 December 2011 - 14:04.


#17
shadowgign2

shadowgign2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,822
  • Înscris: 01.06.2008

 kovari, on 19th July 2011, 21:16, said:

Aceasta firma (DC-SHOP / ROMSOFT) este de toata jena.
Am cumparat un monitor de la ei.
Asteptam sa primesc un monitor nou nout, in schimb am primit un pachet care fusese deschis anterior.
Toate accesroriile erau aruncate in cutie; scoase din ambalajele lor originale.
Se vedea clar ca fusese umblat la el anterior.
Cand am sesizat aceasta problema (faptul ca in loc de un monitor nou am primit unul 2nd hand)
am fost trimis la plimbare.
S-a insinuat ca as fi un mincinos ordinar.
Dupa ce mi-am pierdut toata dupamasa vorbind cu ei si dupa ce au refuzat sa solutinoeze problema pe cale amiabila am sesizat ANPC-ul
si maine depun plangere la politie pentru inselaciune.
Sunt niste hoti.
Daca vreti sa nu aveti bataie de cap va sugerez sa cumparati din alta parte.
Aceasta firma este o rusine pentru comertul electronic romanesc.



scuze pt offtopic.. dar s-a rezolvat ceva in cazul asta?

#18
Dau

Dau

    veteran

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,548
  • Înscris: 24.01.2007
Am cumparat si eu de la astia un notebook acum un an aproape n-am avut nicio problema cu ei. Produsul n-a facut figuri inca si livrarea a fost ok. Am avut bulan. :D

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate