Campers
18th April 2009, 16:44
dupa cum stiti , in weekend piata e inchisa .
totusi , daca aveti de incercat strategii sau alte chestii puteti folosi fisierele atasate
VALABIL DOAR PENTRU MT4 !
enjoy
(probabil ca multi stiti deja de astea , dar noi venitii pariez ca vor aprecia postul asta
)
Click pentru a vizualiza atașamentul
LE : am atasat si niste indicatoare.
Click pentru a vizualiza atașamentul
bradpinn
24th April 2009, 15:11
Salut
Sunt incepator si am o neclaritate in privinta mecanismului de functionare al unui broker (in general). sper sa ma lamuriti voi . imi cer scuze daca au mai fost lamuriti si altii pan'acu dar...sunt abia la pagina abia la pag 28 al forumului
Situatiunea se prezinta astfel:
Eu am 100 de $. sa zicem ca imi deschid un cont real la un broker care ofera margin de 1:100. Asta inseamna ca eu, cu cei 100 de $ ai mei pot "controla" 100.000 de $, corect?
Neclaritatea mea este de ce risca brokerul suma de 100.000 $ (pe care practic mi'o pune la dispozitie)?daca eu castig primesc profitul obtinut de pe urma "inmultirii" celor 100.000 de $ divizat la 100 (margin) iar el ramane cu restul. Ce se intampla insa daca eu pierd? Practic pierderea lui este incomparabil mai mare decat a mea.
Am auzit tot felul de povesti despre cum ia "market makerul" pozitii impotriva ta sh.a.m.d. pe care vad ca unii le confirma iar altii le infirma.
Stie cineva cumva exact care anume este modelul de business al unui broker ?
Multumesc 
barboso
24th April 2009, 15:34
Cu 100$, la leverage 1:100, tu "controlezi" 10.000$, adica banii tai inmultiti cu 100; exista si leverage mai mare, pana la 1:500 am gasit eu, unde, cu aceeasi suma, controlezi mai multi bani, conform formulei de mai sus.
Ca sa intram putin in detalii, niciodata nu se intra cu tot capitalul intr-o tranzactie, daca ai 100$ intri doar cu 10$, tranzactionand 1.000 $ - de altfel, cred ca nici broker-ul nu te lasa sa intri asa...