Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce inseamna HDI/TDI
Last Updated: Oct 08 2011 12:07, Started by
Andrey1
, Jul 09 2005 09:45
·
0
#1
Posted 09 July 2005 - 09:45
Poate pt multi dintre voi e o intrebare prosteasca, dar eu nu stiu!
De vreo ora incerc sa caut pe net o explicatie si nu gasesc........ Deci, ce inseamna HDI si TDI? |
#2
Posted 09 July 2005 - 11:04
Andrey1, on Jul 9 2005, 09:45, said: Poate pt multi dintre voi e o intrebare prosteasca, dar eu nu stiu! De vreo ora incerc sa caut pe net o explicatie si nu gasesc........ Deci, ce inseamna HDI si TDI? HDI High Diesel Injection TDI Turbo Diesel Injection |
#3
Posted 09 July 2005 - 11:06
Fubar`, on Jul 9 2005, 11:04, said: cu corectarea de rigoare: TDI Turbo Direct Injection HDI High Diesel Injection |
#4
Posted 09 July 2005 - 11:06
TDI = DTI = Turbo Diesel Injection
SDI = Standard Diesel Injection HDI n-am idee (si nici FSI (care e benzina...)) |
#5
Posted 09 July 2005 - 11:17
The|SpAwN, on Jul 9 2005, 11:06, said: TDI = DTI = Turbo Diesel Injection SDI = Standard Diesel Injection HDI n-am idee (si nici FSI (care e benzina...)) FSI -Fuel Stratified Injection cred ca asta inseamna... |
#7
Posted 09 July 2005 - 12:44
salut, sper sa-ti lamuresc neclaritatile
HDi = Hight Pressure Diesel direct Injection; motor pantentat de Groupe PSA PSA = Peugeot Citroën Group in principiu HDi e un motor foarte economic dar pierde la performante. TDi = Turbo Diesel direct Injection; Groupe VW (Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini si normal Volkswagen) se stie ca TDi e un motor rezistent, nici prea economic nici prea flamand, performante nici prea slabe nici prea uimitoare, dar eu prefer un TDi pe langa multe alte motoare diesel. |
#8
Posted 09 July 2005 - 13:14
Cata.s, demonstreaza-mi ca HDI-ul pierde la performante!
Diferenta este in constructia lor. TDI este un motor cu cate o pompa de injectie pentru fiecare cilindru, de aici si zgomotul putin mai mare. HDI este un motor cu rampa comun - common rail - o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii. TDI are un cuplu motor care se "consuma" repede, adica ajunge repede la cuplul maxim dar repede scade. (poate nu reusesc eu sa explic, mai incerc). HDI ajunge mai lin la cuplul maxim dar ramane la acelasi nivel mai mult timp. CDI - CRDI - etc - toate sunt common rail. |
#9
Posted 09 July 2005 - 14:10
Pot sa demonstrez ca motorul HDi este ceva mai lenes prin comparatie, nu mult dar trebuie sa faci o diferenta.
Peugeot 407 2.0 HDi Cp/Rpm - 136/4000 Nm/Rpm - 320/2000 Vit. Max. - 203 Km/h Accelerare 0-100 Km/h - 11,5 Masa Proprie - 1560 Consum Mixt - 6% VW Passat 2.0 TDi Cp/Rpm - 140/4000 Nm/Rpm - 320/1750 Vit. Max. - 209 Accelerare 0-100 Km/h - 9,8 Masa Proprie - 1515 Consum Mixt - 6% Ai dreptate, cuplu max la TDi ajunge mai repede decat HDi dar nu inteleg cum adica scade mai repede, la ce te referi? Scade forta in timpul accelerarii? Incearca te rog sa fii mai explicit. |
#10
Posted 09 July 2005 - 14:48
petman, on Jul 9 2005, 13:14, said: Cata.s, demonstreaza-mi ca HDI-ul pierde la performante! Diferenta este in constructia lor. TDI este un motor cu cate o pompa de injectie pentru fiecare cilindru, de aici si zgomotul putin mai mare. HDI este un motor cu rampa comun - common rail - o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii. TDI are un cuplu motor care se "consuma" repede, adica ajunge repede la cuplul maxim dar repede scade. (poate nu reusesc eu sa explic, mai incerc). HDI ajunge mai lin la cuplul maxim dar ramane la acelasi nivel mai mult timp. CDI - CRDI - etc - toate sunt common rail. |
|
#11
Posted 09 July 2005 - 18:50
si bietul om intrebase doar ce reprezinta aconomele alea...
|
#12
Posted 09 July 2005 - 19:44
Acronime? Degeaba ii zici ce inseamna daca nu-i explici!
|
#13
Posted 10 July 2005 - 07:32
Ce inteleg din ce-mi ati explicat pana acum:
- ambele sunt diesel - HDI e mai economic si mai silentios - TDI are performante superioare, dar e mai zgomotos si consuma mai mult Am inteles bine? |
#14
Posted 10 July 2005 - 07:42
Pe acolo.
Performantele unui motor nu tin numai de el ci si de cutie. La TDI - la VW cel putin - cutia este etajata mai scurt, ajungi mai repede la turatia de cuplu maxim. Fiind mai scurta cutia trebuie sa schimbi mai des vitezele. La Hdi - la Peugeot - e mai lunga cutia - condus mai lejer, consum mai mic. |
#15
Posted 10 July 2005 - 09:48
Bai baietzi... eu nu intzeleg o chestie....
Petman zicea ca motorul TDi are pompa de injectie pe fiecare cilindru si ca Common Rail are o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii. Acum intrebarea mea e:Motoarele TDCi cum au injectia??Pe fiecare cilindru e cate o pompa sau e o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii. |
|
#16
Posted 10 July 2005 - 09:58
TDI are in general un consum mai mic de motorina datorita presiunii mult mai mari de injectie (>2000 bar) de aici si zgomotul mai mare. Motoarele HDI ma refer la cele cu common-rail 2 au presiunea de injectie undeva la 1600 bar . In toamna se pare ca va aparea CR3 care va fi mai performant si este posibil sa fie adoptat si de VW pe motoarele sale diesel (tot sub numele tdi clar) .
TDCI = turbo-diesel commonrail injection |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users