Bicicleta medicinala

rrrazvan
As dori sa cumpar o astfel de bicicleta. Oferta este foarte variata , si nu stiu " la ce tre' sa ma uit cand cumpar asa ceva" .
Stiu ca sunt de 3 feluri : mecanice , magnetice si eliptice(cele la care dai si din maini si din picioare).
Cele eliptice am impresia ca sunt de 2 feluri , unele cu o roata mare in fata , si altele fara.
Cele mecanice sunt mai ieftine , si din ce am inteles si mai proaste.
Eu as vrea sa-mi cumpar una magnetica , dar nu stiu de care. Sunt si la 3 milioane si la 6 milioane si la 8 milioane. Ce e culmea e ca arata aproape la fel. Cel putin pentru cineva nepriceput ca mine.

Intrebarile le impart in 3 categorii :
1) Ce caracteristici trebuie sa urmaresc ,cand cumpar asa ceva? Marimea conteaza ? Unele sunt mici , parca ar fi de copii (cele mai ieftine) ,iar altele sunt imense. Am vazut ca unele au saua reglabila (inaltime). Altceva ce pot sa mai aiba ca dotari / facilitati ? Functiile computerului nu cred ca ma intereseaza prea mult .Ar fi suficiente : distanta ,timp si calorii. Totusi ce face ca diferenta de pret intre diferitele modele sa fie asa de mare?

2) Ce marca trebuie sa fie? Ce marci sunt mai bune?

3) De unde sa cumpar? O intrebare foarte importanta. Vad ca toata lumea injura pe aici First Bike , si acum nu prea as mai vrea nici eu sa cumpar de la ei. Am avut si eu un prieten care a luat o magnetica de la ei ,si dupa 15 min de folosire i s-a spart un rulment. Cele de la Metro / Carrefour sunt mai bune ? Unde pot gasi ceva de calitate? Sunt dispus sa dau maxim 6 mil . Cred ca pot lua ceva bun la banii astia.

PS : sa raspunda fiecare la ce se pricepe.
Ana_Karr
Nu ma pricep prea mult, dar sa-ti spun o parere personala .
Daca tii neparat sa-ti iei bicicleta ar fi bine sa-ti iei una eliptica . Iti solicita mai multe parti ale corpului, mai multi muschi ( de la maini/picioare/trunchi).