Mai multe magazine cu aceeasi baza de date !

lupialbi

Sunt importator si producator de cadouri si avem peste 5000 de cadouri pe stoc si inca peste 3.000 cu stoc 0 ! As dori sa divizez in mai multe magazine virtuale marfa (ex: cadouri haioase, cadouri lux, tricouri personalizate, obiecte promotionale, farse, trucuri de magie, etc.).
Multe din produse ar putea sa fie pe mai multe site-uri si m-ar interesa ca sa am o singura baza de date (pentru a administra mai usor magazinele-comenzi,stocuri,etc.) dar mai multe site-uri ! Produsele sunt deja incarcate pe un site !
Folosesc CRE Loaded (un OSCommerce upgradat) si as dori sa am un singur admin !
Este posibil ? Cum s-ar rezolva problema? Sunt programatori care au raspunsul la problema mea?
Reprezentant
CRED ca ar merge daca faci o baza de date la un site, si o dai la toate site-urile spre folosire.
Cand instalezi scriptul nu te intreaba la ce baza de date sa se conecteze?

again
eu ma gandesc la generarea unei structuri de date (xml de preferat) customizate (adica tu din adminul mare sa generezi xml-uri doar cu produsele care te intereseaza)
magazinele respective sa-si updateze baza de date cu produsele din xml
lupialbi
CITAT (again @ 25th October 2009, 22:47) *
eu ma gandesc la generarea unei structuri de date (xml de preferat) customizate (adica tu din adminul mare sa generezi xml-uri doar cu produsele care te intereseaza)
magazinele respective sa-si updateze baza de date cu produsele din xml

Se pot incarca si poze pe xml? Daca am deja baza de date, pot sa o incarc pe aceasta structura de date? Daca incarc aceasta structura de date, mai pot sterge categorii sau produse pe diferite magazine virtuale?
As vrea sa fie maxim 500 de produse pe fiecare magazin virtual, altfel clientul se va pierde in atatea categorii si produse (aproape 9.000 de produse !)
Multumesc pentru idei, raman recunoscator !
Cei care imi pot raspunde si pot sa faca asta, sa ma contacteze pe PM !
florin_buda