Incident auto

Dark_Myhay

Buna ziua,vin si eu cu o problema:ieri seara dorind sa intorc masina (un renault Symbol ) am lovit-o de un stalp.Mentionez ca sunt incepator de aprox. 6 luni si masina este pe numele tatalui meu.Masina nu este lovita f rau,putin tabla indoita si farul stanga spate putin crapat,insa se observa doar daca dai cu mana peste.Am casco la masina,insa nu stiu exact pasii pe care terbuie sa ii urmez,stiu ca trebuie sa ma duc la politie sa constate "accidentul" ca mai apoi sa sun la firma de asigurare.
Acum vin cu cateva intrebari :
1.daca poate sa imi explice cineva ,pe scurt,pasii pe care trebuie sa ii urmez
2.ar fi mai bine sa zic ca am gasit asa masina in parcare ?
3.tata,propietarul de drept al masinii nu se poate duce la politie/asigurare...etc,pe motiv ca este plecat din tara si se intoarce sapt. viitoare,as putea sa ma duc eu ?
Multumesc anticipat!
tomtom
Atata timp cat nu au fost implicate alte masini sau victime n-are niciun rost sa te duci la politie.
Te duci direct la societatea unde ai Casco si vorbesti cu ei.

De ce sa declari ga ai gasit-o asa in parcare?
De ce sa se duca taicatu' daca tu ai lovit masina? mellow.gif

Dark_Myhay
CITAT (tomtom @ 30th September 2009, 10:49) *
De ce sa declari ga ai gasit-o asa in parcare?
De ce sa se duca taicatu' daca tu ai lovit masina? mellow.gif

Asa am fost sfatuit de "prieteni".
Am crezut ca este nevoie de proprietarul de drept al masinii.
SPF
Eu zic sa nu apelezi la casco pentru astfel de dauna. Fa-o pe banii tai si apeleaza la casco doar cand o faci muci. Cu airbaguri sarite, stalpi indoiti, faze din astea. Nu stopuri crapate.
aalinn
deci te duci la asigurator direct (casco), pentru ca nu mai ai ce cauta la politie pentru ca este fara victime
acolo ceri formularul si il completezi , apoi stai la coada pana iti vine randul(in jur de 2 ore deci suc si tigari la greu) si vb cu un constatator care iti face poze la masina si iti da hartia cu care te duci in service.