alexmb88ag
22nd September 2009, 11:28
buna ziua. va cer ajutorul deoarece sunt disperat.
acum o zi am facut un accident cu masina mea care s-a soldat cu vatamarea corporala a pasagerul din dreapta(acesta fiind prietenul meu pe care-l duceam acasa la el) .
starea sa de sanatate este destul de grava, acesta fiind spitalizat si avand o fractura de coloana, parintii mei au mers sa-l vada si ai lui au spus ca nu vor sa vada pe nimenii.
In primul rand ma intereseaza sa stiu care sunt sansele sa se recupereze total?
apoi vreau sa stiu ce se poate intampla cu mine, chiar dintr-un accident imi pot ruina viata(am 21 de ani si sunt student)
parintii mei nu au o situatie materiala foarte buna deoarece avem niste datorii. Din aceasta cauza vreau sa intreb si eu ce pot face pentru a nu platii o groaza de bani despagubirii sau alte lucruri de genul. La masina aveam casco.
nu stiu ce sa fac sunt disperat va rog sa ma ajutai. va multumesc anticipat
LiviuBv
22nd September 2009, 11:36
Pai in primul rand depinde cate zile va fi spitalizat prietenul tau si dupa aceea , daca el doreste poate pune o plangere penala pentru vatamare corporala si sa ceara despagubiri ! Dar tinand cont ca este prieten cu tine si presupun ca nu ai facut accident intentionat , adica nu ai vrut tu ca acesta sa pateasca ceva , va puteti intelege si pe cale amiabila si sa nu fie nevoie sa umblati prin tribunale ! Eventual victima poate dori sa suporti tu toate cheltuielile pt spitalizare , medicamente etc. !
Si eventual sa ramai fara carnet ! Din ce cauza ai facut accident ? Adica ce s-a intamplat ?
Stapanul_clonelelor
22nd September 2009, 11:43
Accidentul a fost din vina ta ? Adica legal politia te-a scos pe tine vinovat?
vladc
22nd September 2009, 12:11
da-ne detalii despre accident. ce, cum, cine... apoi o sa putem sa spunem si noi ceva.
sebulbus
22nd September 2009, 12:29
Vatamare corporala (grava sau nu, functie de zilele de ingrijiri medicale) din culpa pentru vinovatul accidentului.