mersul pe role si schiatul

jinxy_c

Ciao! Deschid acest topic din placerea deosebita pe care o am schiind iarna. Consider ca stapanesc destul de bine schiatul, desi sunt un incepator, nepracticand de mult timp acest sport. Insa l-am invatat destul de repede, mi-au trebuit doar cateva ore de urcat cu schiurile in spate si coborand alaturi de tatal meu in plug virand stanga-dreapta. Apoi am incercat teleschiul si am urcat fara probleme. Am renuntat la plug bineinteles si in prezent schiez folosind balansul (cred ca asa se numeste - corpul mi-l ridic atunci cand virez dupa care iarasi ma las in jos).

Problema este ca sunt doar cateva luni pe an in care pot practica acest sport si m-am gandit ca in restul timpului sa practic mersul pe role. Intrebarile mele ar fi : sunt sporturi apropiate ca tehnica? Care dintre cele doua ar fi mai usor de invatat, sau cat de greu ar fi de invatat sa merg pe role avand in vedere ca stiu sa schiez? Se compara placerea de a schia cu cea de a merge pe role?

Va multumesc anticipat celor care imi veti raspunde smile.gif

LE : imi cer scuze ca nu am deschis topic la Sporturi Extreme, rog un moderator sa mute topicul acolo daca se poate wink.gif
A.Faith
la role e de preferat să nu ai picioarele în plug, altfel s-ar putea să ai nevoie de un nas nou laugh.gif

eu am învățat tocmai invers: întâi pe role și astă iarnă pe schiuri. diferența nu-i foarte mare. totuși, mi se pare că pe role ai nevoie de ceva mai mult echilibru, pe când pe schiuri ai nevoie de mai multă îndemnânare, mobilitate, condiție fizică și echipament adecvat.

jinxy_c
CITAT (A.Faith @ 22nd June 2009, 00:48) *
la role e de preferat să nu ai picioarele în plug, altfel s-ar putea să ai nevoie de un nas nou laugh.gif