Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

ORANGE PREPAY - Relatii cu clientii

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#1
george126

george126

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,127
  • Înscris: 02.07.2004
Asta scrie pe siteul orange.ro:

Quote

Poți accesa Serviciul Clienți la 444 doar în perioada activ? a creditului.
Între orele 7:00-22:00, accesul la Serviciul Clienți și apelul c?tre un consultant sunt gratuite. Între orele 22:00-7:00, accesul la acest serviciu este gratuit, iar transferul c?tre un operator este tarifat cu 0,6545 euro/apel (TVA inclus).

Sun azi la ora 15:00 si aud ca imi cere 0.55 euro / apel. Oricum nu aveam credit. Sun de pe abonament si ma cert cu ei, si imi spun ca de la 1 aprilie sunt permise doar 2 apeluri gratuite cu consultantul o data la 30 de zile. E JENANTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Abia astept sa bage asa ceva si la abonatii gold si platinium.

Edited by george126, 06 May 2009 - 14:22.


#2
chatnoir401

chatnoir401

    CHAT NOIR - MOTANUL NEGRU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,734
  • Înscris: 28.06.2005
Totusi nu e chiar asa rau precum s-a zis, 2 apeluri gratuite pe luna e inca bine, totusi la faza asta au limitat mult aceesul la Relatii Clienti.

#3
george126

george126

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,127
  • Înscris: 02.07.2004

View Postchatnoir401, on May 6 2009, 16:46, said:

Totusi nu e chiar asa rau precum s-a zis, 2 apeluri gratuite pe luna e inca bine, totusi la faza asta au limitat mult aceesul la Relatii Clienti.

Nu e chiar bine, pentru ca in momentul cand nu se activeaza optiuni, sau se activeaza cand vor ale si chestii d'astea, cum e posibil sa dai jumate de euro ca sa vb cu un consultant. Am ajuns sa le platim noi salariul lor?

#4
M69

M69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 21.10.2008

View Postgeorge126, on May 6 2009, 19:19, said:

Nu e chiar bine, pentru ca in momentul cand nu se activeaza optiuni, sau se activeaza cand vor ale si chestii d'astea, cum e posibil sa dai jumate de euro ca sa vb cu un consultant. Am ajuns sa le platim noi salariul lor?

Of... iar conceptia "le platim salariul"  -_- - e mai simplu de atat: tu platesti o suma X pentru serviciile pe care ti le ofera Orange - treaba lor ce fac ei cu banii de la tine (platesc salarii, reclamele de la TV.. etc.). Daca nu iti plac serviciile pe care le primesti, e si mai simplu, schimbi operatorul  ;)  - ca de aceea avem concurenta pe piata.

Acum, ca ce zici tu ca si principiu de bun simt, e perfect valabil, e foarte adevarat!  :D Doar ca traim in Romania!  :lol:

#5
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
asteapta tu sa le bage la gold si platinum.
la noi toate abonamentele din familie sunt platinum
crezi ca ne doare undeva de cat costa un apel ?!

sau ce aveai impresia, ca mai orice abonat gold platinum va saraci de la 50 de centi ?!

de obicei nici nu avem nevoie sa sunam. e totul brici.

nu-mi place sa ma laud dar ma enervezi cu atitudinea asta

#6
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007

View Postspare-me, on May 6 2009, 20:10, said:

asteapta tu sa le bage la gold si platinum.
la noi toate abonamentele din familie sunt platinum
crezi ca ne doare undeva de cat costa un apel ?!

sau ce aveai impresia, ca mai orice abonat gold platinum va saraci de la 50 de centi ?!

de obicei nici nu avem nevoie sa sunam. e totul brici.

nu-mi place sa ma laud dar ma enervezi cu atitudinea asta


:clapping:
da.... de atata brici ce e am renuntat la abonamente... si acum cand am facut altul totul e super...  :cursing:

hai sa fim seriosi. problemele lor nu sunt cauzate voit. sunt cauzate de incompetenta. nu sta nimeni sa aleaga: pe asta-l rezolvam, pe asta-l ardem. mor cand vad ce mandri sunt unii ca sunt gold si platinum. am testat pe pielea mea, la orange toti clientii sunt tratati la fel.

#7
lucienuk

lucienuk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.04.2007

View Postslai, on May 6 2009, 19:30, said:

:clapping:
da.... de atata brici ce e am renuntat la abonamente... si acum cand am facut altul totul e super...  :cursing:

hai sa fim seriosi. problemele lor nu sunt cauzate voit. sunt cauzate de incompetenta. nu sta nimeni sa aleaga: pe asta-l rezolvam, pe asta-l ardem. mor cand vad ce mandri sunt unii ca sunt gold si platinum. am testat pe pielea mea, la orange toti clientii sunt tratati la fel.

Pai de ce sa se planga daca nu au de ce.
Si din experienta spun ca ma trateaza diferit de cand sunt platinum.

Am mai vrut sa spun, ca pentru abonament nu v-or putea aplica metoda de la prepay, pentru serviciul clienti din cauza contractului.

View Postgeorge126, on May 6 2009, 14:22, said:

Abia astept sa bage asa ceva si la abonatii gold si platinium.

Edited by lucienuk, 06 May 2009 - 19:38.


#8
tzotzolyno

tzotzolyno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,056
  • Înscris: 12.01.2007

View Postgeorge126, on May 6 2009, 15:22, said:

Abia astept sa bage asa ceva si la abonatii gold si platinium.
Speri mata!
Tu plătești fix cât vorbești pe PrePay-ul pe care ai oricum minute și opțiuni „căcălău măria ta”.
Un abonat plătește în plus și are și oferte reduse, vai de capul lor aș spune. Strugurii îți sunt acri...vrei să vie și mai acri altora. Concepție de 2 lei, puiuț.

Înghite și rabdă. Pt atâta deschizi un nou topic?!

#9
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

View Postslai, on May 6 2009, 20:30, said:

:clapping:
da.... de atata brici ce e am renuntat la abonamente... si acum cand am facut altul totul e super...  :cursing:

hai sa fim seriosi. problemele lor nu sunt cauzate voit. sunt cauzate de incompetenta. nu sta nimeni sa aleaga: pe asta-l rezolvam, pe asta-l ardem. mor cand vad ce mandri sunt unii ca sunt gold si platinum. am testat pe pielea mea, la orange toti clientii sunt tratati la fel.

mori linistit.
in viata mea la orange, adica de vreo 10 ani, n-am avut problemele insirate pe aici.
si nu, NU e vorba de mandrie.
nu stiu ce-ai testat dar platinum sigur n-ai fost, altfel stiai niste lucruri


e vorba de stupida remarca "sa vezi cand or vedea aia gold si platinum ca platesc nu stiu cat"
ma doare fix in stii-tu-unde, de costul unui apel...nu e vorba de mandrie, am si spus ca nu-mi face placere sa expun problema asa.

dar adevarul e ca nu-mi pasa, sun la numar preferential si totul se rezolva imediat, pe cat posibil...
cu toate ca nu am nevoie sa sun de mai mult de 2-3 ori pe an, poate

Edited by spare-me, 06 May 2009 - 20:50.


#10
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
man, primul meu telefon a fost un bosch 607. acusica sunt 15 ani de atunci. crede-ma, orange in ultimele 6 luni a luat-o rau la vale cu relatiile cu publicul. nu stiu ce e in bucataria lor, le-a furat concurenta oamenii buni, au facut reduceri si astia de acum sunt prea stresati de munca, dar cand ai o problema complicata, nu ai cu cine sa o rezolvi.

#11
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
asta crezi tu.
primul meu telefon a fost motorola d160
ia vezi care e mai vechi ;)
hai...calmeaza-te, ca n-am chef de competitii "a mea e mai mare"

#12
pilips

pilips

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 27.04.2009
bine va face orangeul
mi ar placea sa nu va mai raspunda deloc
oricum eu de azi mai am un singur abonament la orange
iar nr pe care le am facut cartela sunt neincarcate
desi sunt nr de aur nu ma pasioneaza

#13
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
esti nr de aur pe dracu

toti care aveti 2-3 cifre la rand sau la fel sunteti de aur

#14
chatnoir401

chatnoir401

    CHAT NOIR - MOTANUL NEGRU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,734
  • Înscris: 28.06.2005

View Postgeorge126, on May 6 2009, 19:19, said:

Nu e chiar bine, pentru ca in momentul cand nu se activeaza optiuni, sau se activeaza cand vor ale si chestii d'astea, cum e posibil sa dai jumate de euro ca sa vb cu un consultant. Am ajuns sa le platim noi salariul lor?
Probabil in felul asta se urmareste descurajarea celor care suna de aiurea la Relatii Clienti.

#15
pilips

pilips

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 27.04.2009

View Postspare-me, on May 6 2009, 22:41, said:

esti nr de aur pe dracu

toti care aveti 2-3 cifre la rand sau la fel sunteti de aur
311312 nu e de aur ?

#16
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

View Postpilips, on May 7 2009, 05:55, said:

311312 nu e de aur ?
aur e un numar ce contine 6 cifre identice.

#17
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

View Postpilips, on May 7 2009, 05:55, said:

311312 nu e de aur ?

nu, nu e

#18
Alina_

Alina_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.06.2008

View Postspare-me, on May 7 2009, 06:53, said:

nu, nu e
Ba se pare că da .

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate