Amator-solicit ajutor in gasirea unui obiectiv pt. D40

cosmin_c_l_c

Salutare. Sa incep prin a spune ca sunt amator in ale fotografiei si nu am mai pus mana niciodata pe un dslr. (gata m-am ''laudat'' destul smile.gif ).
Vreau sa achizitionez un D40 body si nu stiu pentru un incepator ce obiectiv sa aleg. Solicit sfaturile dvs. tinand cont de urmatoarele:
- incepator
-va fi singurul obiectiv pe care-l voi lua pentru D40 ( pt. ca daca voi reusi sa invat cu el,probabil mai tarziu voi vrea un body mai performant, asa ca nu doresc nici sa investesc foarte mult in accesorii)
-obiectivul sa fie cu VR si motor de autofocus
-fotografiile care ma intereseaza in principal sunt cele de familie:concedii, iesiri cu prietenii, in camere micute de apartamente comuniste, peisaje.
Astept sfaturile voastre si promit ca voi tine cont de ele.Va multumesc.
edikup
QUOTE (cosmin_c_l_c @ Feb 23 2009, 15:07) *
Salutare. Sa incep prin a spune ca sunt amator in ale fotografiei si nu am mai pus mana niciodata pe un dslr. (gata m-am ''laudat'' destul smile.gif ).
Vreau sa achizitionez un D40 body si nu stiu pentru un incepator ce obiectiv sa aleg. Solicit sfaturile dvs. tinand cont de urmatoarele:
- incepator
-va fi singurul obiectiv pe care-l voi lua pentru D40 ( pt. ca daca voi reusi sa invat cu el,probabil mai tarziu voi vrea un body mai performant, asa ca nu doresc nici sa investesc foarte mult in accesorii)
-obiectivul sa fie cu VR si motor de autofocus
-fotografiile care ma intereseaza in principal sunt cele de familie:concedii, iesiri cu prietenii, in camere micute de apartamente comuniste, peisaje.
Astept sfaturile voastre si promit ca voi tine cont de ele.Va multumesc.

De obicei e exact pe dos, investesti in obiective, pentru ca le vei folosi si cu urmatorul body. biggrin.gif

Rapier
1) Ai postat unde nu trebuie! Dar spre lauda ta ai scris mai mult decat decent! Ar fi fost o idee sa dai si un buget maxim!