Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

serviciul deranjamente romtelecom...

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
de 2 zile incerc din rasputeri sa vorbesc cu cineva de la deranjamente dar aceeasi voce blonda ma anunta ca numarul e cocupat sa revin mai tarziu, am incercat la toat eorele disponibile din zi si noapte, am incercat si la cereri servicii si la un magazin rtc am fost nimic, mi s-au mai dat 2 numere de telefon l amisto cred unde mi se raspunde "ce cautati dom'le aici cine v-a dat numarul asta?"...

#2
jafpefata

jafpefata

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,700
  • Înscris: 26.09.2007
La ăla cu 021 de aici nu răspunde nimeni?
http://www.clicknet.ro/ro/contact

Înseamna că au ajun în ultimul hal și e păcat, deși n-au performanțe grozave, erau barem destul de prompți.

Edited by jafpefata, 21 December 2008 - 11:54.


#3
maryus75

maryus75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,273
  • Înscris: 25.08.2006
niste magari incompetenti!vineri am fost la un prieten sa-i montez modemul si ma descurcam mai greu,asa ca am sunat la 3 numere diferite de la suportul romtelecom,si nu am reusit sa dau de nimeni,desi unul dintre ele era cu tarif special(5 euro )dedicat pt. suport tehnic internet si date.si ca o culme a batjocurii iti mai si spune robotul ca serviciul este disponibil non-stop si ca tu esti important pt. ei  :madanimated: :angry2:

#4
bubulina_38

bubulina_38

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2008

 jafpefata, on Dec 21 2008, 11:45, said:

La ăla cu 021 de aici nu răspunde nimeni?
http://www.clicknet.ro/ro/contact

Înseamna că au ajun în ultimul hal și e păcat, deși n-au performanțe grozave, erau barem destul de prompți.
  Pt serviciul deranjamente ai nr 1921 nu 021

#5
jafpefata

jafpefata

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,700
  • Înscris: 26.09.2007
021 201 00 00 – asigura suport tehnic 24/7
La ăla mi-o răspuns mie în jumate de oră.

#6
ghostbuster

ghostbuster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 01.03.2006

 maryus75, on Dec 21 2008, 11:42, said:

niste magari incompetenti!vineri am fost la un prieten sa-i montez modemul si ma descurcam mai greu,asa ca am sunat la 3 numere diferite de la suportul romtelecom,si nu am reusit sa dau de nimeni,desi unul dintre ele era cu tarif special(5 euro )dedicat pt. suport tehnic internet si date.si ca o culme a batjocurii iti mai si spune robotul ca serviciul este disponibil non-stop si ca tu esti important pt. ei  :madanimated: :angry2:

Daca deschideai ghidul de utilizator si citeai 10 minute ai fi ajuns la concluzia ca nu trebuie decat sa sti sa citesti in romana si sa distingi rosu de verde ... mie mi-a luat 10 minute cu tot cu configurarea modemului.

La click nu raspunde nimeni pt ca le-a dat Romtelecomu' laptop-uri si lu' Leana si Costel de la Sadova care nu stiu decat sa mulga vaca. Acum cine-i invata sa umble pe notebook ???

#7
maryus75

maryus75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,273
  • Înscris: 25.08.2006

 ghostbuster, on Dec 23 2008, 16:40, said:

Daca deschideai ghidul de utilizator si citeai 10 minute ai fi ajuns la concluzia ca nu trebuie decat sa sti sa citesti in romana si sa distingi rosu de verde ... mie mi-a luat 10 minute cu tot cu configurarea modemului.

La click nu raspunde nimeni pt ca le-a dat Romtelecomu' laptop-uri si lu' Leana si Costel de la Sadova care nu stiu decat sa mulga vaca. Acum cine-i invata sa umble pe notebook ???
serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde?

#8
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 maryus75, on Dec 26 2008, 13:17, said:

serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde?
manualul e destul de complex si e pentru cei cu multlipe cunostinte in domeniu! daca vrei pot sa te ajut,da-mi de veste!

#9
rootkit

rootkit

    Awake. Security DNA

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,883
  • Înscris: 07.02.2007
Mie doar cand a fost o avarie mare la net pe o zona in Bucuresti au inchis linia dela support si am sunat la deranjamente Voce si am rugat sa-mi faca legatura la support date.

In rest in max. 10 minute raspund.

 maryus75, on Dec 26 2008, 13:17, said:

serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde?

Pe site-ul producatorului ai incercat ? :)

Pe forums, etc ?

Edited by crysty2k5, 26 December 2008 - 21:26.


#10
Kilobyte

Kilobyte

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 22.05.2007

 maryus75, on Dec 26 2008, 13:17, said:

serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde?

unde ai vazut tu ca sunt o gramada de utilizatori care se plang ca manualul este incomplet ??

e asa greu sa pui valoarea 0.35 la VPI/VCI, sa nu treci nimic la Service Name si sa completezi corect user si pass ??
nu mai zic de legaturi ce naiba , ai Line,Phone si Adsl Modem si cablurile aferente si se gasesc destui care le pun aiurea.....

intrebare: atunci daca nici aceste lucruri nu sunt in stare sa le faca oare cum vor acele persoane sa foloseasca internetul ???
raspuns: sigur vor sta pe " mess, hi5, cocalari si printese, etc. "

asa ca nu stiu de ce unii se plang ca suportul tehnic nu raspunde atata timp cat sunt destui care suna pentru intrebari stupide cum ar fi : "auziti eu am net de 3 megapixeli si imi trage prost cu 350KB/s.oare de ce ? "

si eu am avut probleme la inceput cu deconectarile si a trebuit sa astept minute bune sa iau legatura cu ei dar odata ce mi-au verificat linia cei de pe teren si au gasit problema , au remediat-o si nu am mai avut neplaceri

asa ca hai sa nu ne mai plangem atata timp cat multi utilizatori de internet care suna la deranjamente habar nau cum sa isi scrie corect propriul nume si tin linia ocupata

dupa cum se stie : " Traim in ROMANIA si asta ne mananca tot timpul "

hai bafta ;)

#11
maryus75

maryus75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,273
  • Înscris: 25.08.2006

 crysty2k5, on Dec 26 2008, 21:25, said:

Mie doar cand a fost o avarie mare la net pe o zona in Bucuresti au inchis linia dela support si am sunat la deranjamente Voce si am rugat sa-mi faca legatura la support date.

In rest in max. 10 minute raspund.



Pe site-ul producatorului ai incercat ? :)

Pe forums, etc ?
iam impresia ca n-ai citit bine,daca imi mergea internetul sa pot accesa site-ul producatorului sau forumurile nu mai sunam la RTC.

 Kilobyte, on Dec 27 2008, 01:52, said:

unde ai vazut tu ca sunt o gramada de utilizatori care se plang ca manualul este incomplet ??

e asa greu sa pui valoarea 0.35 la VPI/VCI, sa nu treci nimic la Service Name si sa completezi corect user si pass ??
nu mai zic de legaturi ce naiba , ai Line,Phone si Adsl Modem si cablurile aferente si se gasesc destui care le pun aiurea.....

intrebare: atunci daca nici aceste lucruri nu sunt in stare sa le faca oare cum vor acele persoane sa foloseasca internetul ???
raspuns: sigur vor sta pe " mess, hi5, cocalari si printese, etc. "

asa ca nu stiu de ce unii se plang ca suportul tehnic nu raspunde atata timp cat sunt destui care suna pentru intrebari stupide cum ar fi : "auziti eu am net de 3 megapixeli si imi trage prost cu 350KB/s.oare de ce ? "

si eu am avut probleme la inceput cu deconectarile si a trebuit sa astept minute bune sa iau legatura cu ei dar odata ce mi-au verificat linia cei de pe teren si au gasit problema , au remediat-o si nu am mai avut neplaceri

asa ca hai sa nu ne mai plangem atata timp cat multi utilizatori de internet care suna la deranjamente habar nau cum sa isi scrie corect propriul nume si tin linia ocupata

dupa cum se stie : " Traim in ROMANIA si asta ne mananca tot timpul "

hai bafta ;)
daca dai teri numere pt. asistenta tehnica si te tii firma de renume ai grija ca macar la unul din numere sa raspunda cineva,si vad ca bati cimpii rau de tot,daca vor sa nu-i mai intrebe lumea nimic sa desfinteze liniile si gata.uita-te pe celelalte topicuri legate de huawey si vezi citi s-au poticnit de manual.sa-ti ajute d-zeu!

#12
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003

 maryus75, on Dec 26 2008, 13:17, said:

serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde?
sa fim seriosi! a durat 30 de secunde la mine.

#13
maryus75

maryus75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,273
  • Înscris: 25.08.2006

 AcidMan, on Dec 27 2008, 19:14, said:

sa fim seriosi! a durat 30 de secunde la mine.
pai bravo tie,eu daca am fost mai noob am apelat la specialisti,adica am incercat sa apelez,ca n-am reusit sa-i prind.

#14
bubulina_38

bubulina_38

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2008

 maryus75, on Dec 21 2008, 13:42, said:

niste magari incompetenti!vineri am fost la un prieten sa-i montez modemul si ma descurcam mai greu,asa ca am sunat la 3 numere diferite de la suportul romtelecom,si nu am reusit sa dau de nimeni,desi unul dintre ele era cu tarif special(5 euro )dedicat pt. suport tehnic internet si date.si ca o culme a batjocurii iti mai si spune robotul ca serviciul este disponibil non-stop si ca tu esti important pt. ei  :madanimated: :angry2:
   3 numere diferite?    ooo da cine te-a informat pe tine ca sunt 3 numere pt suport date?   pt date e un singur numar pe care il au toti utilizatorii in contractul semnat cu rtc...dar e greu de citit.....de asta se creeaza acest blocaj ca toti sunati aiurea, plus de asta rtc-ul a creat si posibilitatea ca in momentul cad se suna aiurea pe servicii sa se poata alege cu ajutorul robotului serviciul dorit...dar se vede treaba ca si pe robotul acesta ,care este f explicit, nu-l inteleg clientiii  si se plang p'aci de neplaceri:(

#15
maryus75

maryus75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,273
  • Înscris: 25.08.2006

 bubulina_38, on Dec 30 2008, 10:03, said:

3 numere diferite?    ooo da cine te-a informat pe tine ca sunt 3 numere pt suport date?   pt date e un singur numar pe care il au toti utilizatorii in contractul semnat cu rtc...dar e greu de citit.....de asta se creeaza acest blocaj ca toti sunati aiurea, plus de asta rtc-ul a creat si posibilitatea ca in momentul cad se suna aiurea pe servicii sa se poata alege cu ajutorul robotului serviciul dorit...dar se vede treaba ca si pe robotul acesta ,care este f explicit, nu-l inteleg clientiii  si se plang p'aci de neplaceri:(
decit sa scoti aberatii din tine mai bine taci,este un nr. gratuit apelabil numai din RTC,unul apelabil din orice retea la tarif normal,si inca unul la care te taxeaza cu 5 euro pe apel indiferent de durata apelului!mai documenteaza-te si dupa-aia da cu bita-n balta :thumbdown:

#16
bubulina_38

bubulina_38

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2008

 maryus75, on Dec 30 2008, 10:45, said:

decit sa scoti aberatii din tine mai bine taci,este un nr. gratuit apelabil numai din RTC,unul apelabil din orice retea la tarif normal,si inca unul la care te taxeaza cu 5 euro pe apel indiferent de durata apelului!mai documenteaza-te si dupa-aia da cu bita-n balta :thumbdown:
  

Nu zau.....ai un nr cu acces direct restul te redirectioneaza

#17
maryus75

maryus75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,273
  • Înscris: 25.08.2006

 bubulina_38, on Dec 30 2008, 12:12, said:

Nu zau.....ai un nr cu acces direct restul te redirectioneaza
hm,eu am vazut ca toate te directioneaza,spre un limbaj underground

#18
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 maryus75, on Dec 30 2008, 10:45, said:

decit sa scoti aberatii din tine mai bine taci,este un nr. gratuit apelabil numai din RTC,unul apelabil din orice retea la tarif normal,si inca unul la care te taxeaza cu 5 euro pe apel indiferent de durata apelului!mai documenteaza-te si dupa-aia da cu bita-n balta :thumbdown:
0800825425 -apelabil GRATUIT de pe fix rtc sau MOBIL !(ACEST NR E TRECUT IN ORICE CONTRACT CLICKNET!!)acet numar va directioneza spre suport tehnic clicknet astfel :cifra2 pers fizice ,cifra 2 diverse , cifra 2 internet ,cifra 1 pt a intra in legatura cu un operator.daca toti operatorii sunt ocupati veti auzi o melodie,aceasta va fi intrerupta din cand in cand de un mesaj care va informeaza ca daca doriti sup tehnic pt PC-ul dvs puteti suna la un nr cu suprataxa(5 euro/apel) pt a fi ajutati, daca doriti sa fiti preluat de un operator pt suport tehnic instalare/depanare clicknet IGNORATI mesajul cu privire la acel apel suprataxat si asteptati pana se elibereaza un operator ! e mai usor sa injuri/ manjesti pe cineva decat sa fii atent la informatiile furnizare de sistem(ivr)!0800825425 poate fi inlocuit cu succes cu 0800836523 sau 1930 sau 1921 ultimele doua doar de pe rtc ,in continuare sistemul(ivr) ghidandu-va extrem de usor! trebuie doar putina atentie .... succses si LA MULTI ANI! :rolleyes:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate