nesiguranta la volan.sfaturi utile
Pagini: 1, 2

Doctorul_46

buna seara !in primul rand aceasta este primul meu post ..etc .ma numesc Badea Andrei si m-am decis sa scriu aici datorita complexitatii raspunsurilor,iata intrebarea mea .. : eu am o problema pe suflet de cand am obtinut categoria B (02.09.2008)..cred mereu ca o sa gresesc ... cand este tatal meu in dreapta conduc bine cu mici probleme ...dar cand sunt singur ma simt strain in trafic ...incep si conduc agresiv ...am impresia ca altii nu ma vad ..mai ales noaptea ..am emotii ..uneori cand ii vad pe altii ca conduc sportiv ma gandesc ca eu nu pot sa fac asa ceva .... iar cand merg cu viteza simt ca trebuie sa se intample ceva(rau) ma rog ..odata s-a si intamplat ....ce pot face sa nu mai am problemele astea ?sunt normale la un incepator ?este defect din nastere ? va rog sa ma ajutati.multumesc anticipat!
spare-me
nu conduce. daca e asa grav nu stiu cum ai trecut examenul si psihologicul...
dar decat sa-i omori si pe altii nevinovati ca te sperii tu dintr-o prostie, mai bine lipsa

Ravy
In aproape orice domeniu experienta isi are avantajul ei... Pentru siguranta ta si a celor din jur incearca sa conduci in perioade orare cand nu este asa aglomerat si pana te inveti cu "una alta" ia-ti si un "copilot"... Pana la urma toti am avut cat timp am facut scoala un copilot de incredere, dar dupa aceasta tind sa cred ca majoritatea s-au descurcat smile.gif

Bafta! & take care!
d4m4g3
QUOTE (Doctorul_46 @ Dec 6 2008, 23:03) *

Relaxeaza-te, stapaneste-te, nu strange de covrigul ala cu frica, ci misca-ti mainile, capul, asigura-te, condu cu grija, fara sa stai incordat.
Esti incepator, e posibil sa te simti mai nesigur, dar nu ramane cu gandul asta in cap ca mai rau iti faci, o sa-ti revii!

Poti sa mai conduci si cu tatal tau ca sa mai inveti una alta, dar nu te obisnui nici cu asta, ca pe urma poate iti va fi prea greu sa renunti la copilot, si tot cu frica sa ramai. smile.gif

QUOTE (spare-me @ Dec 6 2008, 23:06) *