Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

Rugina la Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
Florian23

Florian23

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 108
  • Înscris: 29.09.2007
Pt. fericitii posesori de Logan fabricate 2004 - 2006 aveti grija: apare rugina. Eu am un laureate din 2005 si la portiera dreapta fata, de  sub chederul de cauciuc a aparut rugina. O floare de rugina cam cat unghia de la degetul mic.Am avut noroc ca masina e alba si s-a observat repede. Am fost la dealerul local Automoldova, fiind in garantie dupa 3 saptamani de la constatare am primit acceptul sa o repare gratuit.Mi-au promis ca intr-o zi e gata si deja are o saptamana de cand sta la service. Tot de la ei am aflat ca aceste loturi de masini trebuiesc date cu ceara speciala in lonjeroane , praguri si portiere.Operatie ce se executa gratuit. Deci dati o tura in jurul masinii si observati-o cu atentie sa nu aveti aceeasi surpriza ca si mine. Drum bun si garantie la tabla! ;)

#2
GaiusBaltar

GaiusBaltar

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 665
  • Înscris: 20.10.2007

View PostFlorian23, on Oct 29 2008, 11:33, said:

Pt. fericitii posesori de Logan fabricate 2004 - 2006 aveti grija: apare rugina. Eu am un laureate din 2005 si la portiera dreapta fata, de  sub chederul de cauciuc a aparut rugina. O floare de rugina cam cat unghia de la degetul mic.Am avut noroc ca masina e alba si s-a observat repede. Am fost la dealerul local Automoldova, fiind in garantie dupa 3 saptamani de la constatare am primit acceptul sa o repare gratuit.Mi-au promis ca intr-o zi e gata si deja are o saptamana de cand sta la service. Tot de la ei am aflat ca aceste loturi de masini trebuiesc date cu ceara speciala in lonjeroane , praguri si portiere.Operatie ce se executa gratuit. Deci dati o tura in jurul masinii si observati-o cu atentie sa nu aveti aceeasi surpriza ca si mine. Drum bun si garantie la tabla! ;)
Doamne fer sa te auda Romaximusro,Blasfemie!

#3
flrflr

flrflr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 02.07.2008

View PostFlorian23, on Oct 29 2008, 12:33, said:

Pt. fericitii posesori de Logan fabricate 2004 - 2006 aveti grija: apare rugina. Eu am un laureate din 2005 si la portiera dreapta fata, de  sub chederul de cauciuc a aparut rugina. O floare de rugina cam cat unghia de la degetul mic.Am avut noroc ca masina e alba si s-a observat repede. Am fost la dealerul local Automoldova, fiind in garantie dupa 3 saptamani de la constatare am primit acceptul sa o repare gratuit.Mi-au promis ca intr-o zi e gata si deja are o saptamana de cand sta la service. Tot de la ei am aflat ca aceste loturi de masini trebuiesc date cu ceara speciala in lonjeroane , praguri si portiere.Operatie ce se executa gratuit. Deci dati o tura in jurul masinii si observati-o cu atentie sa nu aveti aceeasi surpriza ca si mine. Drum bun si garantie la tabla! ;)


Ce spui tu, imi aminteste de raposata mea dacie 1310 (eu nu o dadeam cu ceara, ci cu ulei ars, iar in praguri si usi bagam ulei proaspat).

Sfatul meu: vinde-o si ia-ti masina.

#4
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
O pata de rugina pe portiera si se generalizeaza ''pt fericitii posesori de loganuri 2004-2006''.
Ai garantie, ok, ti-a facut-o.
La altele din 2004 de ce nu a aparut?
Normal ca unu' ca  Maximus sare de cur cand vede replici d-astea ''vinde-o si ia-ti masina''.  :D
Ia-ti bre masina mana doua cu 6000 Euro, cu ''numai'' 120-150000 km la bord, ie ca NOUAAA, stii tu - d-aia faina nemtasca care nu se strica niciodata.  :coolspeak:    
O tii si tu mai vreo 90-120000 km si mai iei un rahat pe ea.

#5
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Bre, lasa-i pe aia cu bani mai multi sa-si cumpere masina care nu rugineste.
E normal, daca ai cu ce, iei mai bun, daca nu, iei mai prost.

#6
flrflr

flrflr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 02.07.2008

View PostOctavian___28, on Oct 29 2008, 15:19, said:

O pata de rugina pe portiera si se generalizeaza ''pt fericitii posesori de loganuri 2004-2006''.
Ai garantie, ok, ti-a facut-o.
La altele din 2004 de ce nu a aparut?
Normal ca unu' ca  Maximus sare de cur cand vede replici d-astea ''vinde-o si ia-ti masina''.  :D
Ia-ti bre masina mana doua cu 6000 Euro, cu ''numai'' 120-150000 km la bord, ie ca NOUAAA, stii tu - d-aia faina nemtasca care nu se strica niciodata.  :coolspeak:    
O tii si tu mai vreo 90-120000 km si mai iei un rahat pe ea.


NU E DE ACCEPTAT CA IN 2-3 ANI SA AI RUGINA PE MASINA. Nici macar una la 1000. Mi se pare absurd sa te apuci sa chituiesti si sa smirgheluiesti o masina "noua"...

PS: ai vazut tu vreo astra de 5-6 ani ruginitã?

#7
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,632
  • Înscris: 07.10.2005

View PostFlorian23, on Oct 29 2008, 11:33, said:

Pt. fericitii posesori de Logan fabricate 2004 - 2006 aveti grija: apare rugina. Eu am un laureate din 2005 si la portiera dreapta fata, de  sub chederul de cauciuc a aparut rugina.
Tot de la ei am aflat ca aceste loturi de masini trebuiesc date cu ceara speciala in lonjeroane , praguri si portiere.Operatie ce se executa gratuit.
Este un lucru foarte adevarat,toate reprezentantele Dacia au un loc special in care se face o pregatire antirugina la unele loturi de Loganuri,se baga ceara prin praguri,usi.

Desi nu este o treaba generalizata am avut ocazia sa vad(cu ochii mei) un Logan alb din 2007 care avea o multime de puncte mici de rugina pe aproape toata suprafata masinii. :puke:

Unii gasesc scuze pentru asa ceva motivand ca "ce vreti e masina romaneasca,e masina ieftina si altele" dar eu sunt de parere ca asta e chestie de tot rahatul si un foarte bun motiv sa nu-mi iau vreodata Logan(Sandero?).

#8
soaie

soaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 709
  • Înscris: 17.04.2007

View PostOctavian___28, on Oct 29 2008, 14:19, said:

O pata de rugina pe portiera si se generalizeaza ''pt fericitii posesori de loganuri 2004-2006''.
Ai garantie, ok, ti-a facut-o.
La altele din 2004 de ce nu a aparut?
Normal ca unu' ca  Maximus sare de cur cand vede replici d-astea ''vinde-o si ia-ti masina''.  :D
Ia-ti bre masina mana doua cu 6000 Euro, cu ''numai'' 120-150000 km la bord, ie ca NOUAAA, stii tu - d-aia faina nemtasca care nu se strica niciodata.  :coolspeak:    
O tii si tu mai vreo 90-120000 km si mai iei un rahat pe ea.
Tie ti se pare normal la o masina noua sa apara rugina ???? Daca da , atunci frate esti constient ca o sa ai probleme cand dai bani pe Logan .
Si care este diferenta intre Logan si una SH ?? A rugina care apare la Dacia.

Edited by soaie, 29 October 2008 - 14:53.


#9
flrflr

flrflr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 02.07.2008
Departe de mine parerea ca un SH de cativa ani e perfect din toate punctele de vedere. DAR problema ruginii chiar nu prea se pune la ele. Si dupa cum se stie "tabla" la o masina e mai importanta decat motorul, pe care il repari. La tabla insa cand te apuci sa "retusezi" ai dat-o dracu de masina.

Cum dracu sa iti rugineasca masina noua? Ati mai auzit de asa ceva la alta marca? Ca eu nu.

#10
kappas

kappas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 03.12.2007
Am si eu un loganel care a RUGINIT de la busonul de benzina in jos pana la aripa.An fabricatie 2004, am fost cu ea la service s-au uitat s-au scarpinat in cap si mi-au spus ca imi pun moka si OBLIGATORIU ceara in praguri si in stalpii  de la usi ????!!!!!!!!!!!!!!.Le-am aratat unde-i rugina si mi-au spus ca m-au luat in baza de date si sa astept telefon de atunci au trecut 2 luni !!!Probabil ar trebui caroserie noua daca este rugina unde este si asteapta vesnica si eterna Spaga !!!

Edited by kappas, 29 October 2008 - 15:26.


#11
gaby1773

gaby1773

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 26.01.2008
sa le faca din carton... ca ala macar nu rugineste.. se rupe bucatica cu bucatica  :P
oricum vor fi cel putin la fel de rezistente ... :D
Nu am vazut nicio masina mai noua de 10 ani cu rugina...in afara de Dacia.

Edited by gaby1773, 29 October 2008 - 15:26.


#12
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postsoaie, on Oct 29 2008, 14:52, said:

Tie ti se pare normal la o masina noua sa apara rugina ???? Daca da , atunci frate esti constient ca o sa ai probleme cand dai bani pe Logan .
Si care este diferenta intre Logan si una SH ?? A rugina care apare la Dacia.
Nu mi se pare normal. Ce drac sa faci? Atatia bani dai, atata primesti, da' oricum nu e normal asta cu rugina.
Dar sti...nici sa-mi pice directia si telescoapele la o masina noua nu mi se pare normal. In fine, masina noua de 6500 Euro (ca nu valoreaza mai mult de noua).
Diferenta intre un SH si Logan e alta, dar nu intram in amanunte (uite la colega cu Golf IV de 1.4 s-a dus dracu' motorul la 126000 km...no coment, daca mai cauti p-aci pe forum, ai sa vezi ca nu e caz singular.)


View Postflrflr, on Oct 29 2008, 14:53, said:

Departe de mine parerea ca un SH de cativa ani e perfect din toate punctele de vedere. DAR problema ruginii chiar nu prea se pune la ele. Si dupa cum se stie "tabla" la o masina e mai importanta decat motorul, pe care il repari. La tabla insa cand te apuci sa "retusezi" ai dat-o dracu de masina.

Cum dracu sa iti rugineasca masina noua? Ati mai auzit de asa ceva la alta marca? Ca eu nu.
Vezi ce am raspuns si la colegu ref la rugina.

Nu zau...?  :lol:  Pune-te tu frate si repara motorul la una noua, eu prefer sa-mi pun altu nou, sau mai obosit :)
Noroc ca astea nu prea pica la majoritatea, ma rog, mai sunt si exceptii (vezi Golf IV de 1.4, stiu caz real - 28 milioane reparatia si povestea lui Sanddy de pe SP)

#13
Florian23

Florian23

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 108
  • Înscris: 29.09.2007
[quote name='Octavian___28' date='Oct 29 2008, 14:19' post='5439445']
O pata de rugina pe portiera si se generalizeaza ''pt fericitii posesori de loganuri 2004-2006''.
Ai garantie, ok, ti-a facut-o.
La altele din 2004 de ce nu a aparut?
Problema e ca stai o gramada de timp sa ti-o faca, si nici nu fac lucru de calitate.Eu am fost azi la pranz sa ridic masina si am fost nevoit sa refuz sa o iau in primire.Si dupa o cearta tipic romaneasca :cursing: s-a ajuns la concluzia ca trebuie refacuta lucrarea. Si maine trebuie sa merg iarasi la service, sa vad cum au facut-o , sa pierd timp, probabil sa ma lovesc din nou de aroganta "meseriasilor", etc, etc. Treburi romanestisi atunci intreb :are rost sa fii "patriot", sa sprijini industria romaneasca, daca ei te trateaza cu sictir. Si la tratament vreau sa spun ca erau masini mai noi ca a mea care aveau rugina , in special la oalele telescoapelor pe spate.Trebuie doar data la o parte mocheta ce le acopera si se poate observa, pt cei ce vor sa verifice singuri. Eu aici am avut noroc, nu aveam rugina.

#14
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
No comment.   :mellow:
Eu pun in discutie (la ce ai spus tu) loganu fratelui: lovit rau pe partea stanga spate: usa+ aripa varza. Lucrarea: nota 10 (facuta la reprez Dacia Arad).
Cazul 2: aripa spate stanga sifonata, facuta ca noua (reprez Resita, sunt VARZA la tehnica, nu-i recomand pt revizie).

Prea multe service-uri care cred ca stiu ce fac.
La fel ca reprez. Peugeot, Ford, VW, BMW...

Deci foarte bine ca ai refuzat lucrarea, defapt asta am vrut sa spun.
Si nu are rost sa fi patriot, eu nu am fost patriot cand mi-am luat Logan.

Cum am mai spus, iti iei un SH la 5-6000 Euro, ok, e f bun, clar mai bun ca un Logan de 7-8000 Euro nou.
Cati bani iei pe SH-ul asta dupa 3-4 ani?? 2-3000? Mai mult nu iei, vin alte SH-uri din spate.
Dupa 3-4 ani pe un Logan tot iei un 3-4000 Euro fara sa fi bagat prea multi bani in el.

Multi visati ca vai ce masina SH buna mi-am luat, dar nu va ganditi ce faceti cu ele peste cativa ani - acelasi lucru ca si cumparatorul de Logan nou - (stim cazuri chiar si de pe SP care se chinuie sa vanda o masina SH care cred ei ca merita xxxxx Euro...si nu le cumpara nimeni)

#15
flrflr

flrflr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 02.07.2008

View PostOctavian___28, on Oct 29 2008, 16:43, said:

Nu mi se pare normal. Ce drac sa faci? Atatia bani dai, atata primesti, da' oricum nu e normal asta cu rugina.
Dar sti...nici sa-mi pice directia si telescoapele la o masina noua nu mi se pare normal. In fine, masina noua de 6500 Euro (ca nu valoreaza mai mult de noua).
Diferenta intre un SH si Logan e alta, dar nu intram in amanunte (uite la colega cu Golf IV de 1.4 s-a dus dracu' motorul la 126000 km...no coment, daca mai cauti p-aci pe forum, ai sa vezi ca nu e caz singular.)



Vezi ce am raspuns si la colegu ref la rugina.

Nu zau...?  :lol:  Pune-te tu frate si repara motorul la una noua, eu prefer sa-mi pun altu nou, sau mai obosit :)
Noroc ca astea nu prea pica la majoritatea, ma rog, mai sunt si exceptii (vezi Golf IV de 1.4, stiu caz real - 28 milioane reparatia si povestea lui Sanddy de pe SP)


Nu zau! Tu preferi o masina cu motorul OK si cu tabla cazuta, sau invers? Eu prefer invers, si stiu ce vorbesc...

#16
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Crede-ma ca si eu stiu ce vorbesc.
Un motor facut (schimbat set motor, linia rectificata, etc) NU mai e ca unul ''capsat'' pana-i lumea si pamantul, oricat esti tu de expert, nu mai reusesti
sa-l echilibrezi ca din fabrica.
Decat sa te pui sa faci asemenea operatii la un motor de generatie relativ noua, mai bine cauti altul neumblat la el - din shrot.
La tabla singura problema e daca pui sudura pe ea. Oricum daca te respecti cumperi tot subansamblul, nu te pui sa carpesti (fate de usi, semiaripi, etc).

PS: presupunem ca sasiul e OK desigur.

Edited by Octavian___28, 30 October 2008 - 08:48.


#17
flrflr

flrflr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 02.07.2008

View PostOctavian___28, on Oct 30 2008, 09:47, said:

Crede-ma ca si eu stiu ce vorbesc.
Un motor facut (schimbat set motor, linia rectificata, etc) NU mai e ca unul ''capsat'' pana-i lumea si pamantul, oricat esti tu de expert, nu mai reusesti
sa-l echilibrezi ca din fabrica.
Decat sa te pui sa faci asemenea operatii la un motor de generatie relativ noua, mai bine cauti altul neumblat la el - din shrot.
La tabla singura problema e daca pui sudura pe ea. Oricum daca te respecti cumperi tot subansamblul, nu te pui sa carpesti (fate de usi, semiaripi, etc).

PS: presupunem ca sasiul e OK desigur.


Hai sa fiu mai explicit: cumperi o masina SH de 5 ani: faci o diagnoza si ti se spune ca ai compresie 80% si tabla OK. O cumperi? Eu zic ca da. Alta masina are compresie 90% si puncte de rugina....NU MERITA CUMPARATA!


La masina noua nu concep sa aiba rugina. Nu se accepta motive de 2 lei cum ca ar fi fost un lot cu probleme. NU AM AUZIT DE ASA CEVA LA ALTA MARCA. La partea mecanica, se inlocuiesc piese si totul e OK, iar motor sa pice in garantie astfel incat sa ii faci rectificare la chiloasa, nu am auzit. Nici macar la Dacia.

La asta ma refeream.

#18
nic_otava

nic_otava

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 640
  • Înscris: 10.02.2006

View Postgaby1773, on Oct 29 2008, 15:26, said:

Nu am vazut nicio masina mai noua de 10 ani cu rugina...in afara de Dacia.
Esti subiectiv, sunt, din cele SH, care cine stie pe unde au circulat!

Pentru cei de la Dacia, da, e normal sa aiba si loturi cu probleme, unele la tabla, altele la... diverse. Este bine daca reusesc sa identifice problema si sa o remedieze, ceea ce cred ca au facut. Ca e loc de mai bine, e deja alta discutie.

Hai sa gandim ca si posesor de Dacia. Imi iau masina noua, cu garantie (motor, caroserie, etc). Peste 1-2 ani descopar ca am puncte de rugina. Cum ma simt? Furat. Pentru ca citesc in certificatul de garantie si scrie acolo ca masina mea e garantata anticoroziune vreme de 6,8 sau cato fi acolo. Dar eu vad ca masina mea rugineste, cum sa nu innebunesc de nervi? Ah, se repara. Da, dar pe timpul si nervii mei, plus ca nu sunt sigur ca peste 1 an nu va fi la fel in acelasi loc sau in altele.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate