DREAMBOX
24th September 2008, 09:53
Salutare.Am rugamintea sa ma ajutati intr-o problema.
Am instalat Coppermine,am dat drepturile,am facut baza de date si useri.Pana aici ok.
Am facut primul album si am urcat pozele in el,prin copierea lor pe ftp in folderul de uploads si folosirea lui batch-ftp.Si pana aici ok.
Am facut alte albume si am incercat aceasi operatiune.Cand ajung la batch,selectez pozele,dau aply si nu se intampla nimic.
Am dezinstalat Coppermine si l-am pus din nou,aceeasi problema.
Domeniul este de 400 mega si este tinut la MX-Host,nu este ceva gratuit.....
Va rog sa-mi dati o mana de ajutor.Mentionez ca sunt incepator in domeniu si incerc sa fac o galerie de poze pt fiica mea.
Multumesc anticipat.
DREAMBOX
24th September 2008, 13:58
Am incercat urc pachete de cate 10-15 poze,cu marimi de cate 100k si asa merge.Ce ar trebui sa modific ca atunci cand urc pe ftp un nr de 100 poze sa functioneze batch add files.Cum se procedeaza cu dezarhivarea unei arhive zip urcate cu ftp?
DarkAngelBv
24th September 2008, 14:02
QUOTE (DREAMBOX @ Sep 24 2008, 14:58)

Am incercat urc pachete de cate 10-15 poze,cu marimi de cate 100k si asa merge.Ce ar trebui sa modific ca atunci cand urc pe ftp un nr de 100 poze sa functioneze batch add files.Cum se procedeaza cu dezarhivarea unei arhive zip urcate cu ftp?
Daca le urci pe FTP nu ar trebui sa fie nici o limita, daca le urci printr-un script ce foloseste post, ar putea interveni linitarea de upload size sau post size, care in general e setata la 2 MB.
Pentru dezarhivarea unei arhive zip mergi in cPanel la sectiunea "file manager", navighezi prin tree-ul de fisiere, faci click pe arhiva care te intereseaza iar in partea dreapta-sus ai 2 icoane, compress si decompress, apesi pe decompress si astepti sa-ti apara o fereastra care iti spune daca a dezarhivat fisierele.
DREAMBOX
24th September 2008, 15:37
Salut.Merci pt raspuns.