ciureanuc
15th August 2008, 20:11
Nu locuiesc in Bucuresti, dar ma uit la stiri la TV.
E o isterie fantastica despre cat de cald este, lumea moare pe strada, cad lati pe jos...
Am vorbit cu niste rude din Bucuresti si i-am intrebat daca e mult mai cald ca in anii trecuti sau daca perioada de caldura (in zile) a fost/este mai mare decat in anii trecuti... Raspunsul a fost "Nu, cum stiai, parca mai bland anul asta ca anul trecut..."
Din cate am mai trait eu prin Bucuresti, cel mai cald an a fost anul trecut si in 2002-2003, nu mai stiu exact...
De ce e ISTERIA asta dementa despre cum se moare de cald in Bucuresti?
Au ajuns sa iasa cu termografele pe strazi sa ne arate ca sunt 50 de grade pe sosele...
La Miercurea Ciuc cica au fost 33 de grade... si tot la stiri a spus ca de fapt, cel mai cald a fost acum CINCIZECI DE ANI, cand au fost 34 de grade.
So, e vara si nu sunt subiecte sau televiziunile vor cu tot dinadinsul sa genereze isterie, sa alerge lumea pe strazi strigand "MOR", "MOR"!!
Daca temperatura e 38 de grade (nu prea mare diferenta fatza de anii trecuti), noi ne apucam sa o masuram la nivelul solului, in boilere sau in motoarele masinilor, sa aratam ca sunt SAIZECI DE MII DE GRADE!! Ce e cu mizeria si rahatul asta???
(daca masuram acum 50 de ani in Miercurea Ciuc, cand au fost 34 de grade, la nivelul solului s-ar fi inregistrat tot 50+ de grade)
olteanul
15th August 2008, 20:26
E o isterie idioată a celor care nu au știri.
Întrebați-vă cunoscuții care vin din Spania și să vă spună ei cât de cald e acolo comparativ cu la noi.
(THX)GogolometroEAW
15th August 2008, 20:31
QUOTE (ciureanuc @ Aug 15 2008, 21:11)

E o isterie fantastica despre cat de cald este, lumea moare pe strada, cad lati pe jos...
Am vorbit cu niste rude din Bucuresti si i-am intrebat daca e mult mai cald ca in anii trecuti sau daca perioada de caldura (in zile) a fost/este mai mare decat in anii trecuti... Raspunsul a fost "Nu, cum stiai, parca mai bland anul asta ca anul trecut..."