Cum creez un forum pentru un HTML?

acidcromaticle

Am o pagina web care este hostuita gratuit si am pe cont doar 200 MB si as dori sa fac un forum pentru acea pagina.
Intrebarea este se poate?
Am observat ca pe hostul meu este ceva si de MySql smile.gif
Am uitat sa mentionez ca sunt incepator si nu prea am habar de tipurile de forumuri care exista ....

Va multumesc mult de ajutor!!
OriginalCopy
Pentru a CREA un forum ai nevoie de cunostinte de programare mai avansate. HTML insa nu este un limbaj de programare.

Ceea ce doresti este instalarea unui set de scripturi deja existente, deci aria corecta unde trebuia sa intrebi ar fi fost "web scripts forum". Cel mai probabil acel host ofera si suport PHP, caz in care poti downloada phpbb la tine pe calculator, apoi il poti dezarhiva si uploada cu un client FTP (filezilla ftp client de exemplu) pe acel server, dupa care poti instala acel script vizitandu-ti URL-ul.

DarkAngelBv
Spatiul este sficient. Daca spui ca ai disponibila si o baza de date MySQL este totul ok.

Exista mai multe tipuri de forum, unele gratuite altele platite.
Dintre cele gratuite, cele mai folosite sunt PHPBB si SMF.
Recomand SMF pentru ca se misca ceva mai bine decat PHPBB si este mai sigur.
acidcromaticle
QUOTE (darkangelbv @ Jun 30 2008, 20:08) *
Spatiul este sficient. Daca spui ca ai disponibila si o baza de date MySQL este totul ok.

Exista mai multe tipuri de forum, unele gratuite altele platite.
Dintre cele gratuite, cele mai folosite sunt PHPBB si SMF.
Recomand SMF pentru ca se misca ceva mai bine decat PHPBB si este mai sigur.

Pai am downloadat deja un forum pe calculator dar dak intru in index este alba pagina, nu stii ce trebuie facut ?
Forumul era phpbb parca biggrin.gif

DarkAngelBv
De instalat l-ai instalat?
acidcromaticle
Intrebarea este cum?

Adik sa il pun pe net?
webulxpert
http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8

acidcromaticle
Multumesc mult de ajuor!!
MonK3y