Sfat..... Care e mai bun si de ce?

Cosmaker

Vreau sa achizitionez un motor vara asta si ma intereseaza care e mai bun mai ales ca sunt incepator.. wink.gif ..un
Honda Cbr 600 ..
Yamaha R6
Suzuky GSX 600..... astea sunt favoritele mele ...daca puteti sa imi spuneti care mi-ar fi mai potrivita ( am 77 kg ..1.80m.....) am obeservat ca sunt destul de greutze mai ales ca sunt de 600 dar .... mie mi s-a parut yamaha R6 mai k ...are o silueta mai potrivita astept sfaturi ....nu as vrea sa o dau jos de pe picior si sa o scap pe jos ... tongue.gif laugh.gif tongue.gif
Si o a doua intrebare ...ce acte imi trebuie sa o pot aduce din italia si sa mai pot rula cateva luni max 1 an in tara pana sa o inscriu

@lyg@t0r
Tinand cont ca esti incepator cel mai tampit lucru pe care il poti face este sa iti iei o motocicleta de 600cc...Cel mai indicat ar fi sa iti iei pentru inceput ceva de 125/250 cc...Sau spune ''cat de incepator'' esti...Ai mai condus vreo motocicleta pana acum ? Ce motocicleta/motociclete ?

IVAN_V
Defapt cel mai indicat ar fi ca fiecare sa-si tina parerea despre "siguranta" pentru el. Daca omul vrea sa traiasca viata la maxim, vii si-i interzici tu. biggrin.gif Oricum nu te va asculta pe banii lui. Eu as merge pe Suzuky, si cu timpul mai bagi o turbina biggrin.gif un intercooler, + o delimitare de viteza + alte nimicuri , si scoti un 250 cai biggrin.gif
walking^human
Da ia-ti mosh R1, e mai tare ca orice 600. Astia care zic ca nu e indicat sunt defapt invidiosi.

ps:sa-mi zic la ce ora sa ma uit la stiri

djidji_duru
QUOTE (walking^human @ Apr 11 2008, 19:49) *
Da ia-ti mosh R1, e mai tare ca orice 600. Astia care zic ca nu e indicat sunt defapt invidiosi.

ps:sa-mi zic la ce ora sa ma uit la stiri

naughty.gif se refera la rubrica stirile morbide de la ora 17:00 sau rubrica RIP.

inainte sa te lansezi in achizitionarea motorului asculta de sfaturile celor cu cel putin 3-4 ani experienta de motociclism si mai ales cei cazuti si cei care au facut accidente...