Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

IMS Aro M461

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
robityz

robityz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 06.11.2007
Salutare, ce parere aveti despre IMS?

#2
claud20012

claud20012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.08.2007
Cea mai  frumoasa masina fabricata la noi. Am vazut niste modele tunate....... foarte bine arata :)
Cica nici la fiabilitate nu ar sta rau.... am auzit ca armata egipteana inca le mai foloseste.

#3
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
din pacate pt romani nu e decit o clona gaz (asta nu inseamna ca nu e frumos)...

motorul si transmisia sint total depasite

ar fi interesant un aro m461 care sa pastreze doar caroseria (greu de gasit una care sa nu aibe 200 de kg de tabla sudata in gauri si 2 galeti de chit) si sa aibe motor si transmisie de la o japoneza...

[ http://www.arom461.ro/membrim/baboi.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.arom461.ro/images/evenimente/iarna2008/s99ttt.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

PS cu google am descoperit ca e si un site  www.arom461.ro

Edited by H725, 23 March 2008 - 21:47.


#4
claud20012

claud20012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.08.2007
Uite unu tunat rau de tot:

http://www.4tuning.r...s.php?album=661

#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
le-au luat smecherii pe nimic pe cele casate de armata care au fost folosite doar la parada de 1 decembrie/23 august cu 1000 sau doua de km la bord .
tie iti place panarama aia cu "tunning"?
si-a batut joc de vehicul istoric cu renume international.

#6
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postundercoverbrother, on Mar 24 2008, 17:37, said:

le-au luat smecherii pe nimic pe cele casate de armata care au fost folosite doar la parada de 1 decembrie/23 august cu 1000 sau doua de km la bord .
tie iti place panarama aia cu "tunning"?
si-a batut joc de vehicul istoric cu renume international.

ala tunat e odios. putea sa il tuneze pastrind linia clasica a masinii...

cele de la armata sint singurele in stare buna. cele frecate de ciobani au ruginit si au zeci de kg de tabla sudate peste gauri, au motorul diesel de aro 244, motor destinat utilajelor agricole si nu unei masini. nici transmisia integrala nu mai este functionala...

Plus ca cele de armata sint nemodificate... am vazut nu stiu cite m461-uri cu cabina de 243 sau chiar mai rau, caroserie odioasa facuta de gigel tunichigiul...

#7
claud20012

claud20012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.08.2007
De acord cu voi..... daca o lasa sa mai arate a ims, iesea mai bine. Am vazut vreo doua prin oras care sunt modificate "decent". Sa vad cand mai dau de ele si poate le fac si poze ;)

Intre timp, uite altul modificat:
http://www.4x4mania....opic.php?t=4227

Edited by claud20012, 25 March 2008 - 12:26.


#8
COSTY3X

COSTY3X

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.06.2009
AM O INTREBARE DACA MA POATE AJUTA CINEVA, TATAL MEU ARE UN  M461 DIN '75 DACA NU MA INSEL, AM LUCRAT LA EL VREO 5 ANI ASA CAND AVEA TATA TIMP SI AM REFACUT TOTUL INCEPAND CU AXELE, CAROSERIE SCHIMBATA SASIU MAI NOU (PT CA CEL VECHI ERA PLIN RANFORSARI) ,AM INCERCAT SA BAGAM CAT MAI PUTIN CHIT PT CA TATAL MEU NU E ADEPTUL CHITULUI, PROBLEMA ESTE CA MOTORUL CU CARE L-A CUMPARAT ESTE UN Ford DE 30 cp, LA FORTA NU SUNT PROBLEME PT CA DESI ARE GRUP DE FUGA PE EL, CUTIA DE VITEZE ARE REDUCTOR, PROBLEMA ESTE LA VITEZA PE DRUM DREPT SAU IN PANTA, INTR-A 4 ABIA PRINDE 70kM/h. nU SE POATE PUNE ALTA CUTIE (CU 5 TREPTE)CA NU ARE LOC, I-MI POATE SPUNE CINEVA CE MOTOARE MAI SUNT OMOLOGATE PENTRU ACEASTA MASINA? NU CEVA IMENS CEVA NORMAL (UN WW DE 1.4-1,6 SAU CEVA DE GENUL).

#9
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
pai motorul original pe benzina nu il mai ai?
pune-i un motor de 1.8 pe benzina...

#10
COSTY3X

COSTY3X

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.06.2009

View Postrich1974, on 27th June 2009, 08:29, said:

pai motorul original pe benzina nu il mai ai?
pune-i un motor de 1.8 pe benzina...

mOTORUL PE BENZINA CONSUMA FOARTE MULT SI UN 1.8 NU CRED CA SE MERITA CA ESTE PREA MARE, EU AM NEVOIE DE CEVA MAI ACCESIBIL, MOTORINA CEL MAI BINE, SA POATA FI FOLOSIT LA TREBURILE DE TARA PENTRU CA ACOLO ISI VEDE CEL MAI BINE VALOAREA O ASTFEL DE MASINA.

#11
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,650
  • Înscris: 21.08.2008
Pe drumul dinspre Focsani catre mare mereu vad un IMS 461 decapotabil (cu prelata scoasa) pe partea stinga...nu prea pare el in stare sa mearga dar ma intrebam cine ar mai cumpara asa ceva.Din cite stiu eu parca aveau motor de 3000cmc benzina.Am un amic vinator dedicat cre a avut asa ceva.Nu urca X5 (care oricum e o panarama in off-road) pe unde urca IMS si asta o spunea EL.

#12
COSTY3X

COSTY3X

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.06.2009

View Postdanghetau, on 29th June 2009, 14:50, said:

Pe drumul dinspre Focsani catre mare mereu vad un IMS 461 decapotabil (cu prelata scoasa) pe partea stinga...nu prea pare el in stare sa mearga dar ma intrebam cine ar mai cumpara asa ceva.Din cite stiu eu parca aveau motor de 3000cmc benzina.Am un amic vinator dedicat cre a avut asa ceva.Nu urca X5 (care oricum e o panarama in off-road) pe unde urca IMS si asta o spunea EL.
e cea mai economica masina si cea mai usor de intretinut, motoarele originale sunt foarte costisitoare, daca mai pui pe el si un motor disel de 1.4-1.6 chiar ca nu ii mai sta nimic in cale.
Revin cu ntrebarea mea: "Stie cineva ce motoare sunt omologate pt aceasta masina?"

#13
Keo

Keo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.01.2005

View PostCOSTY3X, on 1st July 2009, 17:56, said:

"Stie cineva ce motoare sunt omologate pt aceasta masina?"
M207 si L25 (asta e o evolutie a celuilalt). ambele sunt benzina, 2,5L. sunt singurele motoare cu omologare de tip pe masina asta. in rest, se cheama omologare individuala, si te costa taxele cat nu face masina. mai bine gasesti pe cineva interesat de o restaurare(daca e in mintile ei, masina ta) si apoi sa iei alta cu motor diesel omologat deja, de pe vremea cand se mai putea.

#14
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
dupa parerea mea, IMS-ul era singura masina care merita fabricata la campulung. cu un motor de 2000 cmc pe benzina cu injectie multipunct, masina ar fi avut potential foarte mare si cred ca ar fi mers si la export. cea mai mare prostie este ca me-am apucat noi sa facem motoare diesel si pe aro. trebuia sa ne limitam la ce eram in stare sa facem. motorul diesel a reprezentat un DEZASTRU pentru masinile fabricate la campulung. mi se pare ca ims-ul avea ambele punti rigide, o transmisie extrem de fiabila pentru ceea ce e facuta masina. probabil ca daca ims-ul s-ar fabrica, s-ar vinde si acum!

#15
Keo

Keo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.01.2005

View Postrich1974, on 13th January 2010, 09:53, said:

. cu un motor de 2000 cmc pe benzina cu injectie multipunct, masina ar fi avut potential foarte mare si cred ca ar fi mers si la export.
ai tu o obsesie cu motorul asta, dar din pacate te inseli. este un motor mic, lipsit de cuplu! unei masini de teren ii trebuie cuplu la turatii cat mai joase. viteza medie in teren greu e in jur de 9km/h! nu ai ce face cu un motor pe care sa il tii numai in 6.000 rpm ca sa urci un damb.

#16
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
daca cel pe benzina trebuie sa-l duci la 6000 de rotatie, inseamna ca dieselul trebuie sa-l duci la 4000....
nu vad care este relevanta.....cuplul la roata se poate face din transmisie.
vad ca nu ai inteles ideea....
eu ma refeream ca in romania se puteau aduna niste ingineri destepti care sa conceapa un motor pe benzina cinstit care sa fie montat pe IMS. imi pare rau, dar un diesel nu suntem in stare sa facem! tin sa-ti amintesc faptul ca pe un autoturism, fie si de teren, trebuie sa fie un motor rafinat. dieselurile fabricate in romania sunt foarte departe de rafinamentul cerut pentru un turism.
iar a cumpara un motor facut de altii este foarte scump si masina devine necompetitiva.

Edited by rich1974, 20 January 2010 - 13:18.


#17
Keo

Keo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.01.2005

View Postrich1974, on 20th January 2010, 13:17, said:

.....cuplul la roata se poate face din transmisie.
pai asta inseamna sa schimbi si transmisia, nu numai motorul...nu?!
eu ma refeream la adaptarea unui motor, pe transmisia existenta.
si nu este deloc scump sa pui un motor facut de altii, comparativ cu dezvoltarea unui motor propriu. multi producatori au facut si fac asta, chiar si din cei renumiti.
cat despre a duce un diesel in 4.000, daca duci benzinarul in 6.000...nu e obligatoriu. si sa-ti zic si de ce, ca sa nu mai sari de cur in sus aiurea: de ex., dieselul de brasov are cuplul maxim pe la 1.300rpm!! arata-mi tu un benzinar cu cuplul maxim sub 3.000rpm...stii?!

#18
dradis

dradis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 27.08.2009

View Postrobityz, on 23rd March 2008, 19:40, said:

Salutare, ce parere aveti despre IMS?
Nu sunt sofer, am mers in unul doar de cateva ori cand eram mic. Mi se pare extraordinar de frumoasa, mi-ar placea sa am asa ceva.

Edited by dradis, 25 January 2010 - 12:33.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate