Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
IMS Aro M461
Last Updated: Apr 08 2012 21:49, Started by
robityz
, Mar 23 2008 19:40
·
0
#2
Posted 23 March 2008 - 21:21
Cea mai frumoasa masina fabricata la noi. Am vazut niste modele tunate....... foarte bine arata
Cica nici la fiabilitate nu ar sta rau.... am auzit ca armata egipteana inca le mai foloseste. |
#3
Posted 23 March 2008 - 21:30
din pacate pt romani nu e decit o clona gaz (asta nu inseamna ca nu e frumos)...
motorul si transmisia sint total depasite ar fi interesant un aro m461 care sa pastreze doar caroseria (greu de gasit una care sa nu aibe 200 de kg de tabla sudata in gauri si 2 galeti de chit) si sa aibe motor si transmisie de la o japoneza... [ http://www.arom461.ro/membrim/baboi.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.arom461.ro/images/evenimente/iarna2008/s99ttt.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] PS cu google am descoperit ca e si un site www.arom461.ro Edited by H725, 23 March 2008 - 21:47. |
#4
Posted 23 March 2008 - 21:47
#5
Posted 24 March 2008 - 17:37
le-au luat smecherii pe nimic pe cele casate de armata care au fost folosite doar la parada de 1 decembrie/23 august cu 1000 sau doua de km la bord .
tie iti place panarama aia cu "tunning"? si-a batut joc de vehicul istoric cu renume international. |
#6
Posted 24 March 2008 - 19:27
undercoverbrother, on Mar 24 2008, 17:37, said: le-au luat smecherii pe nimic pe cele casate de armata care au fost folosite doar la parada de 1 decembrie/23 august cu 1000 sau doua de km la bord . tie iti place panarama aia cu "tunning"? si-a batut joc de vehicul istoric cu renume international. ala tunat e odios. putea sa il tuneze pastrind linia clasica a masinii... cele de la armata sint singurele in stare buna. cele frecate de ciobani au ruginit si au zeci de kg de tabla sudate peste gauri, au motorul diesel de aro 244, motor destinat utilajelor agricole si nu unei masini. nici transmisia integrala nu mai este functionala... Plus ca cele de armata sint nemodificate... am vazut nu stiu cite m461-uri cu cabina de 243 sau chiar mai rau, caroserie odioasa facuta de gigel tunichigiul... |
#7
Posted 25 March 2008 - 12:20
De acord cu voi..... daca o lasa sa mai arate a ims, iesea mai bine. Am vazut vreo doua prin oras care sunt modificate "decent". Sa vad cand mai dau de ele si poate le fac si poze
Intre timp, uite altul modificat: http://www.4x4mania....opic.php?t=4227 Edited by claud20012, 25 March 2008 - 12:26. |
#8
Posted 26 June 2009 - 14:46
AM O INTREBARE DACA MA POATE AJUTA CINEVA, TATAL MEU ARE UN M461 DIN '75 DACA NU MA INSEL, AM LUCRAT LA EL VREO 5 ANI ASA CAND AVEA TATA TIMP SI AM REFACUT TOTUL INCEPAND CU AXELE, CAROSERIE SCHIMBATA SASIU MAI NOU (PT CA CEL VECHI ERA PLIN RANFORSARI) ,AM INCERCAT SA BAGAM CAT MAI PUTIN CHIT PT CA TATAL MEU NU E ADEPTUL CHITULUI, PROBLEMA ESTE CA MOTORUL CU CARE L-A CUMPARAT ESTE UN Ford DE 30 cp, LA FORTA NU SUNT PROBLEME PT CA DESI ARE GRUP DE FUGA PE EL, CUTIA DE VITEZE ARE REDUCTOR, PROBLEMA ESTE LA VITEZA PE DRUM DREPT SAU IN PANTA, INTR-A 4 ABIA PRINDE 70kM/h. nU SE POATE PUNE ALTA CUTIE (CU 5 TREPTE)CA NU ARE LOC, I-MI POATE SPUNE CINEVA CE MOTOARE MAI SUNT OMOLOGATE PENTRU ACEASTA MASINA? NU CEVA IMENS CEVA NORMAL (UN WW DE 1.4-1,6 SAU CEVA DE GENUL).
|
#9
Posted 27 June 2009 - 07:29
pai motorul original pe benzina nu il mai ai?
pune-i un motor de 1.8 pe benzina... |
#10
Posted 28 June 2009 - 13:38
rich1974, on 27th June 2009, 08:29, said: pai motorul original pe benzina nu il mai ai? pune-i un motor de 1.8 pe benzina... mOTORUL PE BENZINA CONSUMA FOARTE MULT SI UN 1.8 NU CRED CA SE MERITA CA ESTE PREA MARE, EU AM NEVOIE DE CEVA MAI ACCESIBIL, MOTORINA CEL MAI BINE, SA POATA FI FOLOSIT LA TREBURILE DE TARA PENTRU CA ACOLO ISI VEDE CEL MAI BINE VALOAREA O ASTFEL DE MASINA. |
|
#11
Posted 29 June 2009 - 13:50
Pe drumul dinspre Focsani catre mare mereu vad un IMS 461 decapotabil (cu prelata scoasa) pe partea stinga...nu prea pare el in stare sa mearga dar ma intrebam cine ar mai cumpara asa ceva.Din cite stiu eu parca aveau motor de 3000cmc benzina.Am un amic vinator dedicat cre a avut asa ceva.Nu urca X5 (care oricum e o panarama in off-road) pe unde urca IMS si asta o spunea EL.
|
#12
Posted 01 July 2009 - 17:56
danghetau, on 29th June 2009, 14:50, said: Pe drumul dinspre Focsani catre mare mereu vad un IMS 461 decapotabil (cu prelata scoasa) pe partea stinga...nu prea pare el in stare sa mearga dar ma intrebam cine ar mai cumpara asa ceva.Din cite stiu eu parca aveau motor de 3000cmc benzina.Am un amic vinator dedicat cre a avut asa ceva.Nu urca X5 (care oricum e o panarama in off-road) pe unde urca IMS si asta o spunea EL. Revin cu ntrebarea mea: "Stie cineva ce motoare sunt omologate pt aceasta masina?" |
#13
Posted 10 January 2010 - 16:51
COSTY3X, on 1st July 2009, 17:56, said: "Stie cineva ce motoare sunt omologate pt aceasta masina?" |
#14
Posted 13 January 2010 - 09:53
dupa parerea mea, IMS-ul era singura masina care merita fabricata la campulung. cu un motor de 2000 cmc pe benzina cu injectie multipunct, masina ar fi avut potential foarte mare si cred ca ar fi mers si la export. cea mai mare prostie este ca me-am apucat noi sa facem motoare diesel si pe aro. trebuia sa ne limitam la ce eram in stare sa facem. motorul diesel a reprezentat un DEZASTRU pentru masinile fabricate la campulung. mi se pare ca ims-ul avea ambele punti rigide, o transmisie extrem de fiabila pentru ceea ce e facuta masina. probabil ca daca ims-ul s-ar fabrica, s-ar vinde si acum!
|
#15
Posted 19 January 2010 - 17:04
rich1974, on 13th January 2010, 09:53, said: . cu un motor de 2000 cmc pe benzina cu injectie multipunct, masina ar fi avut potential foarte mare si cred ca ar fi mers si la export. |
|
#16
Posted 20 January 2010 - 13:17
daca cel pe benzina trebuie sa-l duci la 6000 de rotatie, inseamna ca dieselul trebuie sa-l duci la 4000....
nu vad care este relevanta.....cuplul la roata se poate face din transmisie. vad ca nu ai inteles ideea.... eu ma refeream ca in romania se puteau aduna niste ingineri destepti care sa conceapa un motor pe benzina cinstit care sa fie montat pe IMS. imi pare rau, dar un diesel nu suntem in stare sa facem! tin sa-ti amintesc faptul ca pe un autoturism, fie si de teren, trebuie sa fie un motor rafinat. dieselurile fabricate in romania sunt foarte departe de rafinamentul cerut pentru un turism. iar a cumpara un motor facut de altii este foarte scump si masina devine necompetitiva. Edited by rich1974, 20 January 2010 - 13:18. |
#17
Posted 25 January 2010 - 12:26
rich1974, on 20th January 2010, 13:17, said: .....cuplul la roata se poate face din transmisie. eu ma refeream la adaptarea unui motor, pe transmisia existenta. si nu este deloc scump sa pui un motor facut de altii, comparativ cu dezvoltarea unui motor propriu. multi producatori au facut si fac asta, chiar si din cei renumiti. cat despre a duce un diesel in 4.000, daca duci benzinarul in 6.000...nu e obligatoriu. si sa-ti zic si de ce, ca sa nu mai sari de cur in sus aiurea: de ex., dieselul de brasov are cuplul maxim pe la 1.300rpm!! arata-mi tu un benzinar cu cuplul maxim sub 3.000rpm...stii?! |
#18
Posted 25 January 2010 - 12:32
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users