m-am mai uitat o data peste intrebarea ta, acum am priceput la ce te referi... la acele link-uri de sub un site.

Link-urile de site reprezintă link-uri suplimentare pe care Google le generează uneori din conținuturile site-urilor pentru a ajuta utilizatorii să navigheze pe site-ul dvs. Google generează periodic aceste link-uri de site, pe baza conținuturilor site-ului dvs.
Deoarece generăm dinamic link-urile de site, această listă se poate schimba periodic.
....................................................
Cum pot să ínștiințez Google despre problemele cu link-urile de site de pe site-ul meu?
Google generează automat link-uri de site, pe baza conținutului site-ului dvs. Dacă algoritmii noștri nu pot găsi cu ușurință link-uri de site pe site-ul dvs. sau dacă nu considerăm că acele link-uri de site sunt relevante pentru interogarea unui utilizator, nu le vom afișa.
În cazul ín care considerați că link-urile de site afișate pentru site-ul dvs. sunt necorespunzătoare sau incorecte, puteți să le blocați astfel íncât să nu mai apară.
Pentru a bloca un link de site:
1. În Tabloul de bord al Instrumentelor pentru webmasteri, faceți clic pe site-ul dorit.
2. Sub Link-uri, faceți clic pe Link-uri de site. Dacă avem informații despre link-urile de site pentru site-ul dvs., vom afișa o listă cu link-uri de site.
3. Faceți clic pe Blocați lângă link-ul de site pe care doriți să-l eliminați. Comunicați-ne motivul pentru care doriți să blocați link-ul de site - aceasta ne va ajuta să ímbunătățim modul ín care generăm și afișăm link-uri de site.
După ce ați blocat sau deblocat un link de site, este posibil să treacă o perioadă de timp până când modificările dvs. vor fi vizibile.
Rețineți că afișăm link-uri de site numai când un site deține un minim de patru link-uri de site disponibile. Dacă aveți trei sau mai puține link-uri de site neblocate, nu va apărea nici un link de site ín rezultatele de căutare Google pentru site-ul dvs.