Alegere limbaj
Pagini: 1, 2

add2005

Sunt student si se pare ca ar cam trebui sa ma angajez. Se stie ca pentru un student ii foarte greu de gasit loc de munca avand in vedere ca nu am mai lucrat la o companie. Desigur cel mai indicat domeniu pt mine ar fi programarea. Am experienta in foarte multe limbaje, dar cele mai multe proiecte personale de ale mele sunt realizate in delphi. Am ales delphi pentru ca toate aplicatiile construite cu acest limbaj sunt usor de portat. Cu alte cuvinte nu am nevoie de N dll-uri de pus langa aplicatie. C# pare mai mult pt incepatori, foarte multe treburi gata facute si foarte multe deseuri(dll-urile de la .net framework) de luat dupa aplicatie, iar moda Visual C++ pare a fi pe terminate.

Daca ii careva care lucreaza la companii importante de softuri in special din industria jocurilor, il rog sa dea niste pareri.
Daca nu ati inteles ce am vrut sa zic va rog intrebati. Am postat acest topic in fuga.
andrei_0
In general cele mai multe joburi sunt pe Java si C#, urmate de C++ (nu neaparat Visual) si VB. Delphi nu se cere asa mult. Daca vrei sa lucrezi in domeniul jocurilor, atunci orienteaza-te spre C++ sau spre Java ME (jocuri pt telefoane mobile). Daca esti bun nu e greu sa te angajezi, chiar ca student, desi nu stiu care e situatia in Bistrita.

add2005
QUOTE (andrei_0 @ Dec 2 2007, 20:36) *
In general cele mai multe joburi sunt pe Java si C#, urmate de C++ (nu neaparat Visual) si VB. Delphi nu se cere asa mult. Daca vrei sa lucrezi in domeniul jocurilor, atunci orienteaza-te spre C++ sau spre Java ME (jocuri pt telefoane mobile). Daca esti bun nu e greu sa te angajezi, chiar ca student, desi nu stiu care e situatia in Bistrita.

Bistrita iese automat din discutie smile.gif aici mai mult de 3-4 milioane nu primesti, si iti ocupa tot timpul.