Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mersul pe sens interzis
Last Updated: Oct 15 2007 12:36, Started by
s_ion
, Sep 30 2007 19:22
·
0
#1
Posted 30 September 2007 - 19:22
Salutare
Am si eu o intrebare, legata de codul rutier, la care nu ii gasesc nicidecum raspunsul. Intamplarea e in felul urmator: in fata blocului in care locuiesc, este o strada cu sens unic... ei, eu ma bag de obicei pe "interzis", vreo 5-10m. Luni, parchez masina, si ma trezesc cu un politist comunitar, care, pus pe scandal, ma ia ca ce caut pe interzis, ca nu mi-e rusine sa trec pe langa el si sa intru pe interzis si tot soiu de balarii. N-am avut chef de cearta, mi-am cerut scuze si am plecat. In fine, nedumerirea mea e urmatoarea: eu asa am invatat la scoala de soferi (acu vreo 5 ani) ca e voie sa mergi 50m dupa semnul de "accesul interzis", in cazul in care nu circula ceva din sens opus. Mai e valabila chestia asta (sau a fost vreodata)??? Multumesc mult Ion |
#2
Posted 30 September 2007 - 19:25
Sigur nu confunzi scoala de soferi cu gradinitza?
Accesul interzis incepe de unde este plantata tablia respectiva... |
#3
Posted 30 September 2007 - 19:27
60 de zile de mers pe jos de valabilitate . Nu prea vorbim, noi, soferii aceeasi limba, nu?
|
#4
Posted 30 September 2007 - 19:33
ce oameni... am pus si eu o intrebare si voi sariti cu tot soiu de reply-uri de "profesori" de legislatie...
oricum, mersi de raspunsuri, am aflat ce doream sa aflu numai bine Ion |
#5
Posted 30 September 2007 - 19:33
#6
Posted 30 September 2007 - 20:01
Omu' e riveran... Garcea să bea o gură de apă să se liniștească n-are ce să-i facă, s_ion trebuia cel mult să prezinți bulentinul să se convingă.
|
#7
Posted 30 September 2007 - 20:30
Stai sa clarificam: Sub indicatorul ACCES INTERZIS scrie cumva "cu exceptia riveranilor"?
EDIT: Sunt convins ca daca initiatorul topicului ar fi apelat la ei cu o problema legata de circulatie, raspunsul ar fi fost "nu este de competenta noastra". Deci ... politistul comunitar n-are treaba cu constatarea si sanctionarea contraventiilor de circulatie. Dar nahh ... interesanta si politia asta domne' Edited by NightShift, 30 September 2007 - 20:39. |
#8
Posted 30 September 2007 - 20:56
Eu personal, am o parere mult mai buna despre cainii comunitari decit despre politistii comunitari, care sunt niste handicapati mintal in uniforma!
In Timisoara au amendat anul trecut un om pentru ca mergea cu bicicleta prin piata unirii, iar anul acesta nu au avut nici o treaba cu cei care se plimbau cu ATV-urile prin piata! Cam astia sunt politistii comunitari, niste cercopiteci cu sapca! Edited by kodiak, 30 September 2007 - 20:56. |
#9
Posted 04 October 2007 - 16:09
Cam asa era situatia:
schema.JPG 19.68K 128 downloads Nu scrie nimic despre accesul riveranilor, dar nu am crezut sa fie vreo problema. De obicei, eu intru pe drumul notat: "spre alte parcari", dar in ziua aia ma grabeam si am zis sa o las in fata... PS. Scuzati "talentul"... |
#10
Posted 04 October 2007 - 16:26
Mai da-i in PM cu interzisele lor. Mai nou sunt o gramada de interzise puse de bastani ce stau pe strazile respective ca sa nu-i deranjeze masinile. Pe traseul meu la servici anul acesta au aparut 3 asemenea chestii, desi strazile respective nu sunt deloc circulate. Bineinteles ca ma bag pe ele.
|
|
#11
Posted 06 October 2007 - 05:31
Asta-i celebra democratie si libertate romaneasca....
|
#12
Posted 08 October 2007 - 12:03
NightShift, on Sep 30 2007, 20:33, said: mai tine cont si ca NU ai voie sa intri cu spatele in nici o intersectie. AcerMate, on Oct 4 2007, 17:26, said: Mai nou sunt o gramada de interzise puse de bastani ce stau pe strazile respective ca sa nu-i deranjeze masinile. Bineinteles ca ma bag pe ele. Romania, tara tuturor posibilitatilor. |
#13
Posted 08 October 2007 - 12:06
Mai nou la mine in cartier se parcheaza pe 2 rinduri si se circula pe un singur fir pe strada de 2 benzi. Solutia primariei? A facut sens unic pe strada!
|
#14
Posted 08 October 2007 - 14:04
#15
Posted 08 October 2007 - 14:07
Absolut. Amenzi pentru toata lumea. In fiecare zi pina se potolesc. Acolo nu e prevazut loc de parcare, ai comis-o, platesti.
Nu e obligatoriu sa posezi masina. N-am vazut om care a murit pentru ca nu poseda masina. |
|
#16
Posted 08 October 2007 - 14:15
Sincer? ... am ramas perplex de la raspunsul tau.
Deci tu zici ca problemele se rezolva prin reprimarea efectelor, bine am inteles? |
#17
Posted 08 October 2007 - 14:17
Sustin doar ca se incalca legea si nu face nimeni nimic, ba dimpotriva gaseste solutii aberante pentru care ocolesti 500 metri ca sa poti intra in bloc. Ce gresesc?
|
#18
Posted 08 October 2007 - 14:40
Hai ca stii si tu de unde a inceput sa se imputa treaba; .... inca de pe plansetele sectiei de urbanism a Institutului de proiectare.
S-au proiectat cartiere intregi de locuinte in masa insirate pe verticala si zip-uite cat mai bine pe unitatea de suprafta. In mod normal, ar fi trebuit prevazut un numar rezonabil de locuri de parcare, dar uite ca pana aici nu le-a mai mers mintea. Iar acum ca solutie de criza (lipsa locurilor de parcare) s-a recurs la acceptarea obturarii partiale a cailor de comunicatie. Interzicerea parcarii in zonele rezidentiale e o solutie puerila - daca nu te superi. Solutia este alta: folosirea aceleiasi retete ca si in cazul locuintelor in masa ----> amenajarea a numarului corespunzator de locuri de parcare,,,, pe mai multe nivele. Dar hai ca deviem rau de tot de la subiect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users