Televizoare bune produse în anii '80-'90 ce se pot găsi s.h. în România

djl

Știu că mai există un topic despre televizoare, dar aici vreau să discutăm numai despre televizoare vechi tongue.gif
Care sunt cele mai bune televizoare produse cam în perioada 1987-1997 care se pot găsi s.h. în România? Mă intresează în general televizoare de diagonală mică și medie.
Prin bun se înețelege:
1) În primul rând fiabilitate și tub catodic cu durată lungă de viață
2) Contrast și luminzozitate bună
3) Culori frumoase

jadcomp mi-a răspuns:
1. Sony si Panasonic
2. Samsung, Goldstar, unele marci nemtesti
Alte televizoare in functie de tub si sasiu, de la caz la caz.
De evitat: Alfa, Elcrom, toate rusestile, Tec, Profex, Thomas, etc.

ȘTIU CĂ AM MAI DESCHIS UN TOPIC LA VIDEO, I-AM RUGAT PE MODERATORI SĂ-L MUTE, DAR NU L-AU MUTAT... Am deschis pe aria de Electronică sperând că aici voi primi răspunsuri.
mister_rf
Ai deschis o discutie, ai pus o intrebare, ai dat si raspunsurile...
Problema este ca tu vrei sa cumperi un televizor din anii '80 -'90, de parca le-ai gasi acum noi sau foarte putin folosite.
Intodeauna la produse second-hand totul tine de noroc. Este inutil sa discutam despre ce a fost, pentru ca produsul respectiv nu te asteapta pe tine in raft.

Eu pentru discutii de acest gen iti propun o arie separata: Antichitati laugh.gif

djl
Pe ăla mic îl vreau pt. bucătărie, unde dacă îl folosesc 1-2 ore pe zi. Știi cum e vorba aia: cine caută, găsește, așa că dacă caut poate găsesc unul cu tubul mai puțin uzat (de ex., poate folosit ca al 2-lea televizor, și care nu a mers mai mult de 2-3 ore pe zi...).
Nu mi-am dat singur răspuns, dar nu am avut cum să dau copy-paste la Quote bigyellowgrin.gif Și mai vreau și alte păreri.
aeon
un tv nou e 2 milioane !
ce sa mai complici antichitatile?
djl
Dacă nu e prea uzat tubul, unul de acum 10, chiar 15 ani face unul nou. Plus că televizoarele post 2000 au probleme cu tubul cinescop.
florinfloreanu