marca PLATINIUM
Pagini: 1, 2

doru.popa

In ultima vreme produsele PLATINIUM au invadat piata....televizoare, casetofoane, roboti de bucatarie, aparate de aer conditionat.....
Toate bune si frumoase....si la preturi f.f. mici

Dar nicaieri nu se spune unde sunt produse aceste aparate;

Intrebare: unde sunt produse aceste aparate si...sunt de incredere? confused.gif :help: confused.gif
kesaruus
Cand nu scriu unde sunt produse, e simplu! Pe vapor!
Care vapor?
Unul negru...
Ideea este alta. Daca au garantie, daca firma care acorda garantie este serioasa, si daca iti permiti ca in cazul in care a iesit din garantie sa-l arunci... Pentru ca sigur nu il va repara nimeni.

bebe STRUMF
O fi vreo chinezarie (fie China, fie Taiwan) ca ashtia nu scriu de obicei.
Oricum au invadat piatza cu f. multe produse (pina si pe stadioane e reclama pe margine).
Bobses
Auzisem că ar fi a doua firmă a LG.
kesaruus
CINE ESTE LG?
Codename
La mine sunt doua televizoare PLATINIUM și pana acum nu am avut probleme la ele. Bine, unul e din vara si altul din Decembrie, deci de destul de putin timp, dar ideea e ca se prezinta bine.smile.gif
petcu stefan
heloo!!!!!!!!!!
despre platinium va spun ca sunt bunicei nu se compara cu sony,panasonic dar nici nu costa la fel ohmy.gifK:
sunt pe piata de 3 ani si au service garantie si postgarantie :cya:

Zazie
E si normal sa aiba garantie si postgarantie. Legea obliga.
ches
QUOTE(kesaruus @ Apr 2 2004, 16:25) [snapback]225117[/snapback]
Cand nu scriu unde sunt produse, e simplu! Pe vapor!
Care vapor?
Unul negru...
Ideea este alta. Daca au garantie, daca firma care acorda garantie este serioasa, si daca iti permiti ca in cazul in care a iesit din garantie sa-l arunci... Pentru ca sigur nu il va repara nimeni.

Pe vapor, pe salupa, uite ca firma a inceput sa faca din ce in ce mai multe. Eu am 2 aspiratoare de la ei (la parintii mei si ai prietenei mele), vechi de 3, respectiv 2 ani si merg amandoua f bine.