Paypal in Romania
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101

don_dannielo

CEC sunt niste amatori. Mai era un topic despre practicile lor.

Legat de problema ta da-i un PM lui:
QUOTE (Dzan @ Sep 1 2008, 11:10) *
Cam in cat timp ar trebuii sa imi vina banii in banca? Am un card VISA Electron de la CEC Bank, de o saptamana astept banii si nu mi-au venit.
rickysyv
QUOTE (xtremxpert @ Oct 29 2008, 09:38) *
De joi inca nu au intrat pe card banii (CEC Visa Electron).
Am incercat doar la un atm OTP, taxa interogare cont: ~1 leu
Ati mai retras pe card CEC?

Banii ti-au intrat dar tranzactia este blocata (de catre CEC bank in cazul tau). Ai doua variante:

1. Astepti intre 11 si 31 de zile (de obicei 31) si tranzactia se va debloca automat.
2. Depui o cerere de refuz de plata (chargeback) si tranzactia va fi deblocata in aceeasi zi.

Stiu ca nu ai facut nici o plata pe care sa o refuzi dar asa se procedeaza la sumele refunded blocate pe card (categorie din care fac parte si extragerile din paypal). Unde-i lege nu-i tocmeala, CEC rulz!

xtremxpert
QUOTE (rickysyv @ Oct 29 2008, 13:56) *
Banii ti-au intrat dar tranzactia este blocata (de catre CEC bank in cazul tau). Ai doua variante:

1. Astepti intre 11 si 31 de zile (de obicei 31) si tranzactia se va debloca automat.
2. Depui o cerere de refuz de plata (chargeback) si tranzactia va fi deblocata in aceeasi zi.

Stiu ca nu ai facut nici o plata pe care sa o refuzi dar asa se procedeaza la sumele refunded blocate pe card (categorie din care fac parte si extragerile din paypal). Unde-i lege nu-i tocmeala, CEC rulz!

Ms, se poate face cerere de chargeback si prin telefon?