jucator
8th May 2009, 11:26
Daca ai cu ce sa acoperi si spatiul dintre cada si pereti si sa iti placa tie .(estetic vb) ...in lipsa de altceva e bine, ce sa ii faci.Tu stii m-ai bine cum e situatia acolo...
georgiani
8th May 2009, 13:39
Salut,
In primul rand trebuie sa mentionez ca sunt incepator la bricolaj si din cauze financiare si pentru ca vreau sa si invat, m-am hotarat sa imi pun singur gresie in bucatarie. Acum exista un linoleu. O sa il scot. Stiu ca sub linoleu e o adancitura pe mijlocul camerei. Nu stiu daca planeitatea podelei e buna, desi ma indoiesc mai ales cu adancitura asta, asa ca va intreb: cum se poate verifica planeitatea si ce inseamna planeitate satisfacatoare? Adica daca am portiuni mici cu gauri, inteleg ca nu merita sa dai o sapa, dar daca podeaua e inclinata atunci se preteaza o sapa?
Bucataria are o suprafata de 8 metri patrati si o forma dreptunghiulara.
Acum, daca denivelarile, planeitatea nu o sa fie corespunzatoare trebuie sa dau o sapa nivelanta? Daca da, dupa ce se da sapa asta, cat timp trebuie lasata sa se usuce? Chiar trebuie lasata 3 saptamani cum scrie cineva in mai sus? Daca nu, se poate nivela si din adeziv (verificat cu polobocul si cu alte ustensile)? Care ar fi pasii de urmat ca sa obtin planeitatea placarii?
Cam multe intrebari se pare, asa ca apreciez orice raspuns.
Multumesc.
jucator
8th May 2009, 22:40
Ca sa verifici planeitatea pardoselii tre sa dai un nivel pe perete. Cu furtun de nivel ( tre sa ai pe cineva cu tine care sa stie cum ) sau cu laser daca ai de unde sa iei ...dar tot tre sa te ajute cineva . Dar poti verifica si cu cumpana si un dreptar mai lung. Numai ca tre sa ai un pic ochiul format ca sa itio dai seama de cat de drept sau nu este .