Magazinul MUZICA
Last Updated: Mar 01 2007 22:21, Started by
delysid
, Feb 25 2007 14:41
·
0
#1
Posted 25 February 2007 - 14:41
Hey ... daca tot se vorbeste de nemultumiri si sfaturi privind obiectele cumparate am de povestit o intamplare dezagreabila privitoare la cei de la magazinul Muzica , implicand in aceeasi masura si MediaTools , cei care raspund de garantie.
Pe 5 decembrie am achizitionat un mixer Gemini PS-03 de la Muzica pentru a-l face cadou . L-am testat, l-am cumparat , am ajuns acasa , am oferit cadoul , totul bine si frumos pana a3a zi cand fader-ul de la canalul 3 s-a stricat (la minim se auzea pe boxa din stanga).Am sunat la nr de telefon la care mi s-a spus sa sun in cazul unei proaste functionari . Mi s-a raspuns ca este imposibil si sa scriu un mail la MediaTools pentru a-mi da un numar de ordine ca sa ma prezint cu mixerul la garantie . Am scris mailul respectiv si am asteptat ... Intre timp s-a defectat si fader-ul canalului1. Nu se auzea deloc in boxa dreapta .Au inceput faderele de pe canalul2 si master sa faca probleme - nu se auzea intr-o boxa sau nu se inchidea volumul de tot ( nu constant , mai rar). Nici urma de raspuns din partea lor ... Sun din nou , mi se spune ca in scurt timp(cateva ore) voi primi raspunsul dar sa-mi cumpar un spray uscat G-20 pentru fadere ca e posibil ca din cauza faptului ca e nou sa mearga mai greu . Am incercat-o si p-asta fara nici un rezultat . Sun iar , duc mixeru in service dupa 1 luna de la achizitionare , mi se spune ca in max.48 de ore mi se va da o veste despre el . Si astept asa 2 saptamani . Am avut o groaza de treaba in timpul asta ca altfel ma duceam pe capul lor , plus ca am avut si incredere: "magazinul Muzica - firma serioasa , cum?"- asta era in capul meu . Dupa aceste 2 saptamani ma duc personal la magazin si aflu : "Nu se stie nimic , asteptam de la service". Bine , bine , voi asteptati dar eu ? Si ma duc la MediaTools.Nu gasesc pe nimeni care sa stie ceva de mixerul meu pentru ca nu mai erau oamenii acolo ,desi era ora 4 , si abia la 6 se inchidea. Ramane sa ma sune ei cand au un raspuns dar foarte foarte curand mi se spune . Trec alte 2 saptamani . Nici un raspuns . Sun din nou . Aud : "e posibil ca mixerul sa trebuiasca trimis in America dar inca nu se stie sigur daaar ne-au venit produse noi , super oferte ". Am ramas masca la telefon . Dupa 1 luna de tacere din partea lor , insistentele mele si vizitele la magazin inca nu se stie ceva clar despre mixerul achizitionat deja stricat (este evident ) . Inadmisibil pentru un astfel de magazin Trimit mail in care cer urgent informatii despre produsul meu , ba mai mult cer inlocuirea cu un alt produs similar sau banii . Mail ul a fost un pic cam acid , ce-i drept dar .. hopa... nu trec 10 min si primesc telefon de la o tipa vadit alarmata ca "vaai maine va sun si va zic exact ce se intampla cu el , va promit eu , nu-i normal sa treaca atata timp etc " . Asta se intampla vineri seara . Azi e duminica si nici un telefon informativ despre starea mixerului meu . Mi-am scos legea de pe net , am rasfoit-o si ma duc cu ea la magazin .Maine.Sa cer un mixer nou sau chiar banii ca sa nu ma mai incurc cu firma lor care rezolva garantiile intr-un asemenea hal. Ce parere aveti ? E intemeiat modul meu de a pune problema sau ar tb ca mixerul sa fie trimis in America si sa mai astept inca 2 luni plus c-ar tb sa platesc eu transportul ... ? |
#2
Posted 26 February 2007 - 08:27
delysid, on Feb 25 2007, 16:41, said: Hey ... daca tot se vorbeste de nemultumiri si sfaturi privind obiectele cumparate am de povestit o intamplare dezagreabila privitoare la cei de la magazinul Muzica , implicand in aceeasi masura si MediaTools , cei care raspund de garantie. Pe 5 decembrie am achizitionat un mixer Gemini PS-03 de la Muzica pentru a-l face cadou . L-am testat, l-am cumparat , am ajuns acasa , am oferit cadoul , totul bine si frumos pana a3a zi cand fader-ul de la canalul 3 s-a stricat (la minim se auzea pe boxa din stanga).Am sunat la nr de telefon la care mi s-a spus sa sun in cazul unei proaste functionari . Mi s-a raspuns ca este imposibil si sa scriu un mail la MediaTools pentru a-mi da un numar de ordine ca sa ma prezint cu mixerul la garantie . Am scris mailul respectiv si am asteptat ... Intre timp s-a defectat si fader-ul canalului1. Nu se auzea deloc in boxa dreapta .Au inceput faderele de pe canalul2 si master sa faca probleme - nu se auzea intr-o boxa sau nu se inchidea volumul de tot ( nu constant , mai rar). Nici urma de raspuns din partea lor ... Sun din nou , mi se spune ca in scurt timp(cateva ore) voi primi raspunsul dar sa-mi cumpar un spray uscat G-20 pentru fadere ca e posibil ca din cauza faptului ca e nou sa mearga mai greu . Am incercat-o si p-asta fara nici un rezultat . Sun iar , duc mixeru in service dupa 1 luna de la achizitionare , mi se spune ca in max.48 de ore mi se va da o veste despre el . Si astept asa 2 saptamani . Am avut o groaza de treaba in timpul asta ca altfel ma duceam pe capul lor , plus ca am avut si incredere: "magazinul Muzica - firma serioasa , cum?"- asta era in capul meu . Dupa aceste 2 saptamani ma duc personal la magazin si aflu : "Nu se stie nimic , asteptam de la service". Bine , bine , voi asteptati dar eu ? Si ma duc la MediaTools.Nu gasesc pe nimeni care sa stie ceva de mixerul meu pentru ca nu mai erau oamenii acolo ,desi era ora 4 , si abia la 6 se inchidea. Ramane sa ma sune ei cand au un raspuns dar foarte foarte curand mi se spune . Trec alte 2 saptamani . Nici un raspuns . Sun din nou . Aud : "e posibil ca mixerul sa trebuiasca trimis in America dar inca nu se stie sigur daaar ne-au venit produse noi , super oferte ". Am ramas masca la telefon . Dupa 1 luna de tacere din partea lor , insistentele mele si vizitele la magazin inca nu se stie ceva clar despre mixerul achizitionat deja stricat (este evident ) . Inadmisibil pentru un astfel de magazin Trimit mail in care cer urgent informatii despre produsul meu , ba mai mult cer inlocuirea cu un alt produs similar sau banii . Mail ul a fost un pic cam acid , ce-i drept dar .. hopa... nu trec 10 min si primesc telefon de la o tipa vadit alarmata ca "vaai maine va sun si va zic exact ce se intampla cu el , va promit eu , nu-i normal sa treaca atata timp etc " . Asta se intampla vineri seara . Azi e duminica si nici un telefon informativ despre starea mixerului meu . Mi-am scos legea de pe net , am rasfoit-o si ma duc cu ea la magazin .Maine.Sa cer un mixer nou sau chiar banii ca sa nu ma mai incurc cu firma lor care rezolva garantiile intr-un asemenea hal. Ce parere aveti ? E intemeiat modul meu de a pune problema sau ar tb ca mixerul sa fie trimis in America si sa mai astept inca 2 luni plus c-ar tb sa platesc eu transportul ... ? Trebuia sa aplici legea demult :). Pai cum sa stai atat vreme fara mixer? ce scrie in contractul de garantie? |
#3
Posted 26 February 2007 - 11:09
Din pacate astfel de probleme se intampla inca in Romania. Eu am patit-o cu un ditamai brandul national care comercializeaza electronice. Anyway... ai avut mare rabdare. Bafta multa.
|
#4
Posted 26 February 2007 - 18:24
delysid, on Feb 25 2007, 14:41, said: Hey ... daca tot se vorbeste de nemultumiri si sfaturi privind obiectele cumparate am de povestit o intamplare dezagreabila privitoare la cei de la magazinul Muzica , implicand in aceeasi masura si MediaTools , cei care raspund de garantie. Pe 5 decembrie am achizitionat un mixer Gemini PS-03 de la Muzica pentru a-l face cadou . L-am testat, l-am cumparat , am ajuns acasa , am oferit cadoul , totul bine si frumos pana a3a zi cand fader-ul de la canalul 3 s-a stricat (la minim se auzea pe boxa din stanga).Am sunat la nr de telefon la care mi s-a spus sa sun in cazul unei proaste functionari . Mi s-a raspuns ca este imposibil si sa scriu un mail la MediaTools pentru a-mi da un numar de ordine ca sa ma prezint cu mixerul la garantie . Am scris mailul respectiv si am asteptat ... Intre timp s-a defectat si fader-ul canalului1. Nu se auzea deloc in boxa dreapta .Au inceput faderele de pe canalul2 si master sa faca probleme - nu se auzea intr-o boxa sau nu se inchidea volumul de tot ( nu constant , mai rar). Nici urma de raspuns din partea lor ... Sun din nou , mi se spune ca in scurt timp(cateva ore) voi primi raspunsul dar sa-mi cumpar un spray uscat G-20 pentru fadere ca e posibil ca din cauza faptului ca e nou sa mearga mai greu . Am incercat-o si p-asta fara nici un rezultat . Sun iar , duc mixeru in service dupa 1 luna de la achizitionare , mi se spune ca in max.48 de ore mi se va da o veste despre el . Si astept asa 2 saptamani . Am avut o groaza de treaba in timpul asta ca altfel ma duceam pe capul lor , plus ca am avut si incredere: "magazinul Muzica - firma serioasa , cum?"- asta era in capul meu . Dupa aceste 2 saptamani ma duc personal la magazin si aflu : "Nu se stie nimic , asteptam de la service". Bine , bine , voi asteptati dar eu ? Si ma duc la MediaTools.Nu gasesc pe nimeni care sa stie ceva de mixerul meu pentru ca nu mai erau oamenii acolo ,desi era ora 4 , si abia la 6 se inchidea. Ramane sa ma sune ei cand au un raspuns dar foarte foarte curand mi se spune . Trec alte 2 saptamani . Nici un raspuns . Sun din nou . Aud : "e posibil ca mixerul sa trebuiasca trimis in America dar inca nu se stie sigur daaar ne-au venit produse noi , super oferte ". Am ramas masca la telefon . Dupa 1 luna de tacere din partea lor , insistentele mele si vizitele la magazin inca nu se stie ceva clar despre mixerul achizitionat deja stricat (este evident ) . Inadmisibil pentru un astfel de magazin Trimit mail in care cer urgent informatii despre produsul meu , ba mai mult cer inlocuirea cu un alt produs similar sau banii . Mail ul a fost un pic cam acid , ce-i drept dar .. hopa... nu trec 10 min si primesc telefon de la o tipa vadit alarmata ca "vaai maine va sun si va zic exact ce se intampla cu el , va promit eu , nu-i normal sa treaca atata timp etc " . Asta se intampla vineri seara . Azi e duminica si nici un telefon informativ despre starea mixerului meu . Mi-am scos legea de pe net , am rasfoit-o si ma duc cu ea la magazin .Maine.Sa cer un mixer nou sau chiar banii ca sa nu ma mai incurc cu firma lor care rezolva garantiile intr-un asemenea hal. Ce parere aveti ? E intemeiat modul meu de a pune problema sau ar tb ca mixerul sa fie trimis in America si sa mai astept inca 2 luni plus c-ar tb sa platesc eu transportul ... ? Nu mai astepta, cere altul nou in schimb, conform noii legi a garantiei ei trebuie sa rezolve intr-un termen rezonabil problema, iar rezonabil nu inseamna sa astepti tu pana trimit ei mixerul in america. Printeaza legea si du-te cu ea la ei. p.s. eu zic sa iei legatura direct cu importatorul, eu asa am rezolvat o problema cu monitoarele de studio, simplu si fara batai de cap, am platit o diferenta la ei si am luat altele mai bune, cu toate ca nu cumparasem direct de la ei... cu alea stricate se descurca ei... firma era avaudiosys |
#5
Posted 26 February 2007 - 18:43
incredibil dar adevarat !!!!
Am fost la Muzica ... si ... mi s-a spus ca e imposibil sa-l schimbe , pai cum ?? mai mult decat atat ar fi arsa o parte din mixer (problema de care eu nu stiam ) si ca totusi hai sa mai asteptam sa se duca ea sa se intereseze . Ea fiind tipa care vindea. Se intoarce dupa 5 minute cu marea veste : mixeru merge ! Mai asteptam inca jumatate de ora (ca in total am asteptat peste 1 ora ) sa vina sa ne explice detaliat problema si sa hotaram ce facem . A venit cu alte aberatii ca ar merge nu stiu ce , ca nu merge nu stiu ce , ca eu l-am lovit si l-am stricat (desi defectul e in interior).Am ramas mai mult decat dezamagita si am intrebat-o : bine dar acum 5 minute era tot ars acum merge ??? Sa vedeti raspunsul :"paaai ... cine a incercat sa-l deschisa n-a stiut cum " HAI SA FIM SERIOSI!!!! ce fel de meseriasi lucreaza la MediaTools daca nu stiu sa deschida macar un mixer?? Am cerut sa merg la director : Nu se poate , nu vrea , da-i un mail si stabilesc eu o intalnire . Deja am izbucnit si i-am zis tot . M-am dus la OPC . Sun inainte , era 3.40 , imi raspunde o doamna ca pana la 6.30 e deschis si sa vin sa depun plangerea . Am ajuns acolo la 4.10 ... ghiciti ce ? Nu mai era nimeni . Am asteptat-o , am cautat-o , am sunat-o .. nimic !! Ma duc si maine , dar imi pun o singura intrebare ... oare va iesi ceva din toata treaba asta ? NU exista nici respect , nici lege , nimic !!! Sfaturi ? |
#6
Posted 26 February 2007 - 21:56
delysid, on Feb 26 2007, 18:43, said: incredibil dar adevarat !!!! Am fost la Muzica ... si ... mi s-a spus ca e imposibil sa-l schimbe , pai cum ?? mai mult decat atat ar fi arsa o parte din mixer (problema de care eu nu stiam ) si ca totusi hai sa mai asteptam sa se duca ea sa se intereseze . Ea fiind tipa care vindea. Se intoarce dupa 5 minute cu marea veste : mixeru merge ! Mai asteptam inca jumatate de ora (ca in total am asteptat peste 1 ora ) sa vina sa ne explice detaliat problema si sa hotaram ce facem . A venit cu alte aberatii ca ar merge nu stiu ce , ca nu merge nu stiu ce , ca eu l-am lovit si l-am stricat (desi defectul e in interior).Am ramas mai mult decat dezamagita si am intrebat-o : bine dar acum 5 minute era tot ars acum merge ??? Sa vedeti raspunsul :"paaai ... cine a incercat sa-l deschisa n-a stiut cum " HAI SA FIM SERIOSI!!!! ce fel de meseriasi lucreaza la MediaTools daca nu stiu sa deschida macar un mixer?? Am cerut sa merg la director : Nu se poate , nu vrea , da-i un mail si stabilesc eu o intalnire . Deja am izbucnit si i-am zis tot . M-am dus la OPC . Sun inainte , era 3.40 , imi raspunde o doamna ca pana la 6.30 e deschis si sa vin sa depun plangerea . Am ajuns acolo la 4.10 ... ghiciti ce ? Nu mai era nimeni . Am asteptat-o , am cautat-o , am sunat-o .. nimic !! Ma duc si maine , dar imi pun o singura intrebare ... oare va iesi ceva din toata treaba asta ? NU exista nici respect , nici lege , nimic !!! Sfaturi ? |
#7
Posted 26 February 2007 - 22:34
uff... da...ma duc la opc dar e destul de aiurea pt ca eu vreau mixerul asta foarte tare !! Si in Bucuresti mi-a fost destul de greu sa-l gasesc ... Mi-am adus aminte un detaliu important ... Cand i-am zis de OPC mi-a spus ca nu voi rezolva nimic acolo pentru ca mixerul este lovit si "putea sa-l loveasca oricine, cum vei demonstra ca nu l-ai lovit tu ?"Legea spune ca orice produs care prezinta defectiune in primele 6 luni se considera a fi defect din fabrica ,dar eu am semnat contractul in 5 decembrie 2006 iar legea asta am inteles ca a intrat in vigoare in ianuarie 2007.
Aaaa.. si inca o neregula a lor . Garantia e in limba engleza , nu au nici un fel de documentatie in limba romana , nimic nimic , atat la garantie cat si la utilizarea produsului . Din cate am inteles legea obliga sa existe documentatie in limba romana . Stie cineva ceva despre asta ? Multumesc mult pt ajutor |
#8
Posted 26 February 2007 - 22:50
delysid, on Feb 26 2007, 22:34, said: uff... da...ma duc la opc dar e destul de aiurea pt ca eu vreau mixerul asta foarte tare !! Si in Bucuresti mi-a fost destul de greu sa-l gasesc ... Mi-am adus aminte un detaliu important ... Cand i-am zis de OPC mi-a spus ca nu voi rezolva nimic acolo pentru ca mixerul este lovit si "putea sa-l loveasca oricine, cum vei demonstra ca nu l-ai lovit tu ?"Legea spune ca orice produs care prezinta defectiune in primele 6 luni se considera a fi defect din fabrica ,dar eu am semnat contractul in 5 decembrie 2006 iar legea asta am inteles ca a intrat in vigoare in ianuarie 2007. Aaaa.. si inca o neregula a lor . Garantia e in limba engleza , nu au nici un fel de documentatie in limba romana , nimic nimic , atat la garantie cat si la utilizarea produsului . Din cate am inteles legea obliga sa existe documentatie in limba romana . Stie cineva ceva despre asta ? Multumesc mult pt ajutor Daca lovitura nu este de natura a afecta buna functionare a aparatului atunci nu-ti fa probleme. Si mie mi-au spus la fel cei din service de la best si de la caro (ca e lovit soclul procesorului, in realitate era o minizgarietura de la surublenita realizata cand scoteam coolerul)), insa asta n-a tinut in fata inspectorului OPC. Ia mixerul cu tine si arata-l inspectorului la opc in caz ca e nevoie. Iar pt faza cu instructiunile, ar trebui sa le arda o amenda, insa mai mult ca sigur nu se va intampla nimic... ca tot veni vorba, ia vezi, nu gasesti aici mixerul tau? |
#9
Posted 26 February 2007 - 23:08
Mixerul este la ei :( iar lovitura este in interior , nimic la exterior . Pai tipa spune ca de la lovitura nu mai merge ca s-a deplasat placa asta dupa ce a fost pe rand : arsa si ulterior chiar fara nici o problema (asta in decursul a 5 minute) .Iar eu l-am luat , m-am urcat in masina , l-am dus acasa , prietenul meu (pt el era cadoul)l-a pus pe masa si acolo a intepenit,doar s-a jucat si ,la naiba , trebuia sa se catere pe el ca mixerul asta cu carcasa groasa si rezistenta sa se buseasca .A2a zi deja canalul era stricat :)))
Nici nu s-au uitat la el in toata luna asta cat a fost in service :( Nu am gasit mixerul pe site ul ala .. nu au produse Gemini. Dar si tu ai fost la OPC ? Ai scris declaratia acolo sau o scriu de acasa ca sa mearga mai repede?Si se ocupa de toata treaba asta in decursul a30 de zile sau e in functie de gravitatea reclamatiei ? |
#10
Posted 26 February 2007 - 23:25
delysid, on Feb 26 2007, 23:08, said: Mixerul este la ei :( iar lovitura este in interior , nimic la exterior . Pai tipa spune ca de la lovitura nu mai merge ca s-a deplasat placa asta dupa ce a fost pe rand : arsa si ulterior chiar fara nici o problema (asta in decursul a 5 minute) .Iar eu l-am luat , m-am urcat in masina , l-am dus acasa , prietenul meu (pt el era cadoul)l-a pus pe masa si acolo a intepenit,doar s-a jucat si ,la naiba , trebuia sa se catere pe el ca mixerul asta cu carcasa groasa si rezistenta sa se buseasca .A2a zi deja canalul era stricat :))) Nici nu s-au uitat la el in toata luna asta cat a fost in service :( Nu am gasit mixerul pe site ul ala .. nu au produse Gemini. Dar si tu ai fost la OPC ? Ai scris declaratia acolo sau o scriu de acasa ca sa mearga mai repede?Si se ocupa de toata treaba asta in decursul a30 de zile sau e in functie de gravitatea reclamatiei ? Scrie neaparat si la www.anpc.ro pentru ca astfel se inregistreaza cererea la ei si sunt obligati sa iti raspunda. Scrie apoi pe toate mailurile pe care le gasesti:importator,producator etc. Daca nu se poate nici asa cauta pe undeva un jurist si dute cu el la service sa discute el un pic cu ei, dar nu cu vreun cretin dezinteresat de acolo. Incearca vreun manager ceva. |
|
#11
Posted 26 February 2007 - 23:29
delysid, on Feb 26 2007, 23:08, said: Mixerul este la ei :( iar lovitura este in interior , nimic la exterior . Pai tipa spune ca de la lovitura nu mai merge ca s-a deplasat placa asta dupa ce a fost pe rand : arsa si ulterior chiar fara nici o problema (asta in decursul a 5 minute) .Iar eu l-am luat , m-am urcat in masina , l-am dus acasa , prietenul meu (pt el era cadoul)l-a pus pe masa si acolo a intepenit,doar s-a jucat si ,la naiba , trebuia sa se catere pe el ca mixerul asta cu carcasa groasa si rezistenta sa se buseasca .A2a zi deja canalul era stricat :))) Nici nu s-au uitat la el in toata luna asta cat a fost in service :( Nu am gasit mixerul pe site ul ala .. nu au produse Gemini. Dar si tu ai fost la OPC ? Ai scris declaratia acolo sau o scriu de acasa ca sa mearga mai repede?Si se ocupa de toata treaba asta in decursul a30 de zile sau e in functie de gravitatea reclamatiei ? In final soliciti schimbarea mixerului sau restituirea banilor conform art 14 din 21/1992 privind protecția consumatorilor (asta daca au trecut cele 10 procente din termenul de garantie). Daca nu au trecut, mai astepti...ce sa zic... pana trece termenul legal... http://www.cdep.ro/p...eg_pl646_06.pdf Quote 4. După articolul 14 se introduce un nou articol, articolul 141, cu următorul cuprins: „Art. 141. – În cazul produselor la care timpul de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în cadrul termenului de garanție depășește 10% din acest termen, precum și în cazul produselor alimentare, farmaceutice, a dispozitivelor protetice și/sau medicale, a produselor destinate nou-născuților, a cărucioarelor pentru copii și produselor cosmetice care prezintă abateri de la caracteristicile calitative prescrise sau declarate, cu excepția medicamentelor și produselor preparate în scop medical sau terapeutic, vânzătorul este obligat, la cererea consumatorului, să le înlocuiască sau să restituie contravaloarea acestora. Timpul de nefuncționare, menționat la alin. 1, prelungește în mod corespunzător termenul de garanție și curge din momentul sesizării vânzătorului/unității service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală și al notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator. 3 Produsele de folosință îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanție vor beneficia de un nou termen de garanție care curge de la data preschimbării produsului. Termenul de garanție curge de la data vânzării produsului. Pentru bunurile de folosință îndelungată noi, obținute prin tragere la sorți la tombole, câștigate la concursuri, câștiguri la CEC, Loto – Prono și similare, sau acordate cu reducere de preț ori gratuite de către operatorii economici, termenul de garanție curge de la data intrării bunului respectiv în posesia câștigătorului.” |
#12
Posted 27 February 2007 - 00:21
garantia e pe 3 ani si abia au trecut 2 luni :( Legea din 2007 nu se aplica in cazul asta , nu ? Am semnat contractul in 5 dec 2006...
|
#13
Posted 01 March 2007 - 22:21
wWw.BossMp3.Tk - cea mai noua muzica, romaneasca, manele, straina, house. update zilnic
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users