Kitty2006
Jun 1 2007, 18:15
Am uitat sa mai spun ca la unele terase exista o suma pe care trebuie sa o platesti extra consumatie pentru aranjarea mesei. Se numeste "Table Coverage" si am vazut si terase unde ajungea si la aprox. 2 euro. Era trecuta in meniu pe prima pagina. Poate nu e o suma mare, dar daca stai de 2-3 ori la o terasa de-asta intr-o zi se simte.
Pentru cei care vor sa sune acasa, vedeti ca sunt niste cartele la chiosculete cu care puteti suna de la telefoanele publice. cu 5 euro poti vorbi aprox 1,5 ore pe fix si cam 0,5 ore pe mobil.
QUOTE(kum @ May 28 2007, 20:54) [snapback]2896860[/snapback]
Merge cineva in Grecia-Halkidiki in perioada 1 iunie dimineata ? Sau, daca vreti sa mergem noaptea pot pleca si vineri seara, a.i. sa fiu acolo pe la 3-4 dupa-amiaza . Am si GPS si nu sunt amator de viteze mari .
Noi plecam in dimineata asta din Buc in jur de ora 3 si in vama vom ajunge pe la 4. Ne putem vedea in vama la Giurgiu la ora 4.
artemisa24
Jun 2 2007, 10:39
buna! pt. cine a fost in Salonic cu autobuzele grecesti, ca sa ma exprim asa, din Hanioti, sau in general din statiuni, unde anume opresc in Salonic (autogara, ceva?) si cum se poate ajunge de acolo la Turnul alb????
Kitty2006
Jun 2 2007, 14:59
Halkidiki e plin de turisti ... putini dintre localnici locuiesc efectiv acolo in extrasezon, si din ce am vazut noi, totul se inchiriaza. Atentie insa pentru cei care doresc confort. Ca sa nu aveti surprize cautati review-uri despre "hotelul" ales. Nu gasiti review-uri ... orientati-va spre alt hotel despre care gasiti informatii. Si tineti cont de faptul ca stelele lor sunt niste clasificari locale; in general scadeti o stea pentru a afla categoria in sistem international. Un hotel care are 3 stele la ei inseamna de fapt hotel de 2 stele in acceptiunea noastra.
Sal,