prelucrare film format mpeg2

viorelc

Salut la toata lumea.
Sunt un incepator in ale filmarii,si le fac doar in scop personal.
Am o camera Sony dcr dvd 91e inregistrarea o face direct pe mini disc dvd si pot sa le vizionez cu o unitate dvd pe calculator.
Formatul fisierelor este :VIDEO_TS respectiv AUDIO_TS cu extensia*.VOB
Intrebarea mea este (sper ca nu stupida) daca se pot face decupari (adica o minima prelucrare) din filme pentru ascapa de anumite cadre ,daca se pot lipi mai multe mini discuri adica continutul lor intr-un singur film (20 minute de film ~1giga de date) fara a face captura av dupa care sa le pun pe un dvd de 4,7G tot in acelas format?
gumball3000
sunt o gramada de programe cu care poti taia si uni filme, incerca virtual dub sau cauta pe google sau softpedia ca sigur gasesti

nexland
Nu e free dar e cel mai bun; Womble .
Skiuc
Nexland e profesorul; de la el si de la daddy am invatat ce e womble. Bestial.
Enjoy!
viorelc
Salutare!
@nexland : multam de informatii!

programul arata super dar imi prind urechile cu el,oi fi lucrind eu cu emitatoare tv dar chestiile astea nu au nici o legatura cu ce fac eu.
Gasasc undeva o documentatie ,sau un ghid de folosire , in limba romana ,deoarece multi termeni din en nu ii inteleg.

multumesc anticipat.
daddy
De preferabil este sa importi vob-urile corespunzatoare (ai grija ca unele dintre ele sunt meniurile sau alte bazaconii pe care daca ti le explic nu le intelegi, tu ai grija sa fie voburile care corespund cu ce stii tu ca ai filmat), apoi baga-le in timeline-ul ala (bara aia lunga si lata) de jos, apoi, pt taieri foloseste forfecutul ala din dreapta, + si - pt lungirea timeline-ului sau scurtarea lui (mai exact a filmului din timeline) etc.