woodpecker
31st March 2004, 23:32
pai si atunci unde e satisfactia lucrului facut de mine ?
burvi2001
1st April 2004, 07:07
Treaba ta, dar daca e prima data cind faci asa ceva, mai bine ia legatura cu oamenii aia.
Te invata tot ce vrei si sint foarte comunicativi.
bogdan.paraipan
1st April 2004, 10:40
Le multumesc tuturor celora mi-au raspuns!
Celor care n-au inteles intrebarea cu panzele de pendular: nu m-as apuca in vecii vecilor sa tai tot palul cu pendularul; aveam de facut doar cateva ajustari si panzele mele (BOSH pt PAL) mi-au rupt putin melamina- atat
Io nu sunt la prima mobila pe care o fac - cam la a 5-a - si o fac din pasiune si placere (sunt medic stomatolog de formatie). "Microbul" mi l-a "inoculat" un multimilionar (in parai) italian care m-a auzit ca vreau sa-mi cumpar mobila. Si m-a certat si mi-a aratat cum se face (el isi face singur mobila cu toate ca e bogatas)
Misto tre sa fie firma care da gauri cu aspiratorul langa spiral dar o gaura stiu sa dau io.
burvi2001
1st April 2004, 11:11
Paraipane,
Ajustarile se fac cu freza, e singurul instrument care nu strica melamina.
La atitia bani de care vorbesti, trebuie sa fii putin masochist sa ai ca hobby PAL-ul...
Sint curios cum lucreaza un stomatolog fara sa foloseasca aspiratorul...
bogdan.paraipan
1st April 2004, 12:10
se descurca, iti spun eu
burvi2001
1st April 2004, 12:53
Da, asta stiu, dar ce spune clientul dupa ?
bogdan.paraipan
1st April 2004, 13:46
prea multa saliva nu strica, face bine la stomac
burvi2001
1st April 2004, 13:52
Da, dar el vine sa-l vindeci de dinti, si tu te ocupi de stomac ?
woodpecker
1st April 2004, 16:29
...deja discutia degenereaza ...
bogdan.paraipan....felicitari pentru hobby-ul tau.Desi eu fac altceva m-am apucat sa fac si eu mobila si uite ca e deja al doilea an cand fac mobila pentru altii si au inceput sa iasa si bani din hobby-ul asta.